SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Haha, ja ik weet het niet ik heb zelf nu 36/38 qua tops en hij sluit bij mij niet mooi aan, te lang in de kast laten hangen. Het ligt een beetje aan je verhoudingen denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Patoshik het volgende:
SC, leuk jurkje! Als hij maat 40 was had ik hem graag willen overnemen (dan kan het altijd nog op de krimp) maar nu is hij denk ik net wat te groot.
Als ik de foto's een beetje zag heb ik een beetje dezelfde verhoudingen als jou maar dan maar 40.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het niet ik heb zelf nu 36/38 qua tops en hij sluit bij mij niet mooi aan, te lang in de kast laten hangen. Het ligt een beetje aan je verhoudingen denk ik.
Pff ik heb zoveel gloed nieuwe dingen die weg kunnen![]()
Afvallen is maar een dure bezigheid
Ja, ik heb zo n beetje bij elke -5kg nieuwe broeken nodig gehad en shirts eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Als ik de foto's een beetje zag heb ik een beetje dezelfde verhoudingen als jou maar dan maar 40.
En afvallen is inderdaad een dure bezigheid. En ook zonde van al die kleren die je nu zo kan wegdoen omdat ze allemaal te groot zijn.
Daar hoop ik heel, HEEEEEEL erg op. Na 2 kinderen 2 maten groter en nu dus buiten gewone winkel-range. En dat is dus echt kut. Nooit eens 'even' schoenen kopen...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen grap trouwens maarzelfs mijn schoenmaat is veranderd.
Yep, hier ookquote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen grap trouwens maarzelfs mijn schoenmaat is veranderd.
Oeh, ik heb wel interesse! Ik weet niet of hij mij al past, maar vind hem wel leuk!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
korte mouwtjes & skater dress model.
En als het goed is kan ik hem lekker klein opvouwenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Oeh, ik heb wel interesse! Ik weet niet of hij mij al past, maar vind hem wel leuk!
Ik vrees dat je ver uit de richting woont (hoofdstad van Drenthe hier).quote:Op maandag 28 juli 2014 21:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En als het goed is kan ik hem lekker klein opvouwen![]()
Maar mag ook altijd afgehaald worden natuurlijk.
Dat moet opsturen worden danquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ver uit de richting woont (hoofdstad van Drenthe hier).
Misschien omdat ze dan breder zijn? ik vond mijn voeten ook nooit dik.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een schoenmaatje kleiner ook niet erg vinden. Maar waar val je dan af? Ik voel nergens vet aan mijn voeten.![]()
Er is toch ook een facebookgroep oid voor te groot/klein vanuit de dieetclub? Heb ik wel eens langs zien komen?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat moet opsturen worden dan
Rotterdam hier.
Ik heb nog veel meer jurkjes en dingen, moet echt eens een keer foto maken.
hoezo zijn die hoog in Kcalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Sweetlady let ook op wraps als tussendoortje, die zijn al snel hoog in kcal
Als lunch ja (ookal doe ik dat persoonlijk ook al liever niet)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoezo zijn die hoog in Kcal![]()
die worden hier toch juist vaak als lunch tip/tussendoortje gegeven?
één wrap heeft al 200 kcal, zonder vulling. Dat vind ik ook best behoorlijk voor een tussendoortje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoezo zijn die hoog in Kcal![]()
die worden hier toch juist vaak als lunch tip/tussendoortje gegeven?
ahh.. dus als je "gewoon"de wrap belegd met gerookte zalm valt het ook wel weer mee??quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als lunch ja (ookal doe ik dat persoonlijk ook al liever niet)
Maar als T op een dag met normale L en twee D's zeker niet
De wrap zelf is dan vooral het probleem en niet de vulling.
Als lunch valt het dan wel meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. dus als je "gewoon"de wrap belegd met gerookte zalm valt het ook wel weer mee??
ik eet nooit rwap als tussendoor.. ik vind het zonder dat er 6/8 van die dingen in een pak zitten en je er 1 van eet en dan de rest weg kan donderen.. ( of heeft iemand DE tip om ze goed te bewaren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:56 schreef appelsap het volgende:
Mijn schoenmaat is ook veranderd! Alsof mijn voeten minder 'plat' zijn geworden ofzo. Van 38 naar 36/37
Lekker quiche.. Wij eten wraps vanavondquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen staat mijn avondeten alweer in de oven, lekker makkelijk
Paprikaquiche uit de Allerhande.
Wraps zou ik elke dag wel kunnen etenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker quiche.. Wij eten wraps vanavond
Staat er hier iedere week wel op iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wraps zou ik elke dag wel kunnen etenik zet het alvast op het weekmenu van volgende week
Veel succesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond volkoren spagehetti met een saus van courgette en met kip.
Ben nu een beetje nerveus, moet zo weg voor een sollicitatie. Zie er wel goed uit.Ga toch lekkerder naar een sollicitatie als je ziet dat je al wat kilo's kwijt bent.
Al ben ik er nog lang niet.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond volkoren spagehetti met een saus van courgette en met kip.
Ben nu een beetje nerveus, moet zo weg voor een sollicitatie. Zie er wel goed uit.Ga toch lekkerder naar een sollicitatie als je ziet dat je al wat kilo's kwijt bent.
Al ben ik er nog lang niet.
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan vrijdag voor een ander huis kijken ben er helemaal jubelt van
Wij eigenlijk ook. Maar ben de wijk hier beu, ben de buurman beu en ik wil hier weg haha.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Zit al weken lang op Funda rond te snuffelen maar we moeten nog even wachten.
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook. Maar ben de wijk hier beu, ben de buurman beu en ik wil hier weg haha.
Wij gaan het ook op een salaris doen. Ik ga weer leren namelijk dus dan praktisch geen inkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Ik mag niet echt zeuren over de wijk en buren maar toch doe ik het een beetje....
Ben gewoon toe aan een huis en niet meer een appartement.
Maar nu ik geen baan heb en we eigenlijk geen idee hebben wat voor hypotheek we kunnen krijgen moeten we even wachten.
En daarom moet je je niet blind staren op kcal, als je weet wat die 2 wraps doen kan je de rest van de dag carbs schrappen evt en kom je alsnog niet in de problemen..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
één wrap heeft al 200 kcal, zonder vulling. Dat vind ik ook best behoorlijk voor een tussendoortje.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel echt vervelend, hopelijk is het vrijdag iets
Wat leuk! Wat voor huis ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan vrijdag voor een ander huis kijken ben er helemaal jubelt van
Ja ben zo benieuwd hoe het is het echt id. Of er geen verrotte kozijnen inzitten enzoquote:
ja leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een hoekwoning ik zal de link wel DM en als je wilt?
Wie weet vallen die prachtige plavuizen in het echt ook wel mee johquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ben zo benieuwd hoe het is het echt id. Of er geen verrotte kozijnen inzitten enzo
Whahaha, ja die zijn echt lelijk. Was ook het eerste wat mijn schoonvader zei trouwens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie weet vallen die prachtige plavuizen in het echt ook wel mee joh
En wat doet zo'n wrap dan? Ik vind blind staren op kcal fijn en zolang ik gewoon gevarieerd eet en niet mijn calorieën binnenkrijg door alleen chocolade te eten geloof ik niet dat ik zoveel te kort kom.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
En daarom moet je je niet blind staren op kcal, als je weet wat die 2 wraps doen kan je de rest van de dag carbs schrappen evt en kom je alsnog niet in de problemen..
Ligt eraan hoe groot je wrap is, volkoren of niet.. Was jij niet van het tracken? Of was dat weer iemand andersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat doet zo'n wrap dan? Ik vind blind staren op kcal fijn en zolang ik gewoon gevarieerd eet en niet mijn calorieën binnenkrijg door alleen chocolade te eten geloof ik niet dat ik zoveel te kort kom.
het ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ben zo benieuwd hoe het is het echt id. Of er geen verrotte kozijnen inzitten enzo
Ja op de foto's ziet het er wel prima uit he. Al woont er volgens mij een roker inquote:
Ik hou alles precies bij, weet ook van elke dag hoeveel koolhydraten, eiwitten of vetten ik eet. Maar geef gewoon niets om. Mijn eiwitten zitten vaak wat hoger. De koolhydraten en vetten haal ik maar zelden helemaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je wrap is, volkoren of niet.. Was jij niet van het tracken? Of was dat weer iemand anders..
Hoeveelheid vetten eiwitten koolhydraten bepalen kcal van een product, waarom dan juist niet naar die eenheden kijken, terwijl ook bekend is dat eiwitten het belangrijkste zijn
Me tooquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou alles precies bij, weet ook van elke dag hoeveel koolhydraten, eiwitten of vetten ik eet. Maar geef gewoon niets om. Mijn eiwitten zitten vaak wat hoger. De koolhydraten en vetten haal ik maar zelden helemaal.
Ik voorspel morgen heel veel spierpijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Me too
Bleh ben benieuwd hoe Jillian zometeen gaat, ik kan nog steeds niet echt normaal lopen
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:19 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik voorspel morgen heel veel spierpijn.
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Met de 30 Day Shred werd het steeds minder dus dat hoop ik nu ook.
Owquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
Sollicitatie ging echt slecht.nu vooral alle eet tentjes proberen te negeren. Zou graag wat frustraties wegeten.
Wat hing er mis?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
Sollicitatie ging echt slecht.nu vooral alle eet tentjes proberen te negeren. Zou graag wat frustraties wegeten.
Damn van 750g kwark op een dag zou ik ook vol gaan zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:53 schreef xuryah het volgende:
Lijstje!
O: 250 gram kwark
L: 3 eieren met een beetje champignons en prei gewokt. Plakje kaas en een klein beetje mayo. Hierna zat ik echt mega vol. Kreeg het niet eens op.
T: 250 gram kwark
D: sperziebonen in spek met kippenpoten
T: 250 gram kwark of een eiwitshake
Ga tussendoor nog ergens een home workout doen. Denk vanavond na het eten.
Normaal eet ik de helft van dit per dag. Ik moet echt tegen mn zin in eten.. maarja ik moet gewoon eens leren om normaal te eten.
Ik ben ook ooit aangenomen terwijl ik dacht dat het gesprek slecht (stroef) verliepquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat hing er mis?
Troost je bij de sollicitaties waarvan ik dacht dat ging beroerd ben ik aangenomen dus er is hoop
Ik had nog maar 250 gram kwark op en ik zat al volquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Damn van 750g kwark op een dag zou ik ook vol gaan zitten
Maar goed ik eet ook vrij weinig.
Ik hoor vandaag of morgen of ik nog een tweede gesprek mag, dus ik hoef in ieder geval niet lang te wachten. Dat is dan weer een voordeel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owmaar misschien valt het toch nog mee?
Ondertussen heb ik Jillian weer overleefd.
Een rollenspel waarop ik totaal niet voorbereid was en meteen vast liep.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat hing er mis?
Troost je bij de sollicitaties waarvan ik dacht dat ging beroerd ben ik aangenomen dus er is hoop
Oh ja rollenspellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor vandaag of morgen of ik nog een tweede gesprek mag, dus ik hoef in ieder geval niet lang te wachten. Dat is dan weer een voordeel.
[..]
Een rollenspel waarop ik totaal niet voorbereid was en meteen vast liep.De rest van het gesprek ging wel redelijk, maarja. Ik ben wel weer veilig thuis weg van alle verleidingen.
Of pannenkoeken met stroopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in een patatje met veel mayonaise.
Meloen blijft best lang goed. Misschien is die iets wateriger, maar slecht zal die nog niet zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Of pannenkoeken met stroop![]()
Heb al wel een paar dagen een halve meloen liggen. Zou die nog goed zijn?
Oke san pak ik daar vanavond nog een stukje van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meloen blijft best lang goed. Misschien is die iets wateriger, maar slecht zal die nog niet zijn.
Ik werd vanmorgen trillerig wakker .. (heb ik in het verleden vaker gehad als ik begon met anders eten) Het leek alsof mijn lichaam naar iets van suiker snaktequote:
Misschien een idee om de volgende keer dat je dat hebt je smoothie dan als ontbijt te nemen. Dat zijn ook suikers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:05 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen trillerig wakker .. (heb ik in het verleden vaker gehad als ik begon met anders eten) Het leek alsof mijn lichaam naar iets van suiker snakteMaar voor mij zijn mijn lijstjes al een enorme verbetering vergeleken met enkele weken geleden..
Oh ja tandarts.. Dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag ook weer mijn lunch vergeten.Of nouja, ik was een beetje aan het stressen thuis en moest rond lunchtijd weg voor de sollicitatie. Eet liever niet in onderweg. Maar toen ik net thuis kwam 2 crackers met pindakaas op. Dus ik vind het wel best.
Deze week is sowieso niet echt mijn week. Maandag huisarts, vandaag sollicitatie, morgen tandarts. Alle 3 dingen die mij een beetje nerveus maken en waardoor ik er met m'n kop niet helemaal bij ben. Gelukkig twee afgestreept, nu alleen nog de tandarts. Ben al jaren niet geweest.Dus dat gaat vast niet leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |