abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142847909
Of juist lekker los.

Moet ook nog hardlopen.. De motivatie is ver te zoeken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142847918
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:19 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik voorspel morgen heel veel spierpijn.
Ik hoop het niet :D
Met de 30 Day Shred werd het steeds minder dus dat hoop ik nu ook.
pi_142848060
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hoop het niet :D
Met de 30 Day Shred werd het steeds minder dus dat hoop ik nu ook.
Ik hoop het voor je.
Toen ik begon met jillian had ik ook dat soort spierpijn en toen deed ik nog een dag en werd het enkel erger. :o
Goede warming up en cooling down helpt misschien!
pi_142848225
De warming up en cooling down zijn bij Ripped sowieso al een stuk beter dan bij Shred ^O^
pi_142849398
Sollicitatie ging echt slecht. :') nu vooral alle eet tentjes proberen te negeren. Zou graag wat frustraties wegeten.
pi_142849887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
Sollicitatie ging echt slecht. :') nu vooral alle eet tentjes proberen te negeren. Zou graag wat frustraties wegeten.
Ow :( maar misschien valt het toch nog mee?

Ondertussen heb ik Jillian weer overleefd.
pi_142851119
Lijstje!

O: 250 gram kwark
L: 3 eieren met een beetje champignons en prei gewokt. Plakje kaas en een klein beetje mayo. Hierna zat ik echt mega vol. Kreeg het niet eens op.
T: 250 gram kwark
D: sperziebonen in spek met kippenpoten
T: 250 gram kwark of een eiwitshake

Ga tussendoor nog ergens een home workout doen. Denk vanavond na het eten.

Normaal eet ik de helft van dit per dag. Ik moet echt tegen mn zin in eten.. maarja ik moet gewoon eens leren om normaal te eten.
pi_142851132
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
Wat hing er mis?

Troost je bij de sollicitaties waarvan ik dacht dat ging beroerd ben ik aangenomen dus er is hoop :)
pi_142851692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:53 schreef xuryah het volgende:
Lijstje!

O: 250 gram kwark
L: 3 eieren met een beetje champignons en prei gewokt. Plakje kaas en een klein beetje mayo. Hierna zat ik echt mega vol. Kreeg het niet eens op.
T: 250 gram kwark
D: sperziebonen in spek met kippenpoten
T: 250 gram kwark of een eiwitshake

Ga tussendoor nog ergens een home workout doen. Denk vanavond na het eten.

Normaal eet ik de helft van dit per dag. Ik moet echt tegen mn zin in eten.. maarja ik moet gewoon eens leren om normaal te eten.
Damn van 750g kwark op een dag zou ik ook vol gaan zitten :D
Maar goed ik eet ook vrij weinig.
pi_142851975
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Wat hing er mis?

Troost je bij de sollicitaties waarvan ik dacht dat ging beroerd ben ik aangenomen dus er is hoop :)
Ik ben ook ooit aangenomen terwijl ik dacht dat het gesprek slecht (stroef) verliep :D Er is dus hoop.

Vanaf 1 augustus nieuwe baan, nu met regelmatig eten en veel bewegen *O* (kan er op de fiets naar toe)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142852058
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Damn van 750g kwark op een dag zou ik ook vol gaan zitten :D
Maar goed ik eet ook vrij weinig.
Ik had nog maar 250 gram kwark op en ik zat al vol :') Maarja de eiwitten he :p
pi_142852500
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow :( maar misschien valt het toch nog mee?

Ondertussen heb ik Jillian weer overleefd.
Ik hoor vandaag of morgen of ik nog een tweede gesprek mag, dus ik hoef in ieder geval niet lang te wachten. Dat is dan weer een voordeel. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat hing er mis?

Een rollenspel waarop ik totaal niet voorbereid was en meteen vast liep. :') De rest van het gesprek ging wel redelijk, maarja. Ik ben wel weer veilig thuis weg van alle verleidingen. :D
pi_142852579
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik hoor vandaag of morgen of ik nog een tweede gesprek mag, dus ik hoef in ieder geval niet lang te wachten. Dat is dan weer een voordeel. :')

[..]

Een rollenspel waarop ik totaal niet voorbereid was en meteen vast liep. :') De rest van het gesprek ging wel redelijk, maarja. Ik ben wel weer veilig thuis weg van alle verleidingen. :D
Oh ja rollenspellen. }:| goed dat je niks gegeten hebt iig.

Ik heb zin in een puddingbroodje,
pi_142852742
Ik heb zin in een patatje met veel mayonaise. :9
pi_142852788
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in een patatje met veel mayonaise. :9
Of pannenkoeken met stroop :P

Heb al wel een paar dagen een halve meloen liggen. Zou die nog goed zijn?
pi_142852796
mijn lijst

O: 2 beschuitjes met suiker
T: smoothie
L: 3 bth met filet americain
D: pasta groente zalm
T: yoghurt

Vanavond ga ik zwemmen.. Ik vind het heel erg spannend, ik ga met mijn vriend dus dat maakt het minder eng.. Maar vanavond moet ik over mijn (domme) angsten heen..
pi_142852975
Waarom dat ontbijt Roosje?
pi_142852984
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Of pannenkoeken met stroop :P

Heb al wel een paar dagen een halve meloen liggen. Zou die nog goed zijn?
Meloen blijft best lang goed. Misschien is die iets wateriger, maar slecht zal die nog niet zijn.
pi_142853366
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meloen blijft best lang goed. Misschien is die iets wateriger, maar slecht zal die nog niet zijn.
Oke san pak ik daar vanavond nog een stukje van.
pi_142853399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Waarom dat ontbijt Roosje?
Ik werd vanmorgen trillerig wakker .. (heb ik in het verleden vaker gehad als ik begon met anders eten) Het leek alsof mijn lichaam naar iets van suiker snakte :( Maar voor mij zijn mijn lijstjes al een enorme verbetering vergeleken met enkele weken geleden..
pi_142853566
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:05 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

Ik werd vanmorgen trillerig wakker .. (heb ik in het verleden vaker gehad als ik begon met anders eten) Het leek alsof mijn lichaam naar iets van suiker snakte :( Maar voor mij zijn mijn lijstjes al een enorme verbetering vergeleken met enkele weken geleden..
Misschien een idee om de volgende keer dat je dat hebt je smoothie dan als ontbijt te nemen. Dat zijn ook suikers.

En verbetering is altijd fijn. O+ Het hoeft niet direct perfect te zijn. Ik denk niet dat mijn lijstjes ooit perfect zullen worden. :')
pi_142853641
Perfect wat is dat?

Ik ben vergeten mijn tussendoortje vanochtend op te eten en mijn lunch op te eten. Ik was er van overtuigd dat ik lunch op had. Tot ik net in de keuken liep en mijn gesmeerde boterhammetjes zag liggen. Dus maar snel een op.

Ik ben vandaag een beetje van de wat. Ben ook niet helemaal in m'n hum.
pi_142853855
Ik ben vandaag ook weer mijn lunch vergeten. :') Of nouja, ik was een beetje aan het stressen thuis en moest rond lunchtijd weg voor de sollicitatie. Eet liever niet in onderweg. Maar toen ik net thuis kwam 2 crackers met pindakaas op. Dus ik vind het wel best.

Deze week is sowieso niet echt mijn week. Maandag huisarts, vandaag sollicitatie, morgen tandarts. Alle 3 dingen die mij een beetje nerveus maken en waardoor ik er met m'n kop niet helemaal bij ben. Gelukkig twee afgestreept, nu alleen nog de tandarts. Ben al jaren niet geweest. :@ Dus dat gaat vast niet leuk worden.
pi_142853882
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag ook weer mijn lunch vergeten. :') Of nouja, ik was een beetje aan het stressen thuis en moest rond lunchtijd weg voor de sollicitatie. Eet liever niet in onderweg. Maar toen ik net thuis kwam 2 crackers met pindakaas op. Dus ik vind het wel best.

Deze week is sowieso niet echt mijn week. Maandag huisarts, vandaag sollicitatie, morgen tandarts. Alle 3 dingen die mij een beetje nerveus maken en waardoor ik er met m'n kop niet helemaal bij ben. Gelukkig twee afgestreept, nu alleen nog de tandarts. Ben al jaren niet geweest. :@ Dus dat gaat vast niet leuk worden.
Oh ja tandarts.. Dat moet ik ook nog doen O-)

Maar nog even en dan ben je overal weer vanaf
pi_142854130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Perfect wat is dat?

Tijdens een lastig stukje in Ripped praat Jillian ook over perfectie en dat dat maar saai is en dat perfectie niet nodig is voor een beter figuur/leven etc
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')