SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Haha, ja ik weet het niet ik heb zelf nu 36/38 qua tops en hij sluit bij mij niet mooi aan, te lang in de kast laten hangen. Het ligt een beetje aan je verhoudingen denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Patoshik het volgende:
SC, leuk jurkje! Als hij maat 40 was had ik hem graag willen overnemen (dan kan het altijd nog op de krimp) maar nu is hij denk ik net wat te groot.
Als ik de foto's een beetje zag heb ik een beetje dezelfde verhoudingen als jou maar dan maar 40.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het niet ik heb zelf nu 36/38 qua tops en hij sluit bij mij niet mooi aan, te lang in de kast laten hangen. Het ligt een beetje aan je verhoudingen denk ik.
Pff ik heb zoveel gloed nieuwe dingen die weg kunnen![]()
Afvallen is maar een dure bezigheid
Ja, ik heb zo n beetje bij elke -5kg nieuwe broeken nodig gehad en shirts eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Als ik de foto's een beetje zag heb ik een beetje dezelfde verhoudingen als jou maar dan maar 40.
En afvallen is inderdaad een dure bezigheid. En ook zonde van al die kleren die je nu zo kan wegdoen omdat ze allemaal te groot zijn.
Daar hoop ik heel, HEEEEEEL erg op. Na 2 kinderen 2 maten groter en nu dus buiten gewone winkel-range. En dat is dus echt kut. Nooit eens 'even' schoenen kopen...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen grap trouwens maarzelfs mijn schoenmaat is veranderd.
Yep, hier ookquote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen grap trouwens maarzelfs mijn schoenmaat is veranderd.
Oeh, ik heb wel interesse! Ik weet niet of hij mij al past, maar vind hem wel leuk!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
korte mouwtjes & skater dress model.
En als het goed is kan ik hem lekker klein opvouwenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Oeh, ik heb wel interesse! Ik weet niet of hij mij al past, maar vind hem wel leuk!
Ik vrees dat je ver uit de richting woont (hoofdstad van Drenthe hier).quote:Op maandag 28 juli 2014 21:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En als het goed is kan ik hem lekker klein opvouwen![]()
Maar mag ook altijd afgehaald worden natuurlijk.
Dat moet opsturen worden danquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ver uit de richting woont (hoofdstad van Drenthe hier).
Misschien omdat ze dan breder zijn? ik vond mijn voeten ook nooit dik.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een schoenmaatje kleiner ook niet erg vinden. Maar waar val je dan af? Ik voel nergens vet aan mijn voeten.![]()
Er is toch ook een facebookgroep oid voor te groot/klein vanuit de dieetclub? Heb ik wel eens langs zien komen?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat moet opsturen worden dan
Rotterdam hier.
Ik heb nog veel meer jurkjes en dingen, moet echt eens een keer foto maken.
hoezo zijn die hoog in Kcalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Sweetlady let ook op wraps als tussendoortje, die zijn al snel hoog in kcal
Als lunch ja (ookal doe ik dat persoonlijk ook al liever niet)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoezo zijn die hoog in Kcal![]()
die worden hier toch juist vaak als lunch tip/tussendoortje gegeven?
één wrap heeft al 200 kcal, zonder vulling. Dat vind ik ook best behoorlijk voor een tussendoortje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoezo zijn die hoog in Kcal![]()
die worden hier toch juist vaak als lunch tip/tussendoortje gegeven?
ahh.. dus als je "gewoon"de wrap belegd met gerookte zalm valt het ook wel weer mee??quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als lunch ja (ookal doe ik dat persoonlijk ook al liever niet)
Maar als T op een dag met normale L en twee D's zeker niet
De wrap zelf is dan vooral het probleem en niet de vulling.
Als lunch valt het dan wel meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. dus als je "gewoon"de wrap belegd met gerookte zalm valt het ook wel weer mee??
ik eet nooit rwap als tussendoor.. ik vind het zonder dat er 6/8 van die dingen in een pak zitten en je er 1 van eet en dan de rest weg kan donderen.. ( of heeft iemand DE tip om ze goed te bewaren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:56 schreef appelsap het volgende:
Mijn schoenmaat is ook veranderd! Alsof mijn voeten minder 'plat' zijn geworden ofzo. Van 38 naar 36/37
Lekker quiche.. Wij eten wraps vanavondquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen staat mijn avondeten alweer in de oven, lekker makkelijk
Paprikaquiche uit de Allerhande.
Wraps zou ik elke dag wel kunnen etenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker quiche.. Wij eten wraps vanavond
Staat er hier iedere week wel op iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wraps zou ik elke dag wel kunnen etenik zet het alvast op het weekmenu van volgende week
Veel succesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond volkoren spagehetti met een saus van courgette en met kip.
Ben nu een beetje nerveus, moet zo weg voor een sollicitatie. Zie er wel goed uit.Ga toch lekkerder naar een sollicitatie als je ziet dat je al wat kilo's kwijt bent.
Al ben ik er nog lang niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |