abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142822702
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Het welbekende 'het westen is de grote culprit en niet de islamitische dreiging die naar het westen uitgaat' Blijf lekker in je sprookjes geloven zou ik zeggen. Wat moet Amerika doen dan? Allemaal laten gebeuren dat vrouwen stelselmatig worden onderdrukt, homo's in elkaar worden geslagen, hoertjes worden doodgeschoten, ongesluierde vrouwen een bak zuur in hun gezicht gegooid krijgen etc? Weltrusten jongen.
Grappig, eerst noem je het een sprookje om het notabene in diezelfde post nog te gaan verdedigen. Make up your fucking mind.
pi_142822736
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Waarom wordt barbaars gedrag richting bijv. joden dan dikwijls door dat soort apen gelegitimeerd met een Koran in de hand?
Waarom zie ik hier in Europa onder vrijwel alle moslims niets van jouw fundamentalistische beschrijving van moslims die niet-moslims minderwaardig bejegenen terug?
pi_142822745
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Racisme komt voornamelijk uit jouw mond: "blanken dit, blanken dat".

Onderscheid maken tussen moslim en niet-moslim, jood en niet-jood, christen en niet-christen kan discriminatie zijn, maar dit is geen racisme.
Ja hoor, NL betuttelland. Mag ik op zijn minst het beestje gewoon bij zijn naam noemen? Hoe wil je 'blanken' anders gaan noemen?
pi_142822776
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef Lothiriel het volgende:
Zal het wat duidelijk zeggen: je kan een geloof/godsdienst niet als racistisch/niet-racistisch bestempelen.
Waarom niet? Het is toch overduidelijk dat de islam en het christendom universele religies zijn, waar mensen met verschillende huidskleuren welkom zijn.

Islam: All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over a black nor a black has any superiority over white except by piety and good action.

Jij bent in de war met islam (de religie) en moslims (de aanhangers). Ja er zijn vast racistische moslims te vinden, maar die baseren hun racisme niet op de islam. Hoe valt hun racisme te rijmen met de bovenstaande tekst?
-
pi_142822803
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Ja hoor, NL betuttelland. Mag ik op zijn minst het beestje gewoon bij zijn naam noemen? Hoe wil je 'blanken' anders gaan noemen?
Als een neger mij als blanke van m'n telefoon berooft, is dat dan meteen racisme?
pi_142822845
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Charismatisch het volgende:
Hoe valt hun racisme te rijmen met de bovenstaande tekst?
Zijn er wellicht moslims die niet dezelfde teksten uit de koran aanhangen als jij of zeg een Aboutaleb?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142822847
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:00 schreef ThuleWulf het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een gigantische kneus! Omdat ik aangeef dat de video op een nazi kanaal staat ben ik een nazi sympathisant.

Echt.. sterf met een gezwel aan je kontgat.
Je raadt ons een nazistische docu aan, hebt die username en beledigt mij met een leus uit een hardcore-plaat.

1 + 1 + 1 = 3
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 juli 2014 @ 19:23:23 #258
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142822853
quote:
12s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed gezien dus. Ik hang er alleen het doel van die bezetting aan.

Overigens is het wel een verschilletje of je een nagenoeg leeg land met wat bedoeinen bezet of dat je een piepklein land gaat koloniseren :r en met een muur omgeven en racistische wetten uitvaardigt.

Ik acht je intelligent genoeg dat verschil te zien.
Ik zou niet weten wat het verschil is tussen 500.000 mensen onderdrukken of 4 miljoen.
pi_142822859
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Waarom wordt barbaars gedrag richting bijv. joden dan dikwijls door dat soort apen gelegitimeerd met een Koran in de hand?
En om nog even antwoord te geven op je vraag: zodat ze 's nachts beter kunnen slapen en de verantwoording van hun acties buiten zichzelf kunnen leggen. En jij trapt er nog in ook.
pi_142822864
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als een neger mij als blanke van m'n telefoon berooft, is dat dan meteen racisme?
Nee, maar als een moslim het doet, is het wel een islamitische crimineel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142822876
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom zie ik hier in Europa onder vrijwel alle moslims niets van jouw fundamentalistische beschrijving van moslims die niet-moslims minderwaardig bejegenen terug?
Geen antwoord op mijn vraag. Jouw tegen-vraag is meer een argument in de zin van 'omg het was altijd zo'n lieve en rustige jongen' wanneer er weer eens een moslim of voor mijn part een blanke man een mes tussen iemand anders zijn ribben steekt.Trouwens ik vind niks fundamentalistisch aan mijn beschrijving en ik neem aan de meeste mensen hier ook niet. Wat er heden ten dage gaande is in steden als Den Haag en Brussel dat vind ik zorgbarend en fundamentalistisch ja.
pi_142822946
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef TrueRust het volgende:
Wat moet Amerika doen dan? Allemaal laten gebeuren dat vrouwen stelselmatig worden onderdrukt
Problemen in eigen land oplossen, zoals:

Every 2 minutes, another American is sexually assaulted.

Here's the math. According to the U.S. Department of Justice's National Crime Victimization Survey (NCVS)--there is an average of 237,868 victims (age 12 or older) of rape and sexual assault each year.
https://www.rainn.org/get(...)cy-of-sexual-assault
-
pi_142822947
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Geen antwoord op mijn vraag.
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En om nog even antwoord te geven op je vraag: zodat ze 's nachts beter kunnen slapen en de verantwoording van hun acties buiten zichzelf kunnen leggen. En jij trapt er nog in ook.
quote:
Jouw tegen-vraag is meer een argument in de zin van 'omg het was altijd zo'n lieve en rustige jongen' wanneer er weer eens een moslim of voor mijn part een blanke man een mes tussen iemand anders zijn ribben steekt.Trouwens ik vind niks fundamentalistisch aan mijn beschrijving en ik neem aan de meeste mensen hier ook niet. Wat er heden ten dage gaande is in steden als Den Haag en Brussel dat vind ik zorgbarend en fundamentalistisch ja.
Jij bent fundamentalistisch omdat je precies dezelfde boodschap als Bin Laden verkondigt. Die zette zich ook in voor een soort clash tussen moslims en niet-moslims. Niet-moslims zijn minderwaardig, moslims haten niet-gelovigen, en meer van dat soort bullshit.

Maar vertel eens: waarom zie ik hier in Europa onder vrijwel alle moslims niets van jouw fundamentalistische beschrijving van moslims die niet-moslims minderwaardig bejegenen terug?
pi_142822983
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je raadt ons een nazistische docu aan, hebt die username en beledigt mij met een leus uit een hardcore-plaat.

1 + 1 + 1 = 3
Je hebt hem te pakken Koos :D
pi_142823001
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt hem te pakken Koos :D
Hij kent z'n klassiekers.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:27:38 #266
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142823019
quote:

[..]

Waarom niet? Het is toch overduidelijk dat de islam en het christendom universele religies zijn, waar mensen met verschillende huidskleuren welkom zijn.

Islam: All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over a black nor a black has any superiority over white except by piety and good action.

Jij bent in de war met islam (de religie) en moslims (de aanhangers). Ja er zijn vast racistische moslims te vinden, maar die baseren hun racisme niet op de islam. Hoe valt hun racisme te rijmen met de bovenstaande tekst?
Racisme kan om te beginnen over mee gaan dan huidskleur :Y

Strikt genomen aanvaardt de islam geen andere godsdiensten; en als je geen moslim wilt worden moet je in het beste geval belasting betalen om 'beschermd' te worden. Dat is toch wat de 'zuiverste' vorm zegt. Christendom is dat overigens niet anders.

Gelukkig weet de meerderheid dat niet zo letterlijk te interpreteren, anders zou de wereld er nog een stuk slechter uitzien dan momenteel het geval is.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_142823046
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Laatst probeerde een moslim die ik als vriend beschouw mij wijs te maken dat WW2 een godsdienstoorlog was. Op die manier probeerde hij zijn jodenhaat te rechtvaardigen o.i.d. Ik was al gestopt met luisteren. Long story short, er is een verschil tussen mensen die iets doen JUIST omdat ze een bepaalde geloofsovertuiging hebben en zij die iets doen omdat ze toevallig gelovig zijn. Hitler was RK, maar ik als atheïst zal de laatste zijn die christendom aanwijst als 'oorzaak' van Hitler's jodenhaat. Bij moslims zie je over het algemeen dat het hun sterke geloofsovertuiging is die hen in de meeste gevallen over te streep trekt en die hun weerhoudt van enige vorm van zelfkritiek.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:28:32 #268
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142823059
quote:

[..]

Grappig dat zinnetje All mankind is from Adam and Eve.
Voor mij HET bewijs dat de Islam gewoon een kopie van het Christendom.

Overigens bewijst dit niets aangezien er niet staat "ONGEACHT WELK GELOOF".
En dat is nu de kern.

Deze zin, die jij als voorbeeld geeft, geld voor ISLAMITISCHE LEEFGEMEENSCHAPPEN bestaande uit gemengde samenstelling.
Een anders gelovige, of ongelovige, komt er minder van af...
"Fight them (the disbelievers), Allah will punish them by your hands and bring them to disgrace, and give you victory over them and He will heal the hearts of those who believe." (Qur'an 9:14).

Quran (2:216) - "Fighting is prescribed for you, and ye dislike it. But it is possible that ye dislike a thing which is good for you, and that ye love a thing which is bad for you. But Allah knoweth, and ye know not."

Quran (3:151) - "Soon shall We cast terror into the hearts of the Unbelievers, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority".
pi_142823088
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jij bent fundamentalistisch omdat je precies dezelfde boodschap als Bin Laden verkondigt. Die zette zich ook in voor een soort clash tussen moslims en niet-moslims. Niet-moslims zijn minderwaardig, moslims haten niet-gelovigen, en meer van dat soort bullshit.
Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen. Precies de basis voor die "Bin Laden-retoriek" van de fundi's.

Dat is
A - niet waar, Westerse landen hebben relatief weinig in Arabische landen gezocht, juist veel meer in christelijk Afrika
B - een projectie van de acties van statisten op de bevolking. Volgens die redenatie zijn Russen schuldig aan het gedrag van Poetin, Perzen (prachtig volk O+ ) verantwoordelijk voor de oorlogstaal van hun voormalige president en ga zo maar door

pi_142823122
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Hoe kom je er dan in godsnaam bij dat moslims racistisch zijn als ze het westen niet zo tof vinden?
pi_142823129
Jullie zijn allemaal een fundament, met jullie hoofden.
pi_142823152
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef TrueRust het volgende:
Bij moslims zie je over het algemeen dat het hun sterke geloofsovertuiging is die hun weerhoudt van enige vorm van zelfkritiek.
Daar kan ik voor een groot deel in meegaan, maar dat maakt Opsporing Verzocht geen programma van islam versus ongelovigen/christenen, zoals jij stelde door het aanhalen van dat programma om in een religiediscussie je punt te maken.

pi_142823248
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen.
Nee, als aanleiding voor de haat tegen het westen. Of het westen daar ook daadwerkelijk schuldig aan is, is nog maar de vraag.

quote:
B - een projectie van de acties van statisten op de bevolking. Volgens die redenatie zijn Russen schuldig aan het gedrag van Poetin, Perzen (prachtig volk O+ ) verantwoordelijk voor de oorlogstaal van hun voormalige president en ga zo maar door
Nee. De bevolking ondervindt van interventies en van sancties vanuit het buitenland vaak de meeste hinder, i.t.t. de leiders die hun natje en hun droogje wel binnen hebben.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:32:54 #274
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142823249
quote:

[..]

Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen. Precies de basis voor die "Bin Laden-retoriek" van de fundi's.

Dat is
A - niet waar, Westerse landen hebben relatief weinig in Arabische landen gezocht, juist veel meer in christelijk Afrika
uuuuhhhhh...de huidige shit in Irak en Syrie is toch echt een "gevecht" tussen de USA en Rusland......het Westen, Rusland en zodirekt China zijn flink verantwoordelijk wat er nu gebeurt....maar dat vind ik dus...
pi_142823344
quote:
12s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar kan ik voor een groot deel in meegaan, maar dat maakt Opsporing Verzocht geen programma van islam versus ongelovigen/christenen, zoals jij stelde in het aanhalen van dat programma om in een religiediscussie je punt te maken.
Ik begrijp ook wel dat crimineel gedrag bij uitstek multifactorieel is, maar wie of wat wil jij dan hoofdzakelijk aanwijzen als oorzaak van het ontsporen van dat soort 'jochies'?

I.p.v. altijd maar te blijven volharden in de overtuiging dat het allemaal wel meevalt (nog jong en onbezonnen, leraar was een jood, geen stage) en dat die mennekes allemaal wel bijdraaien na het Suikerfeest zoek ik de oorzaak toch liever in het klimaat waarin ze zijn opgegroeid.
pi_142823364
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

uuuuhhhhh...de huidige shit in Irak en Syrie is toch echt een "gevecht" tussen de USA en Rusland......het Westen, Rusland en zodirekt China zijn flink verantwoordelijk wat er nu gebeurt....maar dat vind ik dus...
Spreek toch niet over complete landen als ware het identiteiten die allemaal hetzelfde willen en doen.

Bestaan er geen VSAmerikanen die het imperialisme van hun regering afwijzen? Stonden veel Tunesiers niet juist te protesteren tegen hun eigen regering?
Elke Nederlander was voor deelname aan de schandalige invallen in Afghanistan en Irak (en nu Mali)?

Statisten zijn het probleem, van welke nationaliteit ook. Niet "de Russen", "China", "het Westen". :N

maandag 28 juli 2014 @ 19:39:49 #277
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142823517
quote:
18s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Spreek toch niet over complete landen als ware het identiteiten die allemaal hetzelfde willen en doen.

Bestaan er geen VSAmerikanen die het imperialisme van hun regering afwijzen? Stonden veel Tunesiers niet juist te protesteren tegen hun eigen regering?
Elke Nederlander was voor deelname aan de schandalige invallen in Afghanistan en Irak (en nu Mali)?

Statisten zijn het probleem, van welke nationaliteit ook. Niet "de Russen", "China", "het Westen". :N
Als ik over dit soort landen spreek dan doel ik op het buitenlandse beleid.
Je zult overigens bang worden als je de cijfers bekijkt HOEVEEL Amerikanen er al oorlogs rijp en agressief zijn gemaakt.
Men liet net een poll zien op CNN aangaande Obama en zijn buitenlandse beleid ivm. de Ukraine.
55% zou nu Mitt Romney, de kapitalistische idioot, stemmen als "oplossing" voor het buitenlandse beleid oftewel: meer agressie en oorlog!
Men verkoos ook weer Hillary Clinton met 55% boven Mitt Romney, moet ik vermelden, maar als je dat mens hoort dan word je ook niet vrolijk.
pi_142823578
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

1 + 1 + 1 = 3
En waar raad ik je een docu aan? Ik reageerde op iemand die juist een filmpje van een nazistisch youtube kanaal post. Even goed lezen knul.
En mijn nickname: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thule_(oudheid)

Walgelijk mannetje
pi_142823594
Even terugkomend op een eerdere link van DUTCHKO:

Zijn de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid? Ja, zegt bijna twee derde van de West-Europese moslims. Volgens een Berlijns onderzoekscentrum bewijst het dat moslimfundamentalisme wijdverbreid is. Anderen waarschuwen voor overhaaste conclusies.

Ik stel mijn eigen moraal ook boven "wetten van de overheid". Alleen, die moraal is niet ingegeven door een sprookjesboek. Ben ik nu ook een "atheistisch fundamentalist"? :?

Ik vind de "wetten van de overheid" als heilig zien, juist een gruwelijke vorm van fundamentalisme, typisch voor een seculiere maatschappij. Bijna nog enger dan moslim- of christenfundi's zelfs.

maandag 28 juli 2014 @ 19:43:57 #280
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142823659
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Even terugkomend op een eerdere link van DUTCHKO:

Zijn de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid? Ja, zegt bijna twee derde van de West-Europese moslims. Volgens een Berlijns onderzoekscentrum bewijst het dat moslimfundamentalisme wijdverbreid is. Anderen waarschuwen voor overhaaste conclusies.

Ik stel mijn eigen moraal ook boven "wetten van de overheid". Alleen, die moraal is niet ingegeven door een sprookjesboek. Ben ik nu ook een "atheistisch fundamentalist"? :?

Ik vind de "wetten van de overheid" als heilig zien, juist een gruwelijke vorm van fundamentalisme, typisch voor een seculiere maatschappij. Bijna nog enger dan moslim- of christenfundi's zelfs.
Ik denk dat je nu aan het doordraven bent.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:44:36 #281
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142823680
Afijn ik ga ff luieren/uitzieken.
Lekker een filmpje kijken en thee drinken. :)
pi_142823751
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:39 schreef DUTCHKO het volgende:
Je zult overigens bang worden als je de cijfers bekijkt HOEVEEL Amerikanen er al oorlogs rijp en agressief zijn gemaakt.
Men liet net een poll zien op CNN aangaande Obama en zijn buitenlandse beleid ivm. de Ukraine.
55% zou nu Mitt Romney, de kapitalistische idioot, stemmen als "oplossing" voor het buitenlandse beleid oftewel: meer agressie en oorlog!
Men verkoos ook weer Hillary Clinton met 55% boven Mitt Romney, moet ik vermelden, maar als je dat mens hoort dan word je ook niet vrolijk.
Ja, de VSAmerikaanse media zijn natuurlijk ook gruwelijk medeschuldig aan die ophitsing. Op vakantie CNN moeten volgen, daar word je niet vrolijk van.

Maar dat is in Arabische/moslimlanden natuurlijk ook zo.

Ik vind het nogal selectief om moslims uniek antisemitisme te verwijten als je ziet wat hun leiders uitkramen, terwijl je bij "westerlingen" de schuld bij de media en politici legt en de bevolking als onschuldig ziet.

En ik blijf erbij; het buitenlands beleid van een regering heeft heel weinig te maken met wat individuele personen echt zouden willen.

Al besef ik dat "de democratie" :') daar voor een groot deel debet aan is. Als 51% van de mensen Romney stemt omdat ze geen Obamacare willen, wordt dat uitgelegd als een mandaat voor oorlog door diezelfde Romney. :r

pi_142823771
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu aan het doordraven bent.
Nee, zo denk ik echt. Wat is er "doordraven" aan?

pi_142823789
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toen hadden die randdebielen ook nog geen platform. De keerzijde van het internet.
Inderdaad Koos.
Nu nog even in de spiegel kijken.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:47:18 #285
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_142823792
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:41 schreef ThuleWulf het volgende:

[..]

En waar raad ik je een docu aan? Ik reageerde op iemand die juist een filmpje van een nazistisch youtube kanaal post. Even goed lezen knul.

Walgelijk mannetje
Nou, zo gek is het niet. Hitler c.s. waren ook nogal van de oude Nordische mythologie en er waren genoeg organisaties en clubs, die het woord Thule gebruikten binnen het nazi-rijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_142823830
Het probleem ligt veel dieper. Moslims worden van kinds af aan geïndoctrineerd met anti-Joodse propaganda en worden opgehitst tegen de Joodse bevolking. Hetzelfde geldt voor de intolerantie tegen homo's, vrouwen, ongelovigen en de westerse normen/waarden in z'n algemeen.
pi_142823841
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou, zo gek is het niet. Hitler c.s. waren ook nogal van de oude Nordische mythologie en er waren genoeg organisaties en clubs, die het woord Thule gebruikten binnen het nazi-rijk.
Hitler had ook een snor. De man in jouw avatar ook.
pi_142823888
Kijk hier eens.
Nazi fietsendragers!
pi_142823892
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:41 schreef ThuleWulf het volgende:

[..]

Walgelijk mannetje
Ik meen dat jij vanmiddag aan kwam met de docu 'The best story never told'. Een of andere apologetische docu over Hitler.
pi_142823948
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem ligt veel dieper. Moslims worden van kinds af aan geïndoctrineerd met anti-Joodse propaganda en worden opgehitst tegen de Joodse bevolking. Hetzelfde geldt voor de intolerantie tegen homo's, vrouwen, ongelovigen en de westerse normen/waarden in z'n algemeen.
Dat geldt slechts voor de radicale moslims.

quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:N

"Het Westen" heeft niks gedaan. Regeringseenheden hebben dat gedaan. Daar zijn jij en ik hopelijk niet (mede)verantwoordelijk voor zeg... :X
Natuurlijk niet. Het is ook een verwerpelijke haat, maar ergens wel begrijpelijk.

quote:
Ironisch deze quote, na je vorige uitspraak. Je opmerking over "het Westen" is precies die voedingsbodem voor de haat van die fundi's.
Precies, die maken dankbaar gebruik van de verdeeldheid die gezaaid wordt.
pi_142823959
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:

Lijkt me wel pertinent iets anders dan 'islam' en de regels die daaruit voortvloeien belangrijker achten dan de wetten van het (Europese) land waar ze in casu belanden. M.i. is dat echt niet te rijmen met het idee dat moslims wel even kunnen integreren in Nederland. De wet is niet perfect nee, maar biedt wel een hoop waarborgen, vrijheden en kansen etc die een moslim in het land van herkomst vaak niet heeft. Eigenlijk hebben moslims in het algemeen vrij weinig geboden/te bieden. Zelfs met koran in hun hand en die pedoprofeet aan hun zijde hebben wij in het westen vrijwel niks aan landen gehad waar politieke islam hoogtij viert.
pi_142823986
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik meen dat jij vanmiddag aan kwam met de docu 'The best story never told'. Een of andere apologetische docu over Hitler.
Koos, geef je vergissing nou toe. Thule reageerde op degene die die video postte.

pi_142824081
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Koos, geef je vergissing nou toe. Thule reageerde op degene die die video postte.
Ik heb het opgezocht. Die user die de Hitler-docu aanraadde was een user die heel toevallig Wulff heet. Vandaar de verwarring.
pi_142824140

pi_142824168
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn eerste post in dit topic was een reactie op Nintex. Hij postte een nazistisch youtube kanaal zonder het zelf door te hebben.
Daarna besloot jij mij direct voor nazi uit te maken.

Koop een bril.... Je aannames doen me overigens sterk ergens aan denken.
pi_142824494
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef ThuleWulf het volgende:
Mijn eerste post in dit topic was een reactie op Nintex. Hij postte een nazistisch youtube kanaal zonder het zelf door te hebben.
Daarna besloot jij mij direct voor nazi uit te maken.

Koop een bril.... Je aannames doen me overigens sterk ergens aan denken.
Ik dacht eerst ook dat jij een kloon van die 'nazi' was (niet omdat ik een bril nodig heb, maar omdat ik dacht dat Wulff geband was en een nieuw account had geregistreerd). Maar je blijkt een oldbie te zijn.
-
pi_142824571
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:48 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Woorden worden in mijn mond gelegd zie ik. Quote me dan, als je kan.

Maar ik ga wel in op deze bait; wil je soms beweren dat moslims in moslimlanden doorgaans positief staan tegenover het westen/blanken? Waarom wel/niet?
Vanuit een moslimland; ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142824773
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vanuit een moslimland; ja.
Wil je daarmee zeggen dat de invloed van de "moslimse" (om even alle moslimlanden in een adem te noemen :') ) CNN's en FOXes op de minder belezen bevolking drastisch kleiner is dan de Telegrafen, Daily Mails en MSNBC's op "intellectuele" westerlingen?

pi_142824947
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen dat de invloed van de "moslimse" (om even alle moslimlanden in een adem te noemen :') ) CNN's en FOXes op de minder belezen bevolking drastisch kleiner is dan de Telegrafen, Daily Mails en MSNBC's op "intellectuele" westerlingen?
Inderdaad. Ik durf dan ook te stellen dat de moslimhaat in het Westen groter is dan de haat jegens blanken of westerlingen in Islamitische landen. Overigens geldt dat het in beide gevallen qua omvang redelijk nihil is. Oorlogsgebieden uitgezonderd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142825078
quote:

[..]

Dat is
Dat klopt helaas niet. De westerse inmenging is gigagroot geweest. En nog steeds.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')