abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 14:34:35 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_142812581
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Je kent het verschil tussen een taalfout en een typfout, mag ik hopen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 28 juli 2014 @ 14:35:04 #52
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142812592
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]
Ze vervolgden de joden al toen profeet Mohammed (vrede zij met hem) nog niet geboren was. En ook in de toekomst zullen de joden waarschijnlijk naar de islamitische wereld vluchten voor bescherming tegen de christenen.
Vast en zeker.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142812608
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Geef ik de moslims overal de schuld van?

Ik heb het ook vaak over gutmenschen, volkskrantlezers, pvda'ers, groenlinksers, pvv'ers en anderen. Dus nee, komt me niet bepaald bekend voor nee.
Het komt niet in je op om mensen gewoon als individu te zien ? Wat een geestelijke armoede kerel.

Toch snap ik de ophef niet zo, van moslims wordt toch ook gewoon gezegd dat ze de haat aan zichzelf te danken hebben ? Dezelfde figuren die nu zo lopen te steigeren vinden dat neo-nazi's en andere mafklappers ook het recht hebben te demonstreren.
pi_142812660
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je kent het verschil tussen een taalfout en een typfout, mag ik hopen?
Moet je maar niet arrogant doen.
-
pi_142812770
Het probleem in Nederland vandaagdedag is een beetje dat je een grote groep laaggeschoolden hebt uit lagere sociale klassen , moslim, christen,Nederlander,allochtoon, die meent dat ze het recht hebben gehoord te worden, niet gehinderd door enige nuance of kennis van zaken. Helaas krijgen ze die aandacht ook nog.

20 Jaar geleden was het inderdaad not done om allerhande onzin uit je onderbuik aan iedereen te uiten. En dat was best ok.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:40:04 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142812784
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Het komt niet in je op om mensen gewoon als individu te zien ?

Jawel hoor. Zie mensen natuurlijk als individu. Maar zodra ze gaan groeperen met gelijkgestemden, dan gaan mij zaken opvallen.

quote:
Wat een geestelijke armoede kerel.
Valt dus wel mee, maar jij hebt graag een vooroordeel dus. Ook geestelijke armoede zie ik.

quote:
Toch snap ik de ophef niet zo, van moslims wordt toch ook gewoon gezegd dat ze de haat aan zichzelf te danken hebben ? Dezelfde figuren die nu zo lopen te steigeren vinden dat neo-nazi's en andere mafklappers ook het recht hebben te demonstreren.
Verschil is dat het hier niet meer om demonstreren gaat, maar om het openlijk oproepen en bedreigen tot vermoorden van joden. Da's demonstreren ver voorbij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142812830
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef Red_85 het volgende:

Verschil is dat het hier niet meer om demonstreren gaat, maar om het openlijk oproepen en bedreigen tot vermoorden van joden. Da's demonstreren ver voorbij.
Dat moet nog blijken lijkt me. Zeggen dat Joden dood moeten is geen oproep of aanzetten tot imho.
pi_142812831
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dom gelul. Dat kun je al een jaar of 15. Zo niet langer.
Inderdaad, Wilders kan zeggen wat hij wil, zonder dat hij daarvoor zijn hele prive leven moet opgeven. Verlicht land, geweldige medemens, verrijking cultuur, dit dat alles.
pi_142812848
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef gelly het volgende:
Het probleem in Nederland vandaagdedag is een beetje dat je een grote groep laaggeschoolden hebt uit lagere sociale klassen , moslim, christen,Nederlander,allochtoon, die meent dat ze het recht hebben gehoord te worden, niet gehinderd door enige nuance of kennis van zaken. Helaas krijgen ze die aandacht ook nog.

20 Jaar geleden was het inderdaad not done om allerhande onzin uit je onderbuik aan iedereen te uiten. En dat was best ok.
Toen hadden die randdebielen ook nog geen platform. De keerzijde van het internet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142812857
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, Wilders kan zeggen wat hij wil, zonder dat hij daarvoor zijn hele prive leven moet opgeven. Verlicht land, geweldige medemens, verrijking cultuur, dit dat alles.
Inderdaad, op andere vlakken kun je wel alles roepen zonder fysieke consequenties. Dat weet iedereen.
pi_142812870
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken lijkt me. Zeggen dat Joden dood moeten is geen oproep of aanzetten tot imho.
Dan snap je niet wat haatzaaien is. Ben benieuwd of je ook zo zachtaardig denkt over Geert Wilders en zijn oproep tot het uitzetten van moslims, en of je voor hem ook zo op de bres zou staan. Iets in mij zegt dat je dat niet doet Gelly/Gnaeus.
pi_142812898
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Inderdaad, op andere vlakken kun je wel alles roepen zonder fysieke consequenties. Dat weet iedereen.
Of hand in hand lopen met je partner van hetzelfde geslacht. Gelukkig kom je daar ook zo hard voor op, hulde _O_
pi_142812905
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan snap je niet wat haatzaaien is.
Zeker wel, ik ben er alleen niet zo willekeurig en subjectief in zoals jij denk ik.
pi_142812918
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach man, Wilders is gewoon een aansteller. Gevangen in z'n eigen paranoia. Ik durf te wedden dat hem niks overkomt als hij zonder beveiliging over straat ga lopen.

Tenzij hij door de Bijlmer gaat wandelen en verkondigt dat Marokkanen kut zijn en het land uitgetrapt dienen te worden. Dan verwacht ik dat je wel ruzie hebt. Maar daar sta ik dan ook niet van te kijken. Als je hier mensen op straat gaat lopen uitschelden, loop je ook het risico om een vuist te koppen.
pi_142812924
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of hand in hand lopen met je partner van hetzelfde geslacht. Gelukkig kom je daar ook zo hard voor op, hulde _O_
Jij mag best hand en hand met je vriend lopen hoor. Waarom zou ik daar voor op moeten komen ?
pi_142812928
quote:

[..]

Het komt niet in je op om mensen gewoon als individu te zien ? Wat een geestelijke armoede kerel.

Ironisch.
pi_142812938
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ironisch.
Wat ?
pi_142812965
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Zeker wel, ik ben er alleen niet zo willekeurig en subjectief in zoals jij denk ik.
Je bent de meest willekeurige en subjectieve persoon op dit gebied gelly/gnaeus, als we dan toch eerlijk tegen elkaar zijn. Ik zie je hier met hand en tand de goedpratende Gutmensch uithangen om vervolgens doodleuk in het Wilders topic hemzelf alles aan te rekenen wat hem overkomt. Laten we nu niet kinderachtig gaan doen en het beestje gewoon bij naam noemen.
pi_142813012
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach man, Wilders is gewoon een aansteller. Gevangen in z'n eigen paranoia. Ik durf te wedden dat hem niks overkomt als hij zonder beveiliging over straat ga lopen.

Tenzij hij door de Bijlmer gaat wandelen en verkondigt dat Marokkanen kut zijn en het land uitgetrapt dienen te worden. Dan verwacht ik dat je wel ruzie hebt. Maar daar sta ik dan ook niet van te kijken. Als je hier mensen op straat gaat lopen uitschelden, loop je ook het risico om een vuist te koppen.
Hoezo zou je daar ruzie mee moeten krijgen? Je mag hier notabene op TV roepen dat je Joden dood wil hebben, dus die mensen zouden natuurlijk de laatsten moeten zijn om Geertje aan te pakken, dat snap je zelf toch ook wel Koos? Of gelden er dan 'opeens' andere normen en waarden? *O*
pi_142813017
boeiend dat antismetisme...

ik maak me meer zorgen om al die criminaliteit en druk op westerse normen en waarden die die arabische haatbaarden met zich meebrengen...
pi_142813027
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent de meest willekeurige en subjectieve persoon op dit gebied gelly/gnaeus, als we dan toch eerlijk tegen elkaar zijn. Ik zie je hier met hand en tand de goedpratende Gutmensch uithangen om vervolgens doodleuk in het Wilders topic hemzelf alles aan te rekenen wat hem overkomt. Laten we nu niet kinderachtig gaan doen en het beestje gewoon bij naam noemen.
Uhm, waar praat ik precies wat goed?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 14:47:57 ]
pi_142813068
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo zou je daar ruzie mee moeten krijgen? Je mag hier notabene op TV roepen dat je Joden dood wil hebben, dus die mensen zouden natuurlijk de laatsten moeten zijn om Geertje aan te pakken, dat snap je zelf toch ook wel Koos? Of gelden er dan 'opeens' andere normen en waarden? *O*
Ik zeg niet dat het hoort. Alleen dat het een logisch gevolg is van mensen beledigen.

Als jij in een kroeg iemand uit gaat lopen schelden voor homo, dan loop je het risico klappen te krijgen. Betekent niet dat diegene continu beveiligd moet worden.
pi_142813092
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat ?
Oh niks, laat maar. Het is gewoon grappig om jou te zien oproepen dat we mensen als individu moeten benaderen, terwijl je zelf zo ongeveer de meest discriminerende, hokjes-denkende wij-versus-zij benadrukkende, groepjes-onderscheidend persoon bent die er hier rondloopt op dit forum, en dat zegt wat.
pi_142813107
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het hoort. Alleen dat het een logisch gevolg is van mensen beledigen.
Prima, niet huilen en bek dicht dan als er nu wat lui in de Schilderswijk door een drone van Israel worden kapotgebombardeerd Koosje *O*
pi_142813118
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh niks, laat maar.
Dat lijkt me ook beter inderdaad.
pi_142813130
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Uhm, waar praat ik precies wat goed?
quote:
Toch snap ik de ophef niet zo
Daar, zo ongeveer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 14:50:41 ]
pi_142813163
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook beter inderdaad.
Je lijkt Geert wel, net zo inhoudsloos.
pi_142813198
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Nielsch het volgende:
boeiend dat antismetisme...

ik maak me meer zorgen om al die criminaliteit en druk op westerse normen en waarden die die arabische haatbaarden met zich meebrengen...
De Westerse normen en waarden zijn anders ook al geruime tijd op de terugweg.
pi_142813215
Lucht het op, al die ad hominems ? Ga nog maar even door hoor als je wat frustratie kwijt moet.
pi_142813232
quote:

[..]

<knip>
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef gelly het volgende:
Mja..
pi_142813234
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima, niet huilen en bek dicht dan als er nu wat lui in de Schilderswijk door een drone van Israel worden kapotgebombardeerd Koosje *O*
IJzersterke vergelijking _O_

Maar ik zou inderdaad niet huilen als een van die demonstrantjes een vuist op z'n neus krijgt van een boze jood.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:54:11 #82
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142813258
Je mening geven is toegestaan in dit land. Iemand op zijn bek slaan vanwege die mening niet.

Zo ingewikkeld is het toch niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142813282
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:52 schreef gelly het volgende:
Lucht het op, al die ad hominems ? Ga nog maar even door hoor als je wat frustratie kwijt moet.
Geertje toch, weer die oneliners. Benader iedereen nu eens als individu!
pi_142813319
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:53 schreef karton2 het volgende:

[..]

[..]

Mja..
Individu!! Benader ze als individu!! Ook al doet gelly dat zelf niet, de rest moet dat natuurlijk wel doen.Geertje is er niks bij, zulke redenaties.
pi_142813321
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Janneke141 het volgende:
Je mening geven is toegestaan in dit land. Iemand op zijn bek slaan vanwege die mening niet.

Zo ingewikkeld is het toch niet?
Nee, maar een kind kan begrijpen dat je niet alles kan zeggen zonder consequenties omdat niet iedereen met het wetboek in de hand over straat loopt en weleens vanuit emotie kan reageren.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:56:31 #86
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142813356
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, maar een kind kan begrijpen dat je niet alles kan zeggen zonder consequenties omdat niet iedereen met het wetboek in de hand over straat loopt en weleens vanuit emotie kan reageren.
Wie zit er fout, degene met een mening of degene die slaat?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142813388
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hangt van de situatie af.
pi_142813402
Er is niets mis met antisemitisme.
pi_142813440
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Vandaar dat de eerste arrestaties voor de gebeurtenissen in de Schilderswijk al hebben plaatsgevonden...oh wacht.
pi_142813451
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Individu!! Benader ze als individu!! Ook al doet gelly dat zelf niet, de rest moet dat natuurlijk wel doen.Geertje is er niks bij, zulke redenaties.
Mooie psychologie, mijn mening projecteren op mijn zogenaamde grote vijand. Net bedacht? Het is alsof ik kijk naar een aap die heeft uitgevolgelt dat ie met een stokje mieren uit een nestje kan halen. Ben benieuwd wat je straks weer gaat verzinnen.
pi_142813500
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De Westerse normen en waarden zijn anders ook al geruime tijd op de terugweg.
Niet dankzij moslims in ieder geval.
pi_142813514
quote:

[..]

Je kunt stellen dat iemand ook een eigen verantwoordelijkheid heeft om escalatie te voorkomen.
pi_142813535
quote:

[..]

Ligt eraan.

Als jij op straat in iemand z'n bek gaat lopen schreeuwen dat diegene een domme klootzak is, en je krijgt een vuist, dan kan ik dat de agressor moeilijk kwalijk nemen.
pi_142813542
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet dankzij moslims in ieder geval.
Klopt.
Al wil de media dat wel doen geloven.
pi_142813575
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vandaar dat de eerste arrestaties voor de gebeurtenissen in de Schilderswijk al hebben plaatsgevonden...oh wacht.
Je zult toch eerst als OM duidelijk moeten hebben of het inderdaad tot een veroordeling kan leiden. Anders krijgen we morgen weer een topic op FOK! waarin figuren huilen over het falende en nalatige OM wat te snel mensen heeft opgepakt zonder dat het tot resultaat leidt.
pi_142813595
Beter gooien we heel het begrip vrijheid van meningsuiting gewoon weg. Het is tijd voor een conservatieve en dictatoriale inslag ! ..
pi_142813841
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt eraan.

Als jij op straat in iemand z'n bek gaat lopen schreeuwen dat diegene een domme klootzak is, en je krijgt een vuist, dan kan ik dat de agressor moeilijk kwalijk nemen.
Dat heeft niks met eigen mening te maken, meer met uitdagen.
pi_142813879
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat heeft niks met eigen mening te maken, meer met uitdagen.
Die grens is ook zo lekker concreet en helder.
pi_142813893
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zult toch eerst als OM duidelijk moeten hebben of het inderdaad tot een veroordeling kan leiden.
Dat hoeft niet aangezien meneer van Aartsen op zijn vakantieadres al heeft geconcludeerd dat er geen grenzen waren overschreden, hij was er als de kippen bij om dit 'incident' maar metersdiep te begraven. Iets met wind, zeilen enzo.
pi_142813957
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat hoeft niet aangezien meneer van Aartsen op zijn vakantieadres al heeft geconcludeerd dat er geen grenzen waren overschreden, hij was er als de kippen bij om dit 'incident' maar metersdiep te begraven. Iets met wind, zeilen enzo.
Niet erg handig inderdaad, maar het heeft verder niets met je boude punt te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')