Je kent het verschil tussen een taalfout en een typfout, mag ik hopen?quote:
Vast en zeker.....quote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze vervolgden de joden al toen profeet Mohammed (vrede zij met hem) nog niet geboren was. En ook in de toekomst zullen de joden waarschijnlijk naar de islamitische wereld vluchten voor bescherming tegen de christenen.
Het komt niet in je op om mensen gewoon als individu te zien ? Wat een geestelijke armoede kerel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geef ik de moslims overal de schuld van?
Ik heb het ook vaak over gutmenschen, volkskrantlezers, pvda'ers, groenlinksers, pvv'ers en anderen. Dus nee, komt me niet bepaald bekend voor nee.
Moet je maar niet arrogant doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je kent het verschil tussen een taalfout en een typfout, mag ik hopen?
Jawel hoor. Zie mensen natuurlijk als individu. Maar zodra ze gaan groeperen met gelijkgestemden, dan gaan mij zaken opvallen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Het komt niet in je op om mensen gewoon als individu te zien ?
Valt dus wel mee, maar jij hebt graag een vooroordeel dus. Ook geestelijke armoede zie ik.quote:Wat een geestelijke armoede kerel.
Verschil is dat het hier niet meer om demonstreren gaat, maar om het openlijk oproepen en bedreigen tot vermoorden van joden. Da's demonstreren ver voorbij.quote:Toch snap ik de ophef niet zo, van moslims wordt toch ook gewoon gezegd dat ze de haat aan zichzelf te danken hebben ? Dezelfde figuren die nu zo lopen te steigeren vinden dat neo-nazi's en andere mafklappers ook het recht hebben te demonstreren.
Dat moet nog blijken lijkt me. Zeggen dat Joden dood moeten is geen oproep of aanzetten tot imho.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef Red_85 het volgende:
Verschil is dat het hier niet meer om demonstreren gaat, maar om het openlijk oproepen en bedreigen tot vermoorden van joden. Da's demonstreren ver voorbij.
Inderdaad, Wilders kan zeggen wat hij wil, zonder dat hij daarvoor zijn hele prive leven moet opgeven. Verlicht land, geweldige medemens, verrijking cultuur, dit dat alles.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dom gelul. Dat kun je al een jaar of 15. Zo niet langer.
Toen hadden die randdebielen ook nog geen platform. De keerzijde van het internet.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef gelly het volgende:
Het probleem in Nederland vandaagdedag is een beetje dat je een grote groep laaggeschoolden hebt uit lagere sociale klassen , moslim, christen,Nederlander,allochtoon, die meent dat ze het recht hebben gehoord te worden, niet gehinderd door enige nuance of kennis van zaken. Helaas krijgen ze die aandacht ook nog.
20 Jaar geleden was het inderdaad not done om allerhande onzin uit je onderbuik aan iedereen te uiten. En dat was best ok.
Inderdaad, op andere vlakken kun je wel alles roepen zonder fysieke consequenties. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, Wilders kan zeggen wat hij wil, zonder dat hij daarvoor zijn hele prive leven moet opgeven. Verlicht land, geweldige medemens, verrijking cultuur, dit dat alles.
Dan snap je niet wat haatzaaien is. Ben benieuwd of je ook zo zachtaardig denkt over Geert Wilders en zijn oproep tot het uitzetten van moslims, en of je voor hem ook zo op de bres zou staan. Iets in mij zegt dat je dat niet doet Gelly/Gnaeus.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken lijkt me. Zeggen dat Joden dood moeten is geen oproep of aanzetten tot imho.
Of hand in hand lopen met je partner van hetzelfde geslacht. Gelukkig kom je daar ook zo hard voor op, huldequote:Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad, op andere vlakken kun je wel alles roepen zonder fysieke consequenties. Dat weet iedereen.
Ach man, Wilders is gewoon een aansteller. Gevangen in z'n eigen paranoia. Ik durf te wedden dat hem niks overkomt als hij zonder beveiliging over straat ga lopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, Wilders kan zeggen wat hij wil, zonder dat hij daarvoor zijn hele prive leven moet opgeven. Verlicht land, geweldige medemens, verrijking cultuur, dit dat alles.
Jij mag best hand en hand met je vriend lopen hoor. Waarom zou ik daar voor op moeten komen ?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of hand in hand lopen met je partner van hetzelfde geslacht. Gelukkig kom je daar ook zo hard voor op, hulde
Ironisch.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Het komt niet in je op om mensen gewoon als individu te zien ? Wat een geestelijke armoede kerel.
Toch snap ik de ophef niet zo, van moslims wordt toch ook gewoon gezegd dat ze de haat aan zichzelf te danken hebben ? Dezelfde figuren die nu zo lopen te steigeren vinden dat neo-nazi's en andere mafklappers ook het recht hebben te demonstreren.
Je bent de meest willekeurige en subjectieve persoon op dit gebied gelly/gnaeus, als we dan toch eerlijk tegen elkaar zijn. Ik zie je hier met hand en tand de goedpratende Gutmensch uithangen om vervolgens doodleuk in het Wilders topic hemzelf alles aan te rekenen wat hem overkomt. Laten we nu niet kinderachtig gaan doen en het beestje gewoon bij naam noemen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben er alleen niet zo willekeurig en subjectief in zoals jij denk ik.
Hoezo zou je daar ruzie mee moeten krijgen? Je mag hier notabene op TV roepen dat je Joden dood wil hebben, dus die mensen zouden natuurlijk de laatsten moeten zijn om Geertje aan te pakken, dat snap je zelf toch ook wel Koos? Of gelden er dan 'opeens' andere normen en waarden?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, Wilders is gewoon een aansteller. Gevangen in z'n eigen paranoia. Ik durf te wedden dat hem niks overkomt als hij zonder beveiliging over straat ga lopen.
Tenzij hij door de Bijlmer gaat wandelen en verkondigt dat Marokkanen kut zijn en het land uitgetrapt dienen te worden. Dan verwacht ik dat je wel ruzie hebt. Maar daar sta ik dan ook niet van te kijken. Als je hier mensen op straat gaat lopen uitschelden, loop je ook het risico om een vuist te koppen.
Uhm, waar praat ik precies wat goed?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent de meest willekeurige en subjectieve persoon op dit gebied gelly/gnaeus, als we dan toch eerlijk tegen elkaar zijn. Ik zie je hier met hand en tand de goedpratende Gutmensch uithangen om vervolgens doodleuk in het Wilders topic hemzelf alles aan te rekenen wat hem overkomt. Laten we nu niet kinderachtig gaan doen en het beestje gewoon bij naam noemen.
Ik zeg niet dat het hoort. Alleen dat het een logisch gevolg is van mensen beledigen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar ruzie mee moeten krijgen? Je mag hier notabene op TV roepen dat je Joden dood wil hebben, dus die mensen zouden natuurlijk de laatsten moeten zijn om Geertje aan te pakken, dat snap je zelf toch ook wel Koos? Of gelden er dan 'opeens' andere normen en waarden?
Oh niks, laat maar. Het is gewoon grappig om jou te zien oproepen dat we mensen als individu moeten benaderen, terwijl je zelf zo ongeveer de meest discriminerende, hokjes-denkende wij-versus-zij benadrukkende, groepjes-onderscheidend persoon bent die er hier rondloopt op dit forum, en dat zegt wat.quote:
Prima, niet huilen en bek dicht dan als er nu wat lui in de Schilderswijk door een drone van Israel worden kapotgebombardeerd Koosjequote:Op maandag 28 juli 2014 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hoort. Alleen dat het een logisch gevolg is van mensen beledigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |