Spreek toch niet over complete landen als ware het identiteiten die allemaal hetzelfde willen en doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
uuuuhhhhh...de huidige shit in Irak en Syrie is toch echt een "gevecht" tussen de USA en Rusland......het Westen, Rusland en zodirekt China zijn flink verantwoordelijk wat er nu gebeurt....maar dat vind ik dus...
Als ik over dit soort landen spreek dan doel ik op het buitenlandse beleid.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spreek toch niet over complete landen als ware het identiteiten die allemaal hetzelfde willen en doen.
Bestaan er geen VSAmerikanen die het imperialisme van hun regering afwijzen? Stonden veel Tunesiers niet juist te protesteren tegen hun eigen regering?
Elke Nederlander was voor deelname aan de schandalige invallen in Afghanistan en Irak (en nu Mali)?
Statisten zijn het probleem, van welke nationaliteit ook. Niet "de Russen", "China", "het Westen".
En waar raad ik je een docu aan? Ik reageerde op iemand die juist een filmpje van een nazistisch youtube kanaal post. Even goed lezen knul.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je raadt ons een nazistische docu aan, hebt die username en beledigt mij met een leus uit een hardcore-plaat.
1 + 1 + 1 = 3
Ik denk dat je nu aan het doordraven bent.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Even terugkomend op een eerdere link van DUTCHKO:
Zijn de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid? Ja, zegt bijna twee derde van de West-Europese moslims. Volgens een Berlijns onderzoekscentrum bewijst het dat moslimfundamentalisme wijdverbreid is. Anderen waarschuwen voor overhaaste conclusies.
Ik stel mijn eigen moraal ook boven "wetten van de overheid". Alleen, die moraal is niet ingegeven door een sprookjesboek. Ben ik nu ook een "atheistisch fundamentalist"?
Ik vind de "wetten van de overheid" als heilig zien, juist een gruwelijke vorm van fundamentalisme, typisch voor een seculiere maatschappij. Bijna nog enger dan moslim- of christenfundi's zelfs.
Ja, de VSAmerikaanse media zijn natuurlijk ook gruwelijk medeschuldig aan die ophitsing. Op vakantie CNN moeten volgen, daar word je niet vrolijk van.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:39 schreef DUTCHKO het volgende:
Je zult overigens bang worden als je de cijfers bekijkt HOEVEEL Amerikanen er al oorlogs rijp en agressief zijn gemaakt.
Men liet net een poll zien op CNN aangaande Obama en zijn buitenlandse beleid ivm. de Ukraine.
55% zou nu Mitt Romney, de kapitalistische idioot, stemmen als "oplossing" voor het buitenlandse beleid oftewel: meer agressie en oorlog!
Men verkoos ook weer Hillary Clinton met 55% boven Mitt Romney, moet ik vermelden, maar als je dat mens hoort dan word je ook niet vrolijk.
Nee, zo denk ik echt. Wat is er "doordraven" aan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu aan het doordraven bent.
Inderdaad Koos.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen hadden die randdebielen ook nog geen platform. De keerzijde van het internet.
Nou, zo gek is het niet. Hitler c.s. waren ook nogal van de oude Nordische mythologie en er waren genoeg organisaties en clubs, die het woord Thule gebruikten binnen het nazi-rijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:41 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
En waar raad ik je een docu aan? Ik reageerde op iemand die juist een filmpje van een nazistisch youtube kanaal post. Even goed lezen knul.
En mijn nickname: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thule_(oudheid)
Walgelijk mannetje
Hitler had ook een snor. De man in jouw avatar ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, zo gek is het niet. Hitler c.s. waren ook nogal van de oude Nordische mythologie en er waren genoeg organisaties en clubs, die het woord Thule gebruikten binnen het nazi-rijk.
Ik meen dat jij vanmiddag aan kwam met de docu 'The best story never told'. Een of andere apologetische docu over Hitler.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:41 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
En waar raad ik je een docu aan? Ik reageerde op iemand die juist een filmpje van een nazistisch youtube kanaal post. Even goed lezen knul.
En mijn nickname: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thule_(oudheid)
Walgelijk mannetje
Dat geldt slechts voor de radicale moslims.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem ligt veel dieper. Moslims worden van kinds af aan geïndoctrineerd met anti-Joodse propaganda en worden opgehitst tegen de Joodse bevolking. Hetzelfde geldt voor de intolerantie tegen homo's, vrouwen, ongelovigen en de westerse normen/waarden in z'n algemeen.
Natuurlijk niet. Het is ook een verwerpelijke haat, maar ergens wel begrijpelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Het Westen" heeft niks gedaan. Regeringseenheden hebben dat gedaan. Daar zijn jij en ik hopelijk niet (mede)verantwoordelijk voor zeg...
Precies, die maken dankbaar gebruik van de verdeeldheid die gezaaid wordt.quote:Ironisch deze quote, na je vorige uitspraak. Je opmerking over "het Westen" is precies die voedingsbodem voor de haat van die fundi's.
Lijkt me wel pertinent iets anders dan 'islam' en de regels die daaruit voortvloeien belangrijker achten dan de wetten van het (Europese) land waar ze in casu belanden. M.i. is dat echt niet te rijmen met het idee dat moslims wel even kunnen integreren in Nederland. De wet is niet perfect nee, maar biedt wel een hoop waarborgen, vrijheden en kansen etc die een moslim in het land van herkomst vaak niet heeft. Eigenlijk hebben moslims in het algemeen vrij weinig geboden/te bieden. Zelfs met koran in hun hand en die pedoprofeet aan hun zijde hebben wij in het westen vrijwel niks aan landen gehad waar politieke islam hoogtij viert.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik stel mijn eigen moraal ook boven "wetten van de overheid". Alleen, die moraal is niet ingegeven door een sprookjesboek. Ben ik nu ook een "atheistisch fundamentalist"?
Ik vind de "wetten van de overheid" als heilig zien, juist een gruwelijke vorm van fundamentalisme, typisch voor een seculiere maatschappij. Bijna nog enger dan moslim- of christenfundi's zelfs.
Koos, geef je vergissing nou toe. Thule reageerde op degene die die video postte.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat jij vanmiddag aan kwam met de docu 'The best story never told'. Een of andere apologetische docu over Hitler.
Ik heb het opgezocht. Die user die de Hitler-docu aanraadde was een user die heel toevallig Wulff heet. Vandaar de verwarring.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koos, geef je vergissing nou toe. Thule reageerde op degene die die video postte.
Nee?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:51 schreef TrueRust het volgende:
hebben wij in het westen vrijwel niks aan landen gehad waar politieke islam hoogtij viert.
Mijn eerste post in dit topic was een reactie op Nintex. Hij postte een nazistisch youtube kanaal zonder het zelf door te hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat jij vanmiddag aan kwam met de docu 'The best story never told'. Een of andere apologetische docu over Hitler.
Ik dacht eerst ook dat jij een kloon van die 'nazi' was (niet omdat ik een bril nodig heb, maar omdat ik dacht dat Wulff geband was en een nieuw account had geregistreerd). Maar je blijkt een oldbie te zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef ThuleWulf het volgende:
Mijn eerste post in dit topic was een reactie op Nintex. Hij postte een nazistisch youtube kanaal zonder het zelf door te hebben.
Daarna besloot jij mij direct voor nazi uit te maken.
Koop een bril.... Je aannames doen me overigens sterk ergens aan denken.
Vanuit een moslimland; ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:48 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Woorden worden in mijn mond gelegd zie ik. Quote me dan, als je kan.
Maar ik ga wel in op deze bait; wil je soms beweren dat moslims in moslimlanden doorgaans positief staan tegenover het westen/blanken? Waarom wel/niet?
Wil je daarmee zeggen dat de invloed van de "moslimse" (om even alle moslimlanden in een adem te noemenquote:
Inderdaad. Ik durf dan ook te stellen dat de moslimhaat in het Westen groter is dan de haat jegens blanken of westerlingen in Islamitische landen. Overigens geldt dat het in beide gevallen qua omvang redelijk nihil is. Oorlogsgebieden uitgezonderd.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de invloed van de "moslimse" (om even alle moslimlanden in een adem te noemen) CNN's en FOXes op de minder belezen bevolking drastisch kleiner is dan de Telegrafen, Daily Mails en MSNBC's op "intellectuele" westerlingen?
Dat klopt helaas niet. De westerse inmenging is gigagroot geweest. En nog steeds.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen. Precies de basis voor die "Bin Laden-retoriek" van de fundi's.
Dat is
A - niet waar, Westerse landen hebben relatief weinig in Arabische landen gezocht, juist veel meer in christelijk Afrika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |