Grappig, eerst noem je het een sprookje om het notabene in diezelfde post nog te gaan verdedigen. Make up your fucking mind.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Het welbekende 'het westen is de grote culprit en niet de islamitische dreiging die naar het westen uitgaat' Blijf lekker in je sprookjes geloven zou ik zeggen. Wat moet Amerika doen dan? Allemaal laten gebeuren dat vrouwen stelselmatig worden onderdrukt, homo's in elkaar worden geslagen, hoertjes worden doodgeschoten, ongesluierde vrouwen een bak zuur in hun gezicht gegooid krijgen etc? Weltrusten jongen.
Waarom zie ik hier in Europa onder vrijwel alle moslims niets van jouw fundamentalistische beschrijving van moslims die niet-moslims minderwaardig bejegenen terug?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Waarom wordt barbaars gedrag richting bijv. joden dan dikwijls door dat soort apen gelegitimeerd met een Koran in de hand?
Ja hoor, NL betuttelland. Mag ik op zijn minst het beestje gewoon bij zijn naam noemen? Hoe wil je 'blanken' anders gaan noemen?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Racisme komt voornamelijk uit jouw mond: "blanken dit, blanken dat".
Onderscheid maken tussen moslim en niet-moslim, jood en niet-jood, christen en niet-christen kan discriminatie zijn, maar dit is geen racisme.
Waarom niet? Het is toch overduidelijk dat de islam en het christendom universele religies zijn, waar mensen met verschillende huidskleuren welkom zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef Lothiriel het volgende:
Zal het wat duidelijk zeggen: je kan een geloof/godsdienst niet als racistisch/niet-racistisch bestempelen.
Als een neger mij als blanke van m'n telefoon berooft, is dat dan meteen racisme?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Ja hoor, NL betuttelland. Mag ik op zijn minst het beestje gewoon bij zijn naam noemen? Hoe wil je 'blanken' anders gaan noemen?
Zijn er wellicht moslims die niet dezelfde teksten uit de koran aanhangen als jij of zeg een Aboutaleb?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Charismatisch het volgende:
Hoe valt hun racisme te rijmen met de bovenstaande tekst?
Je raadt ons een nazistische docu aan, hebt die username en beledigt mij met een leus uit een hardcore-plaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:00 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een gigantische kneus! Omdat ik aangeef dat de video op een nazi kanaal staat ben ik een nazi sympathisant.
Echt.. sterf met een gezwel aan je kontgat.
Ik zou niet weten wat het verschil is tussen 500.000 mensen onderdrukken of 4 miljoen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed gezien dus. Ik hang er alleen het doel van die bezetting aan.
Overigens is het wel een verschilletje of je een nagenoeg leeg land met wat bedoeinen bezet of dat je een piepklein land gaat koloniserenen met een muur omgeven en racistische wetten uitvaardigt.
Ik acht je intelligent genoeg dat verschil te zien.
En om nog even antwoord te geven op je vraag: zodat ze 's nachts beter kunnen slapen en de verantwoording van hun acties buiten zichzelf kunnen leggen. En jij trapt er nog in ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Waarom wordt barbaars gedrag richting bijv. joden dan dikwijls door dat soort apen gelegitimeerd met een Koran in de hand?
Nee, maar als een moslim het doet, is het wel een islamitische crimineel.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als een neger mij als blanke van m'n telefoon berooft, is dat dan meteen racisme?
Geen antwoord op mijn vraag. Jouw tegen-vraag is meer een argument in de zin van 'omg het was altijd zo'n lieve en rustige jongen' wanneer er weer eens een moslim of voor mijn part een blanke man een mes tussen iemand anders zijn ribben steekt.Trouwens ik vind niks fundamentalistisch aan mijn beschrijving en ik neem aan de meeste mensen hier ook niet. Wat er heden ten dage gaande is in steden als Den Haag en Brussel dat vind ik zorgbarend en fundamentalistisch ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom zie ik hier in Europa onder vrijwel alle moslims niets van jouw fundamentalistische beschrijving van moslims die niet-moslims minderwaardig bejegenen terug?
Problemen in eigen land oplossen, zoals:quote:Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef TrueRust het volgende:
Wat moet Amerika doen dan? Allemaal laten gebeuren dat vrouwen stelselmatig worden onderdrukt
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En om nog even antwoord te geven op je vraag: zodat ze 's nachts beter kunnen slapen en de verantwoording van hun acties buiten zichzelf kunnen leggen. En jij trapt er nog in ook.
Jij bent fundamentalistisch omdat je precies dezelfde boodschap als Bin Laden verkondigt. Die zette zich ook in voor een soort clash tussen moslims en niet-moslims. Niet-moslims zijn minderwaardig, moslims haten niet-gelovigen, en meer van dat soort bullshit.quote:Jouw tegen-vraag is meer een argument in de zin van 'omg het was altijd zo'n lieve en rustige jongen' wanneer er weer eens een moslim of voor mijn part een blanke man een mes tussen iemand anders zijn ribben steekt.Trouwens ik vind niks fundamentalistisch aan mijn beschrijving en ik neem aan de meeste mensen hier ook niet. Wat er heden ten dage gaande is in steden als Den Haag en Brussel dat vind ik zorgbarend en fundamentalistisch ja.
Je hebt hem te pakken Koosquote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je raadt ons een nazistische docu aan, hebt die username en beledigt mij met een leus uit een hardcore-plaat.
1 + 1 + 1 = 3
Racisme kan om te beginnen over mee gaan dan huidskleurquote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch overduidelijk dat de islam en het christendom universele religies zijn, waar mensen met verschillende huidskleuren welkom zijn.
Islam: All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over a black nor a black has any superiority over white except by piety and good action.
Jij bent in de war met islam (de religie) en moslims (de aanhangers). Ja er zijn vast racistische moslims te vinden, maar die baseren hun racisme niet op de islam. Hoe valt hun racisme te rijmen met de bovenstaande tekst?
Nee, natuurlijk niet. Laatst probeerde een moslim die ik als vriend beschouw mij wijs te maken dat WW2 een godsdienstoorlog was. Op die manier probeerde hij zijn jodenhaat te rechtvaardigen o.i.d. Ik was al gestopt met luisteren. Long story short, er is een verschil tussen mensen die iets doen JUIST omdat ze een bepaalde geloofsovertuiging hebben en zij die iets doen omdat ze toevallig gelovig zijn. Hitler was RK, maar ik als atheïst zal de laatste zijn die christendom aanwijst als 'oorzaak' van Hitler's jodenhaat. Bij moslims zie je over het algemeen dat het hun sterke geloofsovertuiging is die hen in de meeste gevallen over te streep trekt en die hun weerhoudt van enige vorm van zelfkritiek.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als een neger mij als blanke van m'n telefoon berooft, is dat dan meteen racisme?
Grappig dat zinnetje All mankind is from Adam and Eve.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch overduidelijk dat de islam en het christendom universele religies zijn, waar mensen met verschillende huidskleuren welkom zijn.
Islam: All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over a black nor a black has any superiority over white except by piety and good action.
Jij bent in de war met islam (de religie) en moslims (de aanhangers). Ja er zijn vast racistische moslims te vinden, maar die baseren hun racisme niet op de islam. Hoe valt hun racisme te rijmen met de bovenstaande tekst?
Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen. Precies de basis voor die "Bin Laden-retoriek" van de fundi's.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij bent fundamentalistisch omdat je precies dezelfde boodschap als Bin Laden verkondigt. Die zette zich ook in voor een soort clash tussen moslims en niet-moslims. Niet-moslims zijn minderwaardig, moslims haten niet-gelovigen, en meer van dat soort bullshit.
Hoe kom je er dan in godsnaam bij dat moslims racistisch zijn als ze het westen niet zo tof vinden?quote:
Daar kan ik voor een groot deel in meegaan, maar dat maakt Opsporing Verzocht geen programma van islam versus ongelovigen/christenen, zoals jij stelde door het aanhalen van dat programma om in een religiediscussie je punt te maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef TrueRust het volgende:
Bij moslims zie je over het algemeen dat het hun sterke geloofsovertuiging is die hun weerhoudt van enige vorm van zelfkritiek.
Nee, als aanleiding voor de haat tegen het westen. Of het westen daar ook daadwerkelijk schuldig aan is, is nog maar de vraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen.
Nee. De bevolking ondervindt van interventies en van sancties vanuit het buitenland vaak de meeste hinder, i.t.t. de leiders die hun natje en hun droogje wel binnen hebben.quote:B - een projectie van de acties van statisten op de bevolking. Volgens die redenatie zijn Russen schuldig aan het gedrag van Poetin, Perzen (prachtig volk) verantwoordelijk voor de oorlogstaal van hun voormalige president en ga zo maar door
uuuuhhhhh...de huidige shit in Irak en Syrie is toch echt een "gevecht" tussen de USA en Rusland......het Westen, Rusland en zodirekt China zijn flink verantwoordelijk wat er nu gebeurt....maar dat vind ik dus...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben jij ook fundamentalistisch, aangezien je "het Westen" als schuldige ziet voor de shit in Arabische landen. Precies de basis voor die "Bin Laden-retoriek" van de fundi's.
Dat is
A - niet waar, Westerse landen hebben relatief weinig in Arabische landen gezocht, juist veel meer in christelijk Afrika
B - een projectie van de acties van statisten op de bevolking. Volgens die redenatie zijn Russen schuldig aan het gedrag van Poetin, Perzen (prachtig volk) verantwoordelijk voor de oorlogstaal van hun voormalige president en ga zo maar door
Ik begrijp ook wel dat crimineel gedrag bij uitstek multifactorieel is, maar wie of wat wil jij dan hoofdzakelijk aanwijzen als oorzaak van het ontsporen van dat soort 'jochies'?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar kan ik voor een groot deel in meegaan, maar dat maakt Opsporing Verzocht geen programma van islam versus ongelovigen/christenen, zoals jij stelde in het aanhalen van dat programma om in een religiediscussie je punt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |