abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142820489
quote:
8s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En met die houding dacht je wel een nuttige, oplossingsgerichte bijdrage aan het probleem in de OP geschetst te kunnen leveren?

:') _O-
Ja, ik veracht geloof. Het draagt op geen enkele wijze bij aan een betere wereld. In tegendeel in de meeste landen waar men geen scheiding van kerk en staat kent is het een grote puinhoop. Dat mensen zich beledigd voelen door het feit dat ik geloof haat is hun probleem, een keuze.

Stoer die smileys. Stuur je die ook naar je moeder als ze binnenkort wordt aangevallen door islamieten die geen enkele bereidheid kennen om het dialoog aan te gaan maar het liefst hun godsdienst waanzin met brute kracht over willen brengen? Wat is jouw houding dan? Tsja, ze praatte dan wel erg 'laagstaand' over moslims, net als de rest van NL. Wellicht hebben we het toch allemaal aan onszelf te wijten?
pi_142820542
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:10 schreef TrueRust het volgende:
Stoer die smileys. Stuur je die ook naar je moeder als ze binnenkort wordt aangevallen door islamieten die geen enkele bereidheid kennen om het dialoog aan te gaan maar het liefst hun godsdienst waanzin met brute kracht over willen brengen? Wat is jouw houding dan? Tsja, ze praatte dan wel erg 'laagstaand' over moslims, net als de rest van NL. Wellicht hebben we het toch allemaal aan onszelf te wijten?
Clown.
-
pi_142820610
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:10 schreef TrueRust het volgende:
Het draagt op geen enkele wijze bij aan een betere wereld.
Da's gek, voor zo'n 6 miljard mensen wel. En die andere miljard geloven weer in andere dingen die niet in "religie" te vatten zijn (in Nederland met name; "de" democratie, "de" rechtsstaat).

quote:
In tegendeel in de meeste landen waar men geen scheiding van kerk en staat kent is het een grote puinhoop.
True. Verreweg de meeste landen hebben echter wel een scheiding van kerk en staat.

quote:
Dat mensen zich beledigd voelen door het feit dat ik geloof haat is hun probleem, een keuze.
Eens. Ik ben ook niet beledigd, ben zelf atheist. Ik vind je alleen tenenkrommend dom.

quote:
Stoer die smileys. Stuur je die ook naar je moeder als ze binnenkort wordt aangevallen door islamieten
Stoerder dan smileys is zeker om over mijn moeder te beginnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142820612
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Waarom spreek je je dan niet uit tegen het jodendom of het christendom?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secularisatie

Of om in GW-taal te blijven, het moet wel heel raar lopen wil ik iets te vrezen hebben van een jood of een christen. Van die eerste groep hoef ik al helemaal niet te verwachten dat ze mij 's avonds laat op weg naar huis, lopend door Overvecht (zeker als vrouw zijnde) even een paar klappen verkopen. OF: kijk gewoon opsporing verzocht.
pi_142820641
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef TrueRust het volgende:

Of om in GW-taal te blijven, het moet wel heel raar lopen wil ik iets te vrezen hebben van een jood of een christen. Van die eerste groep hoef ik al helemaal niet te verwachten dat ze mij 's avonds laat op weg naar huis, lopend door Overvecht (zeker als vrouw zijnde) even een paar klappen verkopen. OF: kijk gewoon opsporing verzocht.
:')

Dit is wat jij zei, clown:

ik spreek mij liever gewoon openlijk uit tegen een geloof dat mij in de kern niet eens als volwaardig mens ziet.

Ben je een volwaardig mens als niet-jood volgens het jodendom, "goy"?!

Spreek je uit, hypocriet!
-
pi_142820689
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

ik spreek mij liever gewoon openlijk uit tegen een geloof dat mij in de kern niet eens als volwaardig mens ziet.

Dat is 1 hypocriet punt.

Erger hypocriet vind ik nog zijn uitspraken over 6 miljard mensen die hij als niet volwaardig beschouwt. Alleen maar omdat in zijn ogen ZIJ hem niet als volwaardig beschouwen.

Bij Wodan, hoe ongelooflijk dom moet je zijn om zo te denken... 8)7
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142820695
Sowieso een woord speciaal voor één bepaalde groep. Beetje kritiek op Israel of joden en je hebt de stempel al ^O^
DolphinScreensaver.exe
pi_142820732
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's gek, voor zo'n 6 miljard mensen wel. En die andere miljard geloven weer in andere dingen die niet in "religie" te vatten zijn (in Nederland met name; "de" democratie, "de" rechtsstaat).

Zo jij kan goed debatteren zeg. Wist je dat al uit je hoofd, het bevolkingsaantal op aarde? On topic: weer zo'n merkwaardige dhimmi opmerking. Stel ik had je gevraagd 'draagt geloof bij aan een betere wereld?' Was dan je antwoord geweest 'ja, absoluut, kijk maar, er zijn zes miljard mensen' Sorry tegen zoveel domheid valt echt niks te beginnen.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:19:08 #159
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142820752
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:17 schreef lDDQD het volgende:
Sowieso een woord speciaal voor één bepaalde groep. Beetje kritiek op Israel of joden en je hebt de stempel al ^O^
Beetje zoals wanneer je kritiek geeft op moslims je een racist bent :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_142820775
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef TrueRust het volgende:

dhimmi opmerking.
_O- _O- _O-

Menneke toch. Je bent geen partij voor me, echt niet.

Met je 'stoere' opmerkingen over mijn dode moeder.

pi_142820819
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:19 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Beetje zoals wanneer je kritiek geeft op moslims je een racist bent :')
Volgens (linkse) Nederlanders misschien.
DolphinScreensaver.exe
pi_142820840
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb niks met het jodendom, net zo min als al die andere tientallen miljoenen Amerrikaanse joden die desondanks dagelijks door moslims worden weggezet als de vreselijkste zionisten, de belichaming van alles wat westerns/kapitalistisch en zgn anti-moslims is.
pi_142820855
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Van vrome gelovigen heb je sowieso wat geweld betreft weinig te vrezen. Wat heeft Opsporing Verzocht daarmee te maken?
pi_142820899
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.

jij vindt dus dat mensen zich niet hoeven aan te passen als ze in een ander land gaan wonen?
There are only 151 Pokémon.
pi_142820906
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Menneke toch. Je bent geen partij voor me, echt niet.

Met je 'stoere' opmerkingen over mijn dode moeder.
Misschien was het inderdaad beter geweest als ik had gezegd 'een goede vriendin' aangezien die opmerking blijkbaar zoveel met je heeft gedaan. Wonder who else can't handle 'your mum-jokes'

Geen partij dus? Aha, laten we het daar maar ophouden. Self-proclaimed scientist en know-it-all El_Matador.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:25:13 #166
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142820923
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:24 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

jij vindt dus dat mensen zich niet hoeven aan te passen als ze in een ander land gaan wonen?
Je weet wat assimilatie is?
pi_142820927
Kan het anders niet oneens zijn met het artikel. Zat islamieten die roepen dat joden dood moeten. Neem bijvoorbeeld die demonstratie van een paar dagen terug. Het is gewoon niet anders.
pi_142820932
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je weet wat assimilatie is?
Ja
  maandag 28 juli 2014 @ 18:26:06 #169
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142820957
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:25 schreef havanagila het volgende:
Kan het anders niet oneens zijn met het artikel. Zat islamieten die roepen dat joden dood moeten. Neem bijvoorbeeld die demonstratie van een paar dagen terug. Het is gewoon niet anders.
Ja, dat handjevol moslims daar zijn wel vrij representatief voor de gehele bevolking. Oh, wacht.
pi_142820972
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Van vrome gelovigen heb je sowieso wat geweld betreft weinig te vrezen. Wat heeft Opsporing Verzocht daarmee te maken?
Dat moslims oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit, waarom moet ik dit voorkauwen? Waarom zijn joden of christenen niet wekelijks in zulke grote aantallen te aanschouwen op nationale TV? (ja duidelijk omdat moslims dat al zijn maar dat is flauw)
pi_142820982
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:24 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Misschien was het inderdaad beter geweest als ik had gezegd 'een goede vriendin' aangezien die opmerking blijkbaar zoveel met je heeft gedaan. Wonder who else can't handle 'your mum-jokes'

Geen partij dus? Aha, laten we het daar maar ophouden. Self-proclaimed scientist en know-it-all El_Matador.
Oh nee hoor, die moederopmerking ben ik echt niet door geraakt, daar ben je veel te onbenullig voor.

Noem me nog een keer dhimmi, misschien dat het oplucht. Omdat je het op argumenten niet kunt winnen en met kaartjes van Spanje aan komt zetten waar zogenaamd de Ottomanen de scepter zwaaiden. _O-

pi_142820997
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Daar ben ik dus op tegen
Je kan je er wel tegen verzetten, maar na generaties gaat men vanzelf assimileren. het is bijna een natuurlijk proces.

daarnaast is het natuurlijk een groot verschil tussen assimileren en mensen (met name in den haag) die weigeren ook maar een woord nederlands te spreken of iets met de nederlandse cultuur te maken willen hebben. het is echt triest.
pi_142821011
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:27 schreef El_Matador het volgende:
en met kaartjes van Spanje aan komt zetten waar zogenaamd de Ottomanen de scepter zwaaiden. _O-
_O- Haha, wat een clown. Ik denk ook een kloon van een gebande.
-
  maandag 28 juli 2014 @ 18:30:09 #175
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142821030
quote:
8s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En met die houding dacht je wel een nuttige, oplossingsgerichte bijdrage aan het probleem in de OP geschetst te kunnen leveren?

:') _O-
Oplossingen? Denk je nu echt dat je dit kan oplossen? Wel eens gepraat met zwaar Christelijke gelovigen? Die nemen NIETS aan van je. Alles is god, bijbel, jezus en weet ik veel wat voor meuk. Probeer je te discussieren met ze op een vriendelijke manier dan lachen ze meesmeulend naar je en schudden hun hoofd omdat ze je zielig vinden dat je er niets van begrijpt.
Er valt NIET mee te praten met zulke gehersenspoelden.
pi_142821062
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:00 schreef TrueRust het volgende:
Overigens zal je reply wel iets zijn van 'kort door de bocht dat alle moslims joden haten' Wil daar best wat nuance in aanbrengen om dat soort reacties voor te zijn; die haat is er vanzelfsprekend in verschillende gradaties. Ongetwijfeld zijn er moslims die redelijk neutral staan tegenover joden, misschien net zo neutraal als ze tegenover andere blanken staan (ook dat is niet erg neutraal maar ok) terwijl anderen zich wellicht het liefst vandaag nog aansloten bij Hamas.
Haha, deze had ik dan nog niet eens gelezen. We hebben er weer een boodschappenjongen van Bin Laden bij die gaat wijzen op toenemend fundamentalisme door zelf fundamentalistische ideeën te verspreiden. Welkom man! _O_ _O_
pi_142821070
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh nee hoor, die moederopmerking ben ik echt niet door geraakt, daar ben je veel te onbenullig voor.

Noem me nog een keer dhimmi, misschien dat het oplucht. Omdat je het op argumenten niet kunt winnen en met kaartjes van Spanje aan komt zetten waar zogenaamd de Ottomanen de scepter zwaaiden. _O-
Toegegeven ik was er niet bij, en jij vast en zeker ook niet. Maar als een groot deel van Spanje de naam "Caliphate of Córdoba" droeg dan mag je er toch van uit gaan dat moslims daar inderdaad de scepter zwaaiden. Het was een wat onnozel voorbeeld misschien maar dat kwam omdat jij blijkbaar zo gevallen was over het woordje 'rentree' Nogmaals hoe wil je anders een sterke groei van moslims(moslim fundamentalisme, aanslagen, antisemitisme, homofobie, misogynie noem het maar op)karakteriseren?
pi_142821152
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:31 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Toegegeven ik was er niet bij, en jij vast en zeker ook niet. Maar als een groot deel van Spanje de naam "Caliphate of Córdoba" droeg dan mag je er toch van uit gaan dat moslims daar inderdaad de scepter zwaaiden. Het was een wat onnozel voorbeeld misschien maar dat kwam omdat jij blijkbaar zo gevallen was over het woordje 'rentree' Nogmaals hoe wil je anders een sterke groei van moslims(moslim fundamentalisme, aanslagen, antisemitisme, homofobie, misogynie noem het maar op)karakteriseren?
De moren vielen Spanje binnen, ontegenzeggelijk waar. Maar dat zijn geen Ottomanen. :*

Verreweg de meeste Europese moslims doen NIET aan aanslagen, potenrammen of jodenmeppen.

Dat een hardnekkige kern zich daar wel schuldig aan maakt, heeft vooral te maken met de slappe linkse politiek (en ook de VVD mag je daartoe rekenen) die zelfislamisering als 'oplossing' ziet.

Verreweg de meeste gelovigen zijn niet zoals DUTCHKO hierboven beschrijft.

Groeten uit een ~95% religieus land (zonder religieuze spanningen en met scheiding van kerk en staat).

pi_142821193
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat handjevol moslims daar zijn wel vrij representatief voor de gehele bevolking. Oh, wacht.
Is het ook niet, zeg ik ook niet, maar die kleine handjesvol die her en der rondlopen zijn wel antisemitisch vanuit hun gelovige achtergrond: de Islam. Niet alsof ze er skinhead ideologieën op nahouden.
pi_142821207
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik open die site, lees wat artikeltjes en kom dit tegen:

[..]

laten we het eens aan de man zelf vragen!
Oh toch wel, het 'ras' vernietigen zelfs.
Heb je dit youtube kanaal wel goed bekeken?
pi_142821228
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Haha, deze had ik dan nog niet eens gelezen. We hebben er weer een boodschappenjongen van Bin Laden bij die gaat wijzen op toenemend fundamentalisme door zelf fundamentalistische ideeën te verspreiden. Welkom man! _O_ _O_
Subtiel. Ik heb alleen gesteld dat ik geloof haat, meer heb ik niet gezegd. Als jij dat fundamentalistisch vindt dan is dat mooi jouw (kortzichtige) mening. Altijd maar die moslims die zo beledigd zijn omdat iemand de profeet niet mooi genoeg tekent of anderszins satirische grappen maakt. Waarom nemen ze geen aanstoot als ik hun afkraak op andere, wellicht meer oppervlakkige dingen, zoals muzieksmaak? Komt doordat moslims zo diep overtuigd zijn van hun eigen nonsens. Dat maakt islam in essentie zo gevaarlijk. Moslims menen dat islam het antwoord is op alle vragen/problemen en dat hoe sneller men de wereld islam als enige geloof omartm des te beter. Dat is prima, een dergelijke visie, maar dan moet je ook volwassen genoeg zijn om af te zien van de eis dat ze maar immuun zijn voor enige vorm van kritiek.
pi_142821241
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:37 schreef havanagila het volgende:

[..]

Is het ook niet, zeg ik ook niet, maar die kleine handjesvol die her en der rondlopen zijn wel antisemitisch vanuit hun gelovige achtergrond: de Islam. Niet alsof ze er skinhead ideologieën op nahouden.
Het is dat die tokkies zoveel aandacht krijgen.

"Rechts" ziet in die paar lombroso's een bedreiging.
"Links" ziet in een paar kaalkopjes een bedreiging.

Beide kanten van het spectrum vergeten even dat de grote meerderheid niet zo denkt en vergroten die paar hersenlozen veel teveel uit.

pi_142821243
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:37 schreef ThuleWulf het volgende:

[..]

Nee, gewoon een random speech gezocht waarin hij dat roept. De meeste hitler filmpjes staan helaas op aluhoedjes sites.
pi_142821280
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:37 schreef ThuleWulf het volgende:

[..]

Wat schattig, een nazi-sympathisant. Je username zal ook wel geen toeval zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142821288
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef TrueRust het volgende:
Ik heb alleen gesteld dat ik geloof haat, meer heb ik niet gezegd. Als jij dat fundamentalistisch vindt dan is dat mooi jouw (kortzichtige) mening.
Gefeliciteerd, nog een mooie voor mijn Wall of Shame. _O-

pi_142821350
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:37 schreef havanagila het volgende:
Deze man is Joods en een prominent lid van al-Qaeda (bepaald geen gematigde moslims):
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Yahiye_Gadahn

Als hun "anti-semitisme" vanwege de islam komt zoals jij zegt, dan richt dat zich voornamelijk tegen de aanhangers van het jodendom (die zogenaamd kennis hebben van de boodschap van God en het feit dat er nog een profeet in de toekomst zou komen, maar weigeren om profeet Mohammed te erkennen).

Dus "anti-semitisme" vanuit de islam is nog steeds niet vergelijkbaar met Duits anti-semitisme en de holocaust.
-
pi_142821394
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef Hexagon het volgende:
Het klopt dat er onder moslims nogal wat achterlijke lieden zijn met achterhaalde ideeen. Zoals dat bepaalde volkeren inherent slecht zouden zijn en je blijkbaar iemand zou kunnen beoordelen op basis van wie je bent in plaats van op basis van wat je doet.

Maar dit moslims collectief gaan verwijten is natuurlijk precies hetzelfde soort gedrag. Daarbij wordt dus ook volstrekt voorbij gegaan aan individuele verschillen.

Nog los van het feit dat degenen die Israel blind steunen het woord zelfreflectie bepaald niet uitgevonden lijkt te hebben.
Zelfreflectie, moslims en joden, een grote grap.
pi_142821400
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Subtiel. Ik heb alleen gesteld dat ik geloof haat, meer heb ik niet gezegd.
Nee, je hebt gezegd dat moslims blanken haten. Dat is fundamentalistisch, omdat dat is wat de extremisten inderdaad doen. Niet alle moslims.
pi_142821434
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De moren vielen Spanje binnen, ontegenzeggelijk waar. Maar dat zijn geen Ottomanen. :*

Verreweg de meeste Europese moslims doen NIET aan aanslagen, potenrammen of jodenmeppen.

Dat een hardnekkige kern zich daar wel schuldig aan maakt, heeft vooral te maken met de slappe linkse politiek (en ook de VVD mag je daartoe rekenen) die zelfislamisering als 'oplossing' ziet.

Groeten uit een ~95% religieus land (zonder religieuze spanningen en met scheiding van kerk en staat).
> toegeven dat linkse politiek bestaat uit slappe zakken en (zelf)islamisering onderkennen maar desondanks stug vol blijven houden dat Europese moslims niet aan aanslagen doen. te lang in die bananenrepubliek verbleven of toch begrepen dat NL een waar paradijs is voor islamieten en je biezen gepakt? gelijk heb je hoor.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:45:25 #190
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142821440
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toch even een kanttekening maken: klopt, de meeste gelovigen zijn niet zo maar zullen snel een ander naar de keel vliegen als ze ook maar denken dat hun geloof word aangetast.
DAT maakt geloof zo gevaarlijk. Men denkt niet als individu, men denkt als een kudde. (als men al denkt)
Denk niet aan Nederland als voorbeeld want Nederland is een enorm vrijgevochten land wat ruimte boed aan allerlei geloven maar ook ruimte bied aan onderlinge verschillen als gelovig mens zijnde maw: twee Katholieken kunnen discussieren met elkaar over hun geloof ZONDER bang te zijn voor strafmaatregelen van hun Kerk.
In veel landen kun je dat wel uit je hoofd zetten.
Het enge is dat een geloof een land/landen totaal kan verwoesten in een alles vernietigende burger/geloofsoorlog immers geloof heeft geen grenzen.
Die dingen zie je nu al sterk bij de Islam. men gaat hun broeders helpen in Syrie alhoewel als individu men geen zak te maken heeft met Syrie omdat ze Hollander/Turk/Marrokaan/Egyptenaar (vul maar in) zijn.
Dus binnen de korste keren staat je land en omliggende landen in vlammen.
Nee geef mijn portie maar aan fikkie.
Niet voor niets heeft Nederland Staat en kerk gescheiden.
Maar ik ben bang dat de harde Religie weer terug keert en dat we naar een flinke religieuze oorlog af stevenen.
pi_142821498
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:45 schreef TrueRust het volgende:
desondanks stug vol blijven houden dat Europese moslims niet aan aanslagen doen.
Zijn leesbrillen zo duur tegenwoordig?

pi_142821522
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je hebt gezegd dat moslims blanken haten. Dat is fundamentalistisch, omdat dat is wat de extremisten inderdaad doen. Niet alle moslims.
Woorden worden in mijn mond gelegd zie ik. Quote me dan, als je kan.

Maar ik ga wel in op deze bait; wil je soms beweren dat moslims in moslimlanden doorgaans positief staan tegenover het westen/blanken? Waarom wel/niet?
pi_142821566
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:48 schreef TrueRust het volgende:
wil je soms beweren dat moslims in moslimlanden doorgaans positief staan tegenover het westen/blanken? Waarom wel/niet?
Ben je wel eens in een moslimland geweest, jongen? Heb je wel eens met moslims gepraat?

Of houd je het liever 'veilig' bij wat schreeuwen op internet, stel je voor dat zo'n minderwaardige gelovige je kop eraf hakt?

pi_142821615
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:45 schreef DUTCHKO het volgende:
men gaat hun broeders helpen in Syrie alhoewel als individu men geen zak te maken heeft met Syrie omdat ze Hollander/Turk/Marrokaan/Egyptenaar (vul maar in) zijn.
Wacht even... Hoeveel moslims wonen er in Nederland? Stuk of 800.000?

Hoe zijn die paar randdebielen die met afgehakte hoofden hun Twitter ( :') ) versieren precies representatief voor moslims in Europa?

pi_142821629
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn leesbrillen zo duur tegenwoordig?
Sja dat jij pas meent te willen spreken van aanslagen als een Marokkaan een vliegtuig kaapt en die het catshuis invliegt wil niet zeggen dat ik daarvoor toch echt een andere maatstaf hanteer. Om terug te komen op opsporing verzocht, al hetgeen het gespuis daar uitvoert beschouw in feite als een aanslag op alles wat westers is. Totale onverschilligheid tegenover al onze principes gefaciliteerd door een achterlijk(e) cultuur/geloof
pi_142821672
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:48 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Woorden worden in mijn mond gelegd zie ik. Quote me dan, als je kan.
quote:
Ongetwijfeld zijn er moslims die redelijk neutral staan tegenover joden, misschien net zo neutraal als ze tegenover andere blanken staan (ook dat is niet erg neutraal maar ok) terwijl anderen zich wellicht het liefst vandaag nog aansloten bij Hamas.
There you go.

quote:
Maar ik ga wel in op deze bait; wil je soms beweren dat moslims in moslimlanden doorgaans positief staan tegenover het westen/blanken? Waarom wel/niet?
Omdat het westen er nogal een handje van heeft 'vrede te brengen' en er een teringzooi van maakt. Dat heeft niets met een huidskleur te maken.
pi_142821704
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef TrueRust het volgende:
Om terug te komen op opsporing verzocht
De Antillianen, Roemenen en paar Nederlanders die daar verschijnen zijn voor jou ook "christelijke", "oosters-orthodoxe" en "atheistische" criminelen of toch gewoon "criminelen"?

maandag 28 juli 2014 @ 18:54:05 #198
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142821707
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Daar ben ik dus op tegen
Assimilatie is ook wel een totaal ander uiterste, ik hoop dat jij dat ook weet? Integratie komt inderdaad niet van 1 kant, maar wel voor het grotendeels van degene die 'nieuw' is. Het is toch belachelijk dat het land waar je heen gaat zich enorm moet aanpassen aan jou?

In het beste geval moet dat land zich amper aanpassen. Ik vind het prima dat je bijvoorbeeld gebruiken blijft in ere houden, maar ik vind het opdringen van jouw overtuiging daaromtrent echt not done.

Assimilatie is overigens een natuurlijk en normaal proces. Als je in elk ander land gaat wonen wordt bijna complete assimilatie geëist. Zo ver moet het uiteraard niet gedreven worden, maar zaken als de taal perfect leren beheersen, gelijkwaardigheid man/vrouw respecteren enzovoort heeft niks te maken met assimilatie.
- Charlton Heston
pi_142821735
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef Lothiriel het volgende:
Als je in elk ander land gaat wonen wordt bijna complete assimilatie geëist.
:?

We hebben een zolderkameremigrant te pakken, zie ik.

maandag 28 juli 2014 @ 18:55:02 #200
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142821740
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

There you go.

[..]

Omdat het westen er nogal een handje van heeft 'vrede te brengen' en er een teringzooi van maakt. Dat heeft niets met een huidskleur te maken.
Genoeg landen waar 'het Westen' niet ingegrepen heeft en het een nog veel grotere teringzooi is.
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')