In ieder geval nu erbij, The Last of Us Remastered:quote:
aaaaaaa dit had ik niet verwacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval nu erbij, The Last of Us Remastered:
http://games.fok.nl/revie(...)f-us-remastered.html
dat ga ik doenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef Pheno het volgende:
Wat ik zeg: verkoop je oude game, voor 2 tientjes of zo, al is hoger natuurlijk beter. Haal dan voor 2 tientjes extra de game, upgrade voor weinig.
Ik heb 3 games ingeleverd bij Nedgame kreeg er ¤30 cash voor of ¤60 cadeaubonquote:Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef Pheno het volgende:
Wat ik zeg: verkoop je oude game, voor 2 tientjes of zo, al is hoger natuurlijk beter. Haal dan voor 2 tientjes extra de game, upgrade voor weinig.
Ik wacht ook inderdaad. Plus zorgt er eigenlijk voor dat ik niets meer day one koop.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef Solique het volgende:
Op de ps3 nooit gespeeld, misschien komt die nog eens op plus langs.
Toch nog een flinke backlog uit te spelen.
Als ik weet dat het een sony game is dan helemaal, maar sowieso koop ik geen games meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht ook inderdaad. Plus zorgt er eigenlijk voor dat ik niets meer day one koop.
Eigenlijk alleen coop-games omdat er tijdens launch de meeste mensen online zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht ook inderdaad. Plus zorgt er eigenlijk voor dat ik niets meer day one koop.
Ik helemaal niet, dacht er gisteravond opeens aan maar download duurde zo lang dat ik deze maar stop gezet heb.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:33 schreef RRuben het volgende:
Destiny beta al afgelopenheb maar een kwartiertje gespeeld
Anders ik wel. Strider was wel okee, en Towerfall heb ik niet kunnen spelen... moet nog wel aan Trine beginnen, de demo vond ik toen erg gaaf!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ben benieuwd naar de PS+ IGC van augustus
Ik hoor vaker de term "indies" voorbij komen. Wat is het eigenlijk precies?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Anders ik wel. Strider was wel okee, en Towerfall heb ik niet kunnen spelen... moet nog wel aan Trine beginnen, de demo vond ik toen erg gaaf!
Valiant Hearts is een van mn favoriete indies tot nu toe!
Trine helemaal uitgespeeld met een maatquote:Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Anders ik wel. Strider was wel okee, en Towerfall heb ik niet kunnen spelen... moet nog wel aan Trine beginnen, de demo vond ik toen erg gaaf!
Mensen zien games als indie als het niet gemaakt/uitgegeven is door de grote bedrijven (EA, Ubi, Blizzard, etc)quote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoor vaker de term "indies" voorbij komen. Wat is het eigenlijk precies?
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoor vaker de term "indies" voorbij komen. Wat is het eigenlijk precies?
Valiant hearts een indiegamequote:Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Op het lijstje gezetquote:
Developersquote:
Hahaquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom staat de paardengame nog steeds niet op PSN?
Hahaha I wishquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat die Japanse paardenwedgame? Met die bizarre gebeurtenissen als paarden met roze tutu's die achteruit lopen enzo?
Watquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat die Japanse paardenwedgame? Met die bizarre gebeurtenissen als paarden met roze tutu's die achteruit lopen enzo?
Die is zo briljantquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd om daar een Collector's Edition van te maken met eenhoorns i.p.v. paarden!
Hamsters? Albert Heijn Companion App?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben met een iOS game bezig die MF Hamsters heetHet gaat over hamsters die rennen en dan moet je ze laten springen enzo
![]()
![]()
What am I doing with my life.
Nope, geen AH. Wel zwaar geīnspireerd daar doorquote:Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hamsters? Albert Heijn Companion App?
Dan zal het hoogstwaarachijnlijk Knack zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trine helemaal uitgespeeld met een maatcouch co-op blijft toch fantastisch.
Strider en Towerfall allebei niet echt gespeeldben toch benieuwd naar wat augustus te brengen heeft? Eerste AAA+ misschien?
Ik verwacht Killzone, omdat ze aan die game nog wat kunnen verdienen door DLC verkopenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dan zal het hoogstwaarachijnlijk Knack zijn
Towerfall is super vet idd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Valiant hearts een indiegameDie game komt gewoon van Ubisoft Montpellier. Towerfall vind ik erg tof trouwens... 4 player local coop madness!
Met 4 man gespeeld op de bank ?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Towerfall snapte ik echt geen hol van
Nouja snapte het wel, maar snapte echt niet waar de funfactor van deze game in zou moeten zitten...
Games zijn altijd zo duur geweest. Zou ze gewoon 2e hands kopenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef ejfaar het volgende:
Ik zit te kijken om een ps4 aan te schaffen, maar ligt het aan mij of zijn de games verschrikkelijk duur?
65 tot 75 euro? Kocht ze toch altijd voor 50.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Games zijn altijd zo duur geweest. Zou ze gewoon 2e hands kopen
"vroeger" waren ze 'maar' ¤40-50 ofzo. Nu is fifa al ¤65-80 zag ikquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Games zijn altijd zo duur geweest. Zou ze gewoon 2e hands kopen
Ben nog geen games tegengekomen voor dat bedragquote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
65 tot 75 euro? Kocht ze toch altijd voor 50.
Al is het natuurlijk niet overal zo en bij dingen als BS of Nedgame moet je het gewoon niet kopen
bol.comquote:Op maandag 28 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nog geen games tegengekomen voor dat bedragAltijd wel rond de 50 euro. Ja, in de PS store, maar dat slaat nergens op
Speelt hij nu ook een stuk sneller? Vond dat hij op de ps3 altijd een beetje log aanvoelde bij het richten en draaien.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef Pheno het volgende:
Hmm. Dan kijk ik blijkbaar naar andere gamesquote:
Klikkkquote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
"vroeger" waren ze 'maar' ¤40-50 ofzo. Nu is fifa al ¤65-80 zag ik
Dat doe ik sowieso de laatste tijd al. Ik probeer al mijn games 2ehandse te kopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm. Dan kijk ik blijkbaar naar andere games
Maar dan blijf mijn tip staan: 2e hands kopen.
Ottoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Klikkk
Maar vast ergens anders nog wel goedkoper te vinden
Groot prijsverschil iddquote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Klikkk
Maar vast ergens anders nog wel goedkoper te vinden
"Word de wind en begeleid een stroom bloemblaadjes door wonderschone levendige landschappen en verander de grijze wereld in iets waar je nooit van hebt durven dromen."quote:Op maandag 28 juli 2014 13:39 schreef Cikx het volgende:
De Japanse PS+ games zijn:
Pixeljunk Monsters Ultimate
Flower
Stick it to the Man
Pixeljunk en Stick it to the Man hebben we net gehad, maar Flower is wel een reële mogelijkheid.
Zullen best mensen wezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:39 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Damnzouden er echt mensen daar kopen?
Het is een beetje een hippie game inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Koopsie het volgende:
[..]
"Word de wind en begeleid een stroom bloemblaadjes door wonderschone levendige landschappen en verander de grijze wereld in iets waar je nooit van hebt durven dromen."
![]()
Ik hoop het niet.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alsjeblieft, geen Flower als PS+ game.Ik wil Knack of Killzone Rayman graag.
Nee, geen Just Dance. Die heb ik braaf gekochtquote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
We krijgen iig twee games, dus naast flower nog iets anders. Als het echt iets eclactic is dan moeten we naast deze relax-game nog een actieve game krijgen. Hopelijk dus Killzone
Of Just dance
Mag ook, alles behalve Flower.quote:
Just dancequote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
We krijgen iig twee games, dus naast flower nog iets anders. Als het echt iets eclactic is dan moeten we naast deze relax-game nog een actieve game krijgen. Hopelijk dus Killzone
Of Just dance
Liever Just dance dan Killzone, misschien kan ik dan übervette skills leren voor in discoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Of Just dance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Ik las op een ander forum dat ze dachten Flower en Road Not Taken. Geen idee wat dat voor iets is.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Of Just dance
''Road Not Taken is an original puzzle game about life and loss that takes place in an ever-changing forest, in the aftermath of a brutal winter storm.'' Aldus IGN. Releasedate staat voor 5 augustus.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat ze dachten Flower en Road Not Taken. Geen idee wat dat voor iets is.
Jointje erbij en gaan met die banaanquote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is een beetje een hippie game inderdaad.
Pfff, dan vrees ik dat ze 'eclectic' zien over het hele aanbod, dus ook PS3 en Vita erbij. Maar hopelijk krijgen we gewoon Killzone.quote:
Je kunt het blijkbaar niet pre-orderen en er wordt bijna geen reclame voor gemaakt, daarom denkt men het.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Road Not Taken is an original puzzle game about life and loss that takes place in an ever-changing forest, in the aftermath of a brutal winter storm.'' Aldus IGN. Releasedate staat voor 5 augustus.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, geen Just Dance. Die heb ik braaf gekocht![]()
![]()
Doe maar Raymann
Die zou ik laten liggenquote:
Vroeger waren games 169 gulden!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
"vroeger" waren ze 'maar' ¤40-50 ofzo. Nu is fifa al ¤65-80 zag ik
Haha ik denk om dezelfde reden als ik, vanwege de boxart of niet?quote:
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha ik denk om dezelfde reden als ik, vanwege de boxart of niet?
''Gratis is altijd goed,'' zegt de Nederlander in mij.quote:
Of 220, conker op de n64 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger waren games 169 gulden!
Dat betwijfel ik, dan zou ik nog eerder de standalone DLC van Assassin's Creed 4 verwachtenquote:
Is die niet al gratis? (of ik heb er voor betaald en weet het niet meerquote:Op maandag 28 juli 2014 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, dan zou ik nog eerder de standalone DLC van Assassin's Creed 4 verwachten
knackquote:Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is tijd dat ze eens een fatsoenlijke ps+ game uit gaan brengen, in plaats van al die "simpele" indie games..![]()
Doe maar Knack of Killzone graag.
Ja, bij me thuisquote:
Zoals je hebt kunnen lezen speelt het idd soepeler. Al ben ik nog bagger in multiplayer, maar dat heb ik altijd met online shooters. Lijkt el alsof iedereen cheat met een muis-interfacequote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Speelt hij nu ook een stuk sneller? Vond dat hij op de ps3 altijd een beetje log aanvoelde bij het richten en draaien.
Neem een bow die is pas goed in Multiplayerquote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, bij me thuis
[..]
Zoals je hebt kunnen lezen speelt het idd soepeler. Al ben ik nog bagger in multiplayer, maar dat heb ik altijd met online shooters. Lijkt el alsof iedereen cheat met een muis-interface
Ik probeer realistisch te blijven qua games. Kan wel BF4 gaan roepen, maar die komt pas over een jaar of 2quote:
De fysieke versie heb je bij bol.com ook al voor 50 euro. En voor 42 euro bij Yourgamezone.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Cikx het volgende:
TLoU is voor 50 dollar te pre-orderen (voor morgen) in de US PS Store, is ongeveer 37 dollar. Of voor 45 euro in de EU PS Store.
Kan je al preloaden? Aangezien het 50 gig isquote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Cikx het volgende:
TLoU is voor 50 dollar te pre-orderen (voor morgen) in de US PS Store, is ongeveer 37 dollar. Of voor 45 euro in de EU PS Store.
Nee, kwam er net achter toen ik hem gekocht hadquote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je al preloaden? Aangezien het 50 gig is
Dan wacht ik wel op de disk aangezien 50 gig downloaden hier nogal lang duurtquote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, kwam er net achter toen ik hem gekocht hadkan pas op releasedatum..
Vind digitaal toch handiger. Nu ik eenmaal al mijn games digitaal heb op de PS4 ben ik eraan gewend geen schijfjes meer te hoeven verwisselen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De fysieke versie heb je bij bol.com ook al voor 50 euro. En voor 42 euro bij Yourgamezone.
Tering dat is veel. Dan zit die schijf zo vol.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je al preloaden? Aangezien het 50 gig is
Daarom heb ik liever ook een diskquote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vind digitaal toch handiger. Nu ik eenmaal al mijn games digitaal heb op de PS4 ben ik eraan gewend geen schijfjes meer te hoeven verwisselen.Ook geen gezeik met krassen, wel jammer dat je het niet meer kan doorverkopen of uitlenen.
[..]
Tering dat is veel. Dan zit die schijf zo vol.
Moet je het tegenwoordig niet altijd installeren, ongeacht disc?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever ook een diskals ik dat iets digitaal wil kopen dan heb ik ruimte.
Vaak een update file maar niet de gehele game.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Moet je het tegenwoordig niet altijd installeren, ongeacht disc?
Klopt inderdaad. Maar dan kan je het er zo weer afgooien. En als je de disk erin doet staat die 50 gig er binnen 5 minuten opquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Moet je het tegenwoordig niet altijd installeren, ongeacht disc?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vaak een update file maar niet de gehele game.
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar dan kan je het er zo weer afgooien. En als je de disk erin doet staat die 50 gig er binnen 5 minuten op. Wolfenstein was ook rond de 50 gig
![]()
Ben blij met mijn glasvezel, kost denk ik een anderhalf tot twee uurtjes denk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.
Ik ben benieuwd bij mij. Op de PC kan het lekker snel gaan, maar op de PlayStation gaat het meestal ontzettend traag.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ben blij met mijn glasvezel, kost denk ik een anderhalf tot twee uurtjes denk ik
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hahaha I wish
Nee het is deze:
http://oneuppedgames.com/itsajoke/
Dit is het topic trouwens: GAM / Zelf een paardenspel ( Wie wil het voor me maken ? )
Vroeger kreeg je wel meer voor dat geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger waren games 169 gulden!
Komt hij morgen niet gewoon uit? Of kan men echt niet één dag extra wachten?quote:
Kan dat zomaar met elk type account? Ook met een Europese?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.
Want games komen nooit een dag te vroegquote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef Sodapoppin het volgende:
uitgeprinte cover van TLOU over een hoesje van lego's/knack heen doen
Die kun je meteen spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]Kan je die meteen spelen dan? Survivor moest je eerst unlocken.
Nope, je moet een Amerikaans account maken daarvoor. Maar je kunt als je hem gedownload hebt wel op je Europees account spelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kan dat zomaar met elk type account? Ook met een Europese?
En survivor-mode is nog steeds locked?quote:
Ieder nadeel heb zn voordeelquote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja idd, wel iets moois om op je CV te zetten
Je krijgt de trophies van de andere moeilijkheidsgraden eronder. Mocht je nog GM+ doen, na je eerste grounded walkthrough, dan heb je ze dus allemaal. Tenminste, de trophies die over de moeilijkheidsgraden gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En survivor-mode is nog steeds locked?
Vraag mij af, als je grounded-mode uitspeeld of je ook de trophies krijgt van alle andere moeilijkheidsgraden.
De 30 fps locked-mode al geprobeerd. Zag afbeeldingen waarin de schaduw echt enorm erop vooruit is gegaan. Anders zijn ze nog steeds redelijk 'blokkerig' op sommige segmenten.
Uh, ja, eigenlijk wel. Ik zal het volgende in spoiler zetten, voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Moet je dan niet elk gedeelte 20 keer overnieuw doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gezien ik vandaag de retail heb gehaald mag ik dat weer opnieuw doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ja, eigenlijk wel. Ik zal het volgende in spoiler zetten, voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben.Haha, klinkt echt als een vorm van zelfkastijding. Ik vond dat er op normal al pittige stukken inzaten, misschien omdat ik geen PS3 gewend was toen. Wil op de eerste plaats het verhaal weer ervaren, dus ga weer beginnen met normal denk ik en dan misschien nog eens de grounded mode proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gezien ik vandaag de retail heb gehaald mag ik dat weer opnieuw doen
Kijk wel weer uit naar dat stuk tegen die guy in dat brandend huis. Heb echt met klamme handjes zitten spelen dat stuk.![]()
Zoveel mogelijk erlangs sneaken dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Pheno het volgende:
Het is en blijft een van mijn favoriete games. Niet een die ik stuk speel als in 10x uitspelen, maar zo'n tweede ronde is zeker nice. Zo goed als geen shivs en echte schaarste. Dus shivs die je maakt kun je beter gebruiken voor shiv-deuren, en clickers moet je maar op een andere manier mollen. Surprise attacks werken dus niet, een baksteen welEn dan zorgen dat je niet in de buurt bent van andere vijanden, anders ben je alsnog het haasje, want die horen de herrie dan wel.
Survivor modus was de orginele hoogste moeilijkheidsgraad. Grounded kwam met de laatste DLC. Geen HUD meer, dus je ziet je levensmeter niet meer en moet zelf bepalen wanneer je medische hulp nodig hebt. Je munitie zie je nog als je je backpack gebruikt om te wisselen, maar in een gevecht is dat zelfmoord. En dan nog weet je niet hoe veel kogels je geladen hebt, dus nooit, maar dan ook nooit vergeten te herladen na of voor een gevecht. Vijanden doen meerdamage (maar zijn niet veel slimmer, wel strakker afgesteld qua geluid bijvoorbeeld. Clickers horen je veel sneller.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Sodapoppin het volgende:
wat is survivor mode en wat is grounded mode ?
Oke bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Survivor modus was de orginele hoogste moeilijkheidsgraad. Grounded kwam met de laatste DLC. Geen HUD meer, dus je ziet je levensmeter niet meer en moet zelf bepalen wanneer je medische hulp nodig hebt. Je munitie zie je nog als je je backpack gebruikt om te wisselen, maar in een gevecht is dat zelfmoord. En dan nog weet je niet hoe veel kogels je geladen hebt, dus nooit, maar dan ook nooit vergeten te herladen na of voor een gevecht. Vijanden doen meerdamage (maar zijn niet veel slimmer, wel strakker afgesteld qua geluid bijvoorbeeld. Clickers horen je veel sneller.
En schaarste, een shiv of molotov maken is opeens een feestje.
Om grounded te doen is het wel makkelijk om wat te weten van de gamemechanics. De afstand die je nodig hebt om een verrassingsaanval te doen, dat soort dingen. Serieus, restart van twintig keer is niet leuk als je de game voor het eerst speelt. Voor mij is het een principekwestie: het moet te doen zijn, anders zit het er niet in. Maar om van het verhaal en alles te genieten: normal, of als je normaal niet van deze games bent easy. Ben je trophy-whore dan pak je grounded later nog eensquote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de uitleg!Ik zelf krijg de game morgen pas. Wat raad je mij aan om op welke difficulty te gaan spelen? 1 die het leukst is natuurlijk
Kopen danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:10 schreef Vault-Boy het volgende:
De game heb ik nog niet, maar ben echt verslaafd aan die soundtrack man
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:19 schreef Jimbo het volgende:
Neuk ja !
Xim 4 zojuist besteld, 00:00 store open, 00:01 bestellings bevestiging gehad
nog 2 dagen (of nja 1) dan kunnen we er mee losquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
By far een van de beste soundtracks ooit.
bateman vind van welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Sodapoppin het volgende:
is awesomenauts assemble leuk en 10 euro waard?
ik vind het er wel mooi uitzien en ook wel geinigquote:
Ik vind meer de tracks die emotioneel (No Escape, Outside) zijn echt super mooi. Alleen je word er een beetje depri vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
By far een van de beste soundtracks ooit.
Niks moet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
en transistor dan. is dat een must-buy ?
Ik zou persoonlijk liever voor bijv guacamelee gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Pff had je kunnen missen! Je voelt niets als je die game speeltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 02:45 schreef Retarded het volgende:
Ga maar eens pitten... van 16 tot 2:30 Last of Us zitten spelenhele vette game!
Wel met een uurtje eetpauze natuurlijk
Ik vond bastion een toffe game en hou van action rpg's maar de stijl/sfeer in transistor ik helemaal niks. Niet verder gespeeld daardoor... Jammer want het vechtsysteem zit geniaal in elkaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vind het leuk, maar kan het alleen nog niet zo goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Sodapoppin het volgende:
is awesomenauts assemble leuk en 10 euro waard?
Iedereen die de moeite neemt om het spel te leren is enthousiast.quote:
Prachtige soundtrack, mooi artwork. Alleen ik kon helemaal niets met de verhaallijn. Ik kon er geen touw aan vastknopen. Ik heb veel filmhuizen bezocht en veel vage games gespeeld, maar hier begreep ik echt niets van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vond het juist wel leuk om te experimenteren/combineren met verschillende skills... je hebt vrij veel mogelijkheden. Ik werd alleen zo gek van de stem van dat zwaardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prachtige soundtrack, mooi artwork. Alleen ik kon helemaal niets met de verhaallijn. Ik kon er geen touw aan vastknopen. Ik heb veel filmhuizen bezocht en veel vage games gespeeld, maar hier begreep ik echt niets van.
Het vechtsysteem vond ik ook matig. Het is mogelijk om met twee skills door het hele spel heen te cruisen. Dus nee, ik zou het niet aanraden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Octodad en The Swapper als PS+
Ben wel benieuwd of het wat is
bron?quote:
Nice!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou tof zijn, beide games lijken me awesomequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nice!
edit: zie nergens een bevestiging.
ja als je op je EU account speelt wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet iemand hoe het zit met trophies voor games die je uit de US store haalt? Komen die gewoon bij je EU account te staan? Anders ga ik vanavond mooi al rogue legacy binnen halen via de US store.
Ja je download de game gewoon naar je ps4 en je kunt hem spelen met alle accounts alsof je met dat account de game gekocht hebt. Trophies werken dus ook gewoon op je EU account.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet iemand hoe het zit met trophies voor games die je uit de US store haalt? Komen die gewoon bij je EU account te staan? Anders ga ik vanavond mooi al rogue legacy binnen halen via de US store.
Aight, dus inloggen @ USA account, game downloaden, settings --> set as main account, inloggen @ EU account en ik ben good to go?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja als je op je EU account speelt wel ja
en je moet ff je usa als main zetten, dan kan je ze spelen op eu
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:30 schreef Jimbo het volgende:
http://psnprofiles.com/Iroquois-Kiwi
een groot gedeelte hiervan zijn USA games
jepquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Aight, dus inloggen @ USA account, game downloaden, settings --> set as main account, inloggen @ EU account en ik ben good to go?
en daar zat al een week geen gamen tussenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]jij had InFamous ook al zo fucking snel platinum
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en daar zat al een week geen gamen tussen
had em besteld, uitgespeeld. Terug gestuurd.
Toen wou ik de platinum, dus nog een keer besteld, plat gehaald en toen teruggestuurd
Achja, ik was werkeloos en wou toch een spelletje spelen
Als het Octodad is stop ik met het kopen van indie gamesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamepur.com/ne(...)ust-2014-leaked.html
Lijkt me fake trouwensOctodad is nog maar net uit, dus ik zou het vreemd vinden als hij nu al als plus-game wordt aangeboden.
Ja daarvandaan had ik het, zou idd nep kunnen zijn. Ff afwachten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamepur.com/ne(...)ust-2014-leaked.html
Lijkt me fake trouwensOctodad is nog maar net uit, dus ik zou het vreemd vinden als hij nu al als plus-game wordt aangeboden.
wel lekker veel plats heb jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]keek er zo vreselijk lang naar uit en het was zo snel weer klaar.
En echt 0 replay waarde.
Dit ben ik http://psnprofiles.com/VinedX
laten we het hopenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja daarvandaan had ik het, zou idd nep kunnen zijn. Ff afwachten.
Idd een leuk spel. Zou leuk zijn als gratis game voor PS4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
deze ging wel ziek snel
tof spel was dat zeg !
waar is ie 35?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef Dagger87 het volgende:
Toch maar besloten om nogmaals Last of us te kopen. Voor 35 euro laat ik 'm niet liggen. Het is dat ik de DLC nog niet heb gespeeld en de online multiplayer is ook echt leuk en verslavend.
Tof!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel lekker veel plats heb je
Zal je ff op PSN toevoegen als ik vanavond thuis ben, wie weet kunnen we elkaar nog wel een keer helpen met de thropies
DNLA ???quote:
Valt wel mee, maar als ik een game er tof vind wil ik de plat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tof!
Ben jij ook zo'n vies trophyhoertje, net als ik?
maar er zou nog meer meekomen toch ?quote:
Wat is de xim 4?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar als ik een game er tof vind wil ik de plat.
Ga als ik mn xim 4 binnen heb ook even de plat halen in alle shooters
Ja, hij dwingt mij ook om deze te installerenquote:
Systeemberichten die voorheen rechts werden weergegeven, worden nu links weergegevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er zou nog meer meekomen toch ?
bah
http://xim4.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is de xim 4?
Ik wil altijd van gekochte games platinum behalen, dan heb ik echt het gevoel dat ik alles uit een game gehaald heb.
Behalve online trophies die haat ik
extreem links?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Systeemberichten die voorheen rechts werden weergegeven, worden nu links weergegeven
wehkamp was 41 met kortingscode.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:51 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU voor maar 42 bij de mediamarkt, doen ze toch wel netjes. Hier wachten tot ie door de brievenbus komt.
Ik heb gewoon een bluetooth usb ding in de PS4 gedaan en mijn toetsenbord werktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://xim4.com/
Kan je je keybord en muis op je ps4 aanslutien
Kan ik eindelijk op een normaal niveau meekomen online
Gewoon bluetooth setje en klaar. (als ps4 weer terug is)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat, kan je dan je muis en toetsenbord als controller gebruiken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een PCquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan niet in game richten met je muisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bluetooth usb ding in de PS4 gedaan en mijn toetsenbord werkt
Daar heb je een controller voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan niet in game richten met je muis
Je kan wel browsen, maar niet gamen metj e muis
Ja want de PC heeft Ps4 exclusives.quote:
Ja, maar ik wil dus spelen met k/m , niet met mn controllerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb je een controller voor.
Tobo en muis alleen handig voor browsen en zo
Playstation Nowquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
Zal mij benieuwen of er ooit een ps3 emulator voor de ps4 komt.
yay !quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
http://www.thesixthaxis.c(...)is-likely-incorrect/
Gerucht lijkt ook inmiddels ontkracht
Voor die mensen is er een speciaal plekje in de hel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
Het schijnt dat er ook mensen met muis en keyboard spelen met BF4 op de PS4.
Tja, als je niet kunt winnen op controller-skills, dan maar cheatenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
Het schijnt dat er ook mensen met muis en keyboard spelen met BF4 op de PS4.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je niet kunt winnen op controller-skills, dan maar cheaten
whoa wat is dezequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
42"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:39 schreef Zuivelkoe het volgende:
Met je keyboard en muis op schoot voor je 40 inch tv zitten
Zo bang als een muis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Voor die mensen is er een speciaal plekje in de hel.
40inch kochten we vroeger...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:39 schreef Zuivelkoe het volgende:
Met je keyboard en muis op schoot voor je 40 inch tv zitten
Ja zeker! Maar heb het idee dat er twee kampen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
Mensen die Destiny gespeeld hebben, voor wie was het overtuigend genoeg om het te gaan kopen straks?
Dus dan kun je hem vandaag al kopen en is ie acht euro goedkoper? Is dat veel werk? Iemand een korte uitleg?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Cikx het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)se-account-op-je-ps4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus dan kun je hem vandaag al kopen en is ie acht euro goedkoper? Is dat veel werk? Iemand een korte uitleg?.
Carbine: AKU-12quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb gewoon allang geaccepteerd dat ik nooit een goede BF4 speler zal worden.
Type 88 of AK12, fuck dem.
Assault : Aug A3
Engineer : SR-2
Support : AWS
Recon : val dood
dankjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Voor die mensen is er een speciaal plekje in de hel.
Voor een aparte US-account moet je ook extra aparte ps+ halen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)se-account-op-je-ps4
wat is hier cheaten aan ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
als mn xim4 binnen is wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe jij dat ook dan? Met muis en keyb bf4
Yup. Als je ook de US ps+ wil wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een aparte US-account moet je ook extra aparte ps+ halen?
Maar je kan wel gewoon een US game op een NL ps+ account spelen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Als je ook de US ps+ wil wel ja.
Voor games in de store te kopen niet. Wel als je van de extra functies van PS+ gebruik wil maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een aparte US-account moet je ook extra aparte ps+ halen?
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je kan wel gewoon een US game op een NL ps+ account spelen?
Hehe ik doe echt geen ruk met die trophies eerlijk gezegd. Hoogste percentages hier zijn nota bene de Fifa-reeksen (Street, 13 en 14)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:14 schreef Bow het volgende:
Best geinig die PSN profiles
http://psnprofiles.com/BvanE
Ik speel weinig echt goed uit
Ik heb nooit problemen gehad met http://www.offgamers.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef speknek het volgende:
Iemand een goede website voor Amerikaanse PSN kaarten? Dat PCgamesupply werkt voor geen meter.
Word je niet voor gebanned?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als mn xim4 binnen is wel ja.
Nu alleen op de PC
Hij is al gewoon uit. Loop gewoon even naar de mediamarkt daar kost ie ook maar 42 euro. Kun je hem ook nog eens ruilen/verkopen/opeten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon via amazon.comquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef speknek het volgende:
Iemand een goede website voor Amerikaanse PSN kaarten? Dat PCgamesupply werkt voor geen meter.
echt? Geen xtra toeslag??quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Gewoon via amazon.com
Krijg je meteen code in de mail
Alle content die je koopt is met al je accounts gewoon speelbaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
multiplayer is soms regiolocked. Dan kan je dus alleen op us servers spelen, niet relaxed met de extra pingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Alle content die je koopt is met al je accounts gewoon speelbaar.
Ik wil het niet cheaten noemen maar vind het wel zwaar overpowered aangezien je een veel betere precisie hebt dan met het stickie van je controller. Het klopt dat het geen 1 op 1 kloon is van een toetsenbord en muis zoals op de pc (iets met deadzone's enzo) maar je hebt veel meer controlle.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is hier cheaten aan ?
Voor sommige van ons is een controller gewoon niet geschikt. Het is niet opeens dat je uber pro bent als je zn ding hebt. Het verschil zit het erin dat je eerst 2-19 speelt, en nu een stukje beter.
Ik heb bijv een slechte fijne motoriek, dus aimen met mn controller is vrijwel onmogelijk, maar ik wil wel gezellig mee kunnen spelen.
nope, t is en niet illegaal, en niet traceerbaarquote:
de frag vond ik echt heel kut werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:33 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik wil het niet cheaten noemen maar vind het wel zwaar overpowered aangezien je een veel betere precisie hebt dan met het stickie van je controller. Het klopt dat het geen 1 op 1 kloon is van een toetsenbord en muis zoals op de pc (iets met deadzone's enzo) maar je hebt veel meer controlle.
Ik heb zelf jarenlang Cod en Battlefield op de PS3 gespeeld met eerst de FragFX Pro V2 en erna de FragFX Shark. Dat is een soort nunchuk + muis combinatie wat voor mij ideaal werkte.
Persoonlijk vond ik het echt chill spelen, maar veel vrienden van mij bakten er niets mee. Komt misschien omdat ik ook jaren op een wii had gespeeld al. Heb zelf ook jaren actief CoD (1) gespeeld op de PC en zou graag mijn muis en toetsenbord willen gebruiken. Vind alleen $125 veels te veel daarvoor dus wacht wel tot ze wat dalen hopelijk!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de frag vond ik echt heel kut werken.
De xim brengt echt een top precisie mee, maarja voor mi jis t verschil gewoon groot. Ik erger me he-le-maal de tyfus met zn controller. Probeer t al een paar jaar en ik vind shooters heerlijk, maar gewoon niet met zn controllert, en zeker niet online!
Ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb gewoon allang geaccepteerd dat ik nooit een goede BF4 speler zal worden.
Wordt alleen verkocht aan Amerikanen, en om ook nog een Amerikaans account aan te gaan maken...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Gewoon via amazon.com
Krijg je meteen code in de mail
Nope... ik betaal 14,5 euro voor een 20 dollar kaart. Binnen 2 minuten in de mail en creditcard meteen gechargedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
echt? Geen xtra toeslag??
Ik heb www.offgamers.com wel eens gebruikt
http://www.offgamers.com/(...)c-4999-5329-5330.ogm
mwah die 148eur (incl shipping) is me het wel waardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef bakacakes het volgende:
el vrienden van mij bakten er niets mee. Komt misschien omdat ik ook jaren op een wii had gespeeld al. Heb zelf ook jaren actief CoD (1) gespeeld op de PC en zou graag mijn muis en toetsenbord willen gebruiken. Vind alleen $125 veels te veel daarvoor dus wacht we
Niks mis meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef Rijst het volgende:
Lekker met je toetsenbord en muis in de woonkamer zitten.
geniaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
Nope... ik betaal 14,5 euro voor een 20 dollar kaart. Binnen 2 minuten in de mail en creditcard meteen gecharged
Al die moeite voor vijf tot zeven euro. Je hebt toch een goede baan of niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Wordt alleen verkocht aan Amerikanen, en om ook nog een Amerikaans account aan te gaan maken...
Waarom niet eigenlijk. ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |