nog 2 dagen (of nja 1) dan kunnen we er mee losquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
By far een van de beste soundtracks ooit.
bateman vind van welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Sodapoppin het volgende:
is awesomenauts assemble leuk en 10 euro waard?
ik vind het er wel mooi uitzien en ook wel geinigquote:
Ik vind meer de tracks die emotioneel (No Escape, Outside) zijn echt super mooi. Alleen je word er een beetje depri vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
By far een van de beste soundtracks ooit.
Niks moet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
en transistor dan. is dat een must-buy ?
Ik zou persoonlijk liever voor bijv guacamelee gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Pff had je kunnen missen! Je voelt niets als je die game speeltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 02:45 schreef Retarded het volgende:
Ga maar eens pitten... van 16 tot 2:30 Last of Us zitten spelenhele vette game!
Wel met een uurtje eetpauze natuurlijk
Ik vond bastion een toffe game en hou van action rpg's maar de stijl/sfeer in transistor ik helemaal niks. Niet verder gespeeld daardoor... Jammer want het vechtsysteem zit geniaal in elkaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vind het leuk, maar kan het alleen nog niet zo goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Sodapoppin het volgende:
is awesomenauts assemble leuk en 10 euro waard?
Iedereen die de moeite neemt om het spel te leren is enthousiast.quote:
Prachtige soundtrack, mooi artwork. Alleen ik kon helemaal niets met de verhaallijn. Ik kon er geen touw aan vastknopen. Ik heb veel filmhuizen bezocht en veel vage games gespeeld, maar hier begreep ik echt niets van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vond het juist wel leuk om te experimenteren/combineren met verschillende skills... je hebt vrij veel mogelijkheden. Ik werd alleen zo gek van de stem van dat zwaardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prachtige soundtrack, mooi artwork. Alleen ik kon helemaal niets met de verhaallijn. Ik kon er geen touw aan vastknopen. Ik heb veel filmhuizen bezocht en veel vage games gespeeld, maar hier begreep ik echt niets van.
Het vechtsysteem vond ik ook matig. Het is mogelijk om met twee skills door het hele spel heen te cruisen. Dus nee, ik zou het niet aanraden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Octodad en The Swapper als PS+
Ben wel benieuwd of het wat is
bron?quote:
Nice!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou tof zijn, beide games lijken me awesomequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nice!
edit: zie nergens een bevestiging.
ja als je op je EU account speelt wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet iemand hoe het zit met trophies voor games die je uit de US store haalt? Komen die gewoon bij je EU account te staan? Anders ga ik vanavond mooi al rogue legacy binnen halen via de US store.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |