En survivor-mode is nog steeds locked?quote:
Ieder nadeel heb zn voordeelquote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja idd, wel iets moois om op je CV te zetten
Je krijgt de trophies van de andere moeilijkheidsgraden eronder. Mocht je nog GM+ doen, na je eerste grounded walkthrough, dan heb je ze dus allemaal. Tenminste, de trophies die over de moeilijkheidsgraden gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En survivor-mode is nog steeds locked?
Vraag mij af, als je grounded-mode uitspeeld of je ook de trophies krijgt van alle andere moeilijkheidsgraden.
De 30 fps locked-mode al geprobeerd. Zag afbeeldingen waarin de schaduw echt enorm erop vooruit is gegaan. Anders zijn ze nog steeds redelijk 'blokkerig' op sommige segmenten.
Uh, ja, eigenlijk wel. Ik zal het volgende in spoiler zetten, voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Moet je dan niet elk gedeelte 20 keer overnieuw doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gezien ik vandaag de retail heb gehaald mag ik dat weer opnieuw doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ja, eigenlijk wel. Ik zal het volgende in spoiler zetten, voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben.Haha, klinkt echt als een vorm van zelfkastijding. Ik vond dat er op normal al pittige stukken inzaten, misschien omdat ik geen PS3 gewend was toen. Wil op de eerste plaats het verhaal weer ervaren, dus ga weer beginnen met normal denk ik en dan misschien nog eens de grounded mode proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gezien ik vandaag de retail heb gehaald mag ik dat weer opnieuw doen
Kijk wel weer uit naar dat stuk tegen die guy in dat brandend huis. Heb echt met klamme handjes zitten spelen dat stuk.![]()
Zoveel mogelijk erlangs sneaken dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Pheno het volgende:
Het is en blijft een van mijn favoriete games. Niet een die ik stuk speel als in 10x uitspelen, maar zo'n tweede ronde is zeker nice. Zo goed als geen shivs en echte schaarste. Dus shivs die je maakt kun je beter gebruiken voor shiv-deuren, en clickers moet je maar op een andere manier mollen. Surprise attacks werken dus niet, een baksteen welEn dan zorgen dat je niet in de buurt bent van andere vijanden, anders ben je alsnog het haasje, want die horen de herrie dan wel.
Survivor modus was de orginele hoogste moeilijkheidsgraad. Grounded kwam met de laatste DLC. Geen HUD meer, dus je ziet je levensmeter niet meer en moet zelf bepalen wanneer je medische hulp nodig hebt. Je munitie zie je nog als je je backpack gebruikt om te wisselen, maar in een gevecht is dat zelfmoord. En dan nog weet je niet hoe veel kogels je geladen hebt, dus nooit, maar dan ook nooit vergeten te herladen na of voor een gevecht. Vijanden doen meerdamage (maar zijn niet veel slimmer, wel strakker afgesteld qua geluid bijvoorbeeld. Clickers horen je veel sneller.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Sodapoppin het volgende:
wat is survivor mode en wat is grounded mode ?
Oke bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Survivor modus was de orginele hoogste moeilijkheidsgraad. Grounded kwam met de laatste DLC. Geen HUD meer, dus je ziet je levensmeter niet meer en moet zelf bepalen wanneer je medische hulp nodig hebt. Je munitie zie je nog als je je backpack gebruikt om te wisselen, maar in een gevecht is dat zelfmoord. En dan nog weet je niet hoe veel kogels je geladen hebt, dus nooit, maar dan ook nooit vergeten te herladen na of voor een gevecht. Vijanden doen meerdamage (maar zijn niet veel slimmer, wel strakker afgesteld qua geluid bijvoorbeeld. Clickers horen je veel sneller.
En schaarste, een shiv of molotov maken is opeens een feestje.
Om grounded te doen is het wel makkelijk om wat te weten van de gamemechanics. De afstand die je nodig hebt om een verrassingsaanval te doen, dat soort dingen. Serieus, restart van twintig keer is niet leuk als je de game voor het eerst speelt. Voor mij is het een principekwestie: het moet te doen zijn, anders zit het er niet in. Maar om van het verhaal en alles te genieten: normal, of als je normaal niet van deze games bent easy. Ben je trophy-whore dan pak je grounded later nog eensquote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de uitleg!Ik zelf krijg de game morgen pas. Wat raad je mij aan om op welke difficulty te gaan spelen? 1 die het leukst is natuurlijk
Kopen danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:10 schreef Vault-Boy het volgende:
De game heb ik nog niet, maar ben echt verslaafd aan die soundtrack man
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:19 schreef Jimbo het volgende:
Neuk ja !
Xim 4 zojuist besteld, 00:00 store open, 00:01 bestellings bevestiging gehad
nog 2 dagen (of nja 1) dan kunnen we er mee losquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
By far een van de beste soundtracks ooit.
bateman vind van welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Sodapoppin het volgende:
is awesomenauts assemble leuk en 10 euro waard?
ik vind het er wel mooi uitzien en ook wel geinigquote:
Ik vind meer de tracks die emotioneel (No Escape, Outside) zijn echt super mooi. Alleen je word er een beetje depri vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
By far een van de beste soundtracks ooit.
Niks moet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
en transistor dan. is dat een must-buy ?
Ik zou persoonlijk liever voor bijv guacamelee gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Pff had je kunnen missen! Je voelt niets als je die game speeltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 02:45 schreef Retarded het volgende:
Ga maar eens pitten... van 16 tot 2:30 Last of Us zitten spelenhele vette game!
Wel met een uurtje eetpauze natuurlijk
Ik vond bastion een toffe game en hou van action rpg's maar de stijl/sfeer in transistor ik helemaal niks. Niet verder gespeeld daardoor... Jammer want het vechtsysteem zit geniaal in elkaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vind het leuk, maar kan het alleen nog niet zo goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Sodapoppin het volgende:
is awesomenauts assemble leuk en 10 euro waard?
Iedereen die de moeite neemt om het spel te leren is enthousiast.quote:
Prachtige soundtrack, mooi artwork. Alleen ik kon helemaal niets met de verhaallijn. Ik kon er geen touw aan vastknopen. Ik heb veel filmhuizen bezocht en veel vage games gespeeld, maar hier begreep ik echt niets van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vond het juist wel leuk om te experimenteren/combineren met verschillende skills... je hebt vrij veel mogelijkheden. Ik werd alleen zo gek van de stem van dat zwaardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prachtige soundtrack, mooi artwork. Alleen ik kon helemaal niets met de verhaallijn. Ik kon er geen touw aan vastknopen. Ik heb veel filmhuizen bezocht en veel vage games gespeeld, maar hier begreep ik echt niets van.
Het vechtsysteem vond ik ook matig. Het is mogelijk om met twee skills door het hele spel heen te cruisen. Dus nee, ik zou het niet aanraden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Octodad en The Swapper als PS+
Ben wel benieuwd of het wat is
bron?quote:
Nice!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou tof zijn, beide games lijken me awesomequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nice!
edit: zie nergens een bevestiging.
ja als je op je EU account speelt wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet iemand hoe het zit met trophies voor games die je uit de US store haalt? Komen die gewoon bij je EU account te staan? Anders ga ik vanavond mooi al rogue legacy binnen halen via de US store.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |