Ik ben benieuwd bij mij. Op de PC kan het lekker snel gaan, maar op de PlayStation gaat het meestal ontzettend traag.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ben blij met mijn glasvezel, kost denk ik een anderhalf tot twee uurtjes denk ik
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hahaha I wish
Nee het is deze:
http://oneuppedgames.com/itsajoke/
Dit is het topic trouwens: GAM / Zelf een paardenspel ( Wie wil het voor me maken ? )
Vroeger kreeg je wel meer voor dat geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger waren games 169 gulden!
Komt hij morgen niet gewoon uit? Of kan men echt niet één dag extra wachten?quote:
Kan dat zomaar met elk type account? Ook met een Europese?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.
Want games komen nooit een dag te vroegquote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef Sodapoppin het volgende:
uitgeprinte cover van TLOU over een hoesje van lego's/knack heen doen
Die kun je meteen spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]Kan je die meteen spelen dan? Survivor moest je eerst unlocken.
Nope, je moet een Amerikaans account maken daarvoor. Maar je kunt als je hem gedownload hebt wel op je Europees account spelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kan dat zomaar met elk type account? Ook met een Europese?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |