Of 220, conker op de n64 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger waren games 169 gulden!
Dat betwijfel ik, dan zou ik nog eerder de standalone DLC van Assassin's Creed 4 verwachtenquote:
Is die niet al gratis? (of ik heb er voor betaald en weet het niet meerquote:Op maandag 28 juli 2014 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, dan zou ik nog eerder de standalone DLC van Assassin's Creed 4 verwachten
knackquote:Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is tijd dat ze eens een fatsoenlijke ps+ game uit gaan brengen, in plaats van al die "simpele" indie games..![]()
Doe maar Knack of Killzone graag.
Ja, bij me thuisquote:
Zoals je hebt kunnen lezen speelt het idd soepeler. Al ben ik nog bagger in multiplayer, maar dat heb ik altijd met online shooters. Lijkt el alsof iedereen cheat met een muis-interfacequote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Speelt hij nu ook een stuk sneller? Vond dat hij op de ps3 altijd een beetje log aanvoelde bij het richten en draaien.
Neem een bow die is pas goed in Multiplayerquote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, bij me thuis
[..]
Zoals je hebt kunnen lezen speelt het idd soepeler. Al ben ik nog bagger in multiplayer, maar dat heb ik altijd met online shooters. Lijkt el alsof iedereen cheat met een muis-interface
Ik probeer realistisch te blijven qua games. Kan wel BF4 gaan roepen, maar die komt pas over een jaar of 2quote:
De fysieke versie heb je bij bol.com ook al voor 50 euro. En voor 42 euro bij Yourgamezone.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Cikx het volgende:
TLoU is voor 50 dollar te pre-orderen (voor morgen) in de US PS Store, is ongeveer 37 dollar. Of voor 45 euro in de EU PS Store.
Kan je al preloaden? Aangezien het 50 gig isquote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Cikx het volgende:
TLoU is voor 50 dollar te pre-orderen (voor morgen) in de US PS Store, is ongeveer 37 dollar. Of voor 45 euro in de EU PS Store.
Nee, kwam er net achter toen ik hem gekocht hadquote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je al preloaden? Aangezien het 50 gig is
Dan wacht ik wel op de disk aangezien 50 gig downloaden hier nogal lang duurtquote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, kwam er net achter toen ik hem gekocht hadkan pas op releasedatum..
Vind digitaal toch handiger. Nu ik eenmaal al mijn games digitaal heb op de PS4 ben ik eraan gewend geen schijfjes meer te hoeven verwisselen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De fysieke versie heb je bij bol.com ook al voor 50 euro. En voor 42 euro bij Yourgamezone.
Tering dat is veel. Dan zit die schijf zo vol.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je al preloaden? Aangezien het 50 gig is
Daarom heb ik liever ook een diskquote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vind digitaal toch handiger. Nu ik eenmaal al mijn games digitaal heb op de PS4 ben ik eraan gewend geen schijfjes meer te hoeven verwisselen.Ook geen gezeik met krassen, wel jammer dat je het niet meer kan doorverkopen of uitlenen.
[..]
Tering dat is veel. Dan zit die schijf zo vol.
Moet je het tegenwoordig niet altijd installeren, ongeacht disc?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever ook een diskals ik dat iets digitaal wil kopen dan heb ik ruimte.
Vaak een update file maar niet de gehele game.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Moet je het tegenwoordig niet altijd installeren, ongeacht disc?
Klopt inderdaad. Maar dan kan je het er zo weer afgooien. En als je de disk erin doet staat die 50 gig er binnen 5 minuten opquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Moet je het tegenwoordig niet altijd installeren, ongeacht disc?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vaak een update file maar niet de gehele game.
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar dan kan je het er zo weer afgooien. En als je de disk erin doet staat die 50 gig er binnen 5 minuten op. Wolfenstein was ook rond de 50 gig
![]()
Ben blij met mijn glasvezel, kost denk ik een anderhalf tot twee uurtjes denk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.
Ik ben benieuwd bij mij. Op de PC kan het lekker snel gaan, maar op de PlayStation gaat het meestal ontzettend traag.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ben blij met mijn glasvezel, kost denk ik een anderhalf tot twee uurtjes denk ik
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hahaha I wish
Nee het is deze:
http://oneuppedgames.com/itsajoke/
Dit is het topic trouwens: GAM / Zelf een paardenspel ( Wie wil het voor me maken ? )
Vroeger kreeg je wel meer voor dat geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger waren games 169 gulden!
Komt hij morgen niet gewoon uit? Of kan men echt niet één dag extra wachten?quote:
Kan dat zomaar met elk type account? Ook met een Europese?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. Heb hem net via de US Store gekocht. Hopelijk is die door het tijdverschil 7 uur eerder beschikbaar.
Want games komen nooit een dag te vroegquote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef Sodapoppin het volgende:
uitgeprinte cover van TLOU over een hoesje van lego's/knack heen doen
Die kun je meteen spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]Kan je die meteen spelen dan? Survivor moest je eerst unlocken.
Nope, je moet een Amerikaans account maken daarvoor. Maar je kunt als je hem gedownload hebt wel op je Europees account spelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kan dat zomaar met elk type account? Ook met een Europese?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |