Dan zal het hoogstwaarachijnlijk Knack zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trine helemaal uitgespeeld met een maatcouch co-op blijft toch fantastisch.
Strider en Towerfall allebei niet echt gespeeldben toch benieuwd naar wat augustus te brengen heeft? Eerste AAA+ misschien?
Ik verwacht Killzone, omdat ze aan die game nog wat kunnen verdienen door DLC verkopenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dan zal het hoogstwaarachijnlijk Knack zijn
Towerfall is super vet idd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Valiant hearts een indiegameDie game komt gewoon van Ubisoft Montpellier. Towerfall vind ik erg tof trouwens... 4 player local coop madness!
Met 4 man gespeeld op de bank ?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Towerfall snapte ik echt geen hol van
Nouja snapte het wel, maar snapte echt niet waar de funfactor van deze game in zou moeten zitten...
Games zijn altijd zo duur geweest. Zou ze gewoon 2e hands kopenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef ejfaar het volgende:
Ik zit te kijken om een ps4 aan te schaffen, maar ligt het aan mij of zijn de games verschrikkelijk duur?
65 tot 75 euro? Kocht ze toch altijd voor 50.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Games zijn altijd zo duur geweest. Zou ze gewoon 2e hands kopen
"vroeger" waren ze 'maar' ¤40-50 ofzo. Nu is fifa al ¤65-80 zag ikquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Games zijn altijd zo duur geweest. Zou ze gewoon 2e hands kopen
Ben nog geen games tegengekomen voor dat bedragquote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
65 tot 75 euro? Kocht ze toch altijd voor 50.
Al is het natuurlijk niet overal zo en bij dingen als BS of Nedgame moet je het gewoon niet kopen
bol.comquote:Op maandag 28 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nog geen games tegengekomen voor dat bedragAltijd wel rond de 50 euro. Ja, in de PS store, maar dat slaat nergens op
Speelt hij nu ook een stuk sneller? Vond dat hij op de ps3 altijd een beetje log aanvoelde bij het richten en draaien.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef Pheno het volgende:
Wat ik zeg: verkoop je oude game, voor 2 tientjes of zo, al is hoger natuurlijk beter. Haal dan voor 2 tientjes extra de game, upgrade voor weinig.
Hmm. Dan kijk ik blijkbaar naar andere gamesquote:
Klikkkquote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
"vroeger" waren ze 'maar' ¤40-50 ofzo. Nu is fifa al ¤65-80 zag ik
Dat doe ik sowieso de laatste tijd al. Ik probeer al mijn games 2ehandse te kopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm. Dan kijk ik blijkbaar naar andere games
Maar dan blijf mijn tip staan: 2e hands kopen.
Ottoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Klikkk
Maar vast ergens anders nog wel goedkoper te vinden
Groot prijsverschil iddquote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Klikkk
Maar vast ergens anders nog wel goedkoper te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |