quote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoor vaker de term "indies" voorbij komen. Wat is het eigenlijk precies?
Valiant hearts een indiegamequote:Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Anders ik wel. Strider was wel okee, en Towerfall heb ik niet kunnen spelen... moet nog wel aan Trine beginnen, de demo vond ik toen erg gaaf!
Valiant Hearts is een van mn favoriete indies tot nu toe!
Op het lijstje gezetquote:
Developersquote:
Hahaquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom staat de paardengame nog steeds niet op PSN?
Hahaha I wishquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat die Japanse paardenwedgame? Met die bizarre gebeurtenissen als paarden met roze tutu's die achteruit lopen enzo?
Watquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat die Japanse paardenwedgame? Met die bizarre gebeurtenissen als paarden met roze tutu's die achteruit lopen enzo?
Die is zo briljantquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd om daar een Collector's Edition van te maken met eenhoorns i.p.v. paarden!
Hamsters? Albert Heijn Companion App?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben met een iOS game bezig die MF Hamsters heetHet gaat over hamsters die rennen en dan moet je ze laten springen enzo
![]()
![]()
What am I doing with my life.
Nope, geen AH. Wel zwaar geïnspireerd daar doorquote:Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hamsters? Albert Heijn Companion App?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |