Lees ...quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is een hoge beloning? Maand zakgeld?![]()
Jij past nog even gauw de OP aan met een bedrag, dan moet je niet gaan doen alsof iemand anders niet leest.quote:
Wat zeik je jonge, ga iemand anders lastigvallen , kan je maken of niet, donder gwn opquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij past nog even gauw de OP aan met een bedrag, dan moet je niet gaan doen alsof iemand anders niet leest.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Maxsz het volgende:
[..]
Wat zeik je jonge meisje , ga iemand anders lastigvallen , kan je maken of niet, donder gwn op
Nu krijg ik hongerquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Beardy het volgende:
Als ik het zou maken zou ik er een speciaal einde in maken. Vroegâh ging je Tamagotchi dood en dat was het dan ..... maar in een paardenspel kan je dan nog wat leuks doen (speler geld laten verdienen door het paard naar de frikandellenfabriek the sturen of naar de postzegel lijmfabriek (gekookte paardenhoeven).
Ik denk dat TS 7 isquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Ethnikos het volgende:
200 eurodenk je dat er een 7-jarige is die het voor je wil doen ofzo?
Ik zal vast even namens TS antwoorden:quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Ethnikos het volgende:
200 eurodenk je dat er een 7-jarige is die het voor je wil doen ofzo?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Maxsz het volgende:
Wat zeik je jonge, ga iemand anders lastigvallen , kan je maken of niet, donder gwn op
hehehequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal vast even namens TS antwoorden:
[..]
TS is een kerel he.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Een beloning in natura. A bumpy ride. En dan praat ik niet over paarden
Pedo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Een beloning in natura. A bumpy ride. En dan praat ik niet over paarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |