"Word de wind en begeleid een stroom bloemblaadjes door wonderschone levendige landschappen en verander de grijze wereld in iets waar je nooit van hebt durven dromen."quote:Op maandag 28 juli 2014 13:39 schreef Cikx het volgende:
De Japanse PS+ games zijn:
Pixeljunk Monsters Ultimate
Flower
Stick it to the Man
Pixeljunk en Stick it to the Man hebben we net gehad, maar Flower is wel een reële mogelijkheid.
Zullen best mensen wezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:39 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Damnzouden er echt mensen daar kopen?
Het is een beetje een hippie game inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Koopsie het volgende:
[..]
"Word de wind en begeleid een stroom bloemblaadjes door wonderschone levendige landschappen en verander de grijze wereld in iets waar je nooit van hebt durven dromen."
![]()
Ik hoop het niet.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alsjeblieft, geen Flower als PS+ game.Ik wil Knack of Killzone Rayman graag.
Nee, geen Just Dance. Die heb ik braaf gekochtquote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
We krijgen iig twee games, dus naast flower nog iets anders. Als het echt iets eclactic is dan moeten we naast deze relax-game nog een actieve game krijgen. Hopelijk dus Killzone
Of Just dance
Mag ook, alles behalve Flower.quote:
Just dancequote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
We krijgen iig twee games, dus naast flower nog iets anders. Als het echt iets eclactic is dan moeten we naast deze relax-game nog een actieve game krijgen. Hopelijk dus Killzone
Of Just dance
Liever Just dance dan Killzone, misschien kan ik dan übervette skills leren voor in discoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Of Just dance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Ik las op een ander forum dat ze dachten Flower en Road Not Taken. Geen idee wat dat voor iets is.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Of Just dance
''Road Not Taken is an original puzzle game about life and loss that takes place in an ever-changing forest, in the aftermath of a brutal winter storm.'' Aldus IGN. Releasedate staat voor 5 augustus.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat ze dachten Flower en Road Not Taken. Geen idee wat dat voor iets is.
Jointje erbij en gaan met die banaanquote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is een beetje een hippie game inderdaad.
Pfff, dan vrees ik dat ze 'eclectic' zien over het hele aanbod, dus ook PS3 en Vita erbij. Maar hopelijk krijgen we gewoon Killzone.quote:
Je kunt het blijkbaar niet pre-orderen en er wordt bijna geen reclame voor gemaakt, daarom denkt men het.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Road Not Taken is an original puzzle game about life and loss that takes place in an ever-changing forest, in the aftermath of a brutal winter storm.'' Aldus IGN. Releasedate staat voor 5 augustus.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, geen Just Dance. Die heb ik braaf gekocht![]()
![]()
Doe maar Raymann
Die zou ik laten liggenquote:
Vroeger waren games 169 gulden!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
"vroeger" waren ze 'maar' ¤40-50 ofzo. Nu is fifa al ¤65-80 zag ik
Haha ik denk om dezelfde reden als ik, vanwege de boxart of niet?quote:
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha ik denk om dezelfde reden als ik, vanwege de boxart of niet?
''Gratis is altijd goed,'' zegt de Nederlander in mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |