Ja je download de game gewoon naar je ps4 en je kunt hem spelen met alle accounts alsof je met dat account de game gekocht hebt. Trophies werken dus ook gewoon op je EU account.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet iemand hoe het zit met trophies voor games die je uit de US store haalt? Komen die gewoon bij je EU account te staan? Anders ga ik vanavond mooi al rogue legacy binnen halen via de US store.
Aight, dus inloggen @ USA account, game downloaden, settings --> set as main account, inloggen @ EU account en ik ben good to go?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja als je op je EU account speelt wel ja
en je moet ff je usa als main zetten, dan kan je ze spelen op eu
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:30 schreef Jimbo het volgende:
http://psnprofiles.com/Iroquois-Kiwi
een groot gedeelte hiervan zijn USA games
jepquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Aight, dus inloggen @ USA account, game downloaden, settings --> set as main account, inloggen @ EU account en ik ben good to go?
en daar zat al een week geen gamen tussenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]jij had InFamous ook al zo fucking snel platinum
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en daar zat al een week geen gamen tussen
had em besteld, uitgespeeld. Terug gestuurd.
Toen wou ik de platinum, dus nog een keer besteld, plat gehaald en toen teruggestuurd
Achja, ik was werkeloos en wou toch een spelletje spelen
Als het Octodad is stop ik met het kopen van indie gamesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamepur.com/ne(...)ust-2014-leaked.html
Lijkt me fake trouwensOctodad is nog maar net uit, dus ik zou het vreemd vinden als hij nu al als plus-game wordt aangeboden.
Ja daarvandaan had ik het, zou idd nep kunnen zijn. Ff afwachten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamepur.com/ne(...)ust-2014-leaked.html
Lijkt me fake trouwensOctodad is nog maar net uit, dus ik zou het vreemd vinden als hij nu al als plus-game wordt aangeboden.
wel lekker veel plats heb jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]keek er zo vreselijk lang naar uit en het was zo snel weer klaar.
En echt 0 replay waarde.
Dit ben ik http://psnprofiles.com/VinedX
laten we het hopenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja daarvandaan had ik het, zou idd nep kunnen zijn. Ff afwachten.
Idd een leuk spel. Zou leuk zijn als gratis game voor PS4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
deze ging wel ziek snel
tof spel was dat zeg !
waar is ie 35?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef Dagger87 het volgende:
Toch maar besloten om nogmaals Last of us te kopen. Voor 35 euro laat ik 'm niet liggen. Het is dat ik de DLC nog niet heb gespeeld en de online multiplayer is ook echt leuk en verslavend.
Tof!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel lekker veel plats heb je
Zal je ff op PSN toevoegen als ik vanavond thuis ben, wie weet kunnen we elkaar nog wel een keer helpen met de thropies
DNLA ???quote:
Valt wel mee, maar als ik een game er tof vind wil ik de plat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tof!
Ben jij ook zo'n vies trophyhoertje, net als ik?
maar er zou nog meer meekomen toch ?quote:
Wat is de xim 4?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar als ik een game er tof vind wil ik de plat.
Ga als ik mn xim 4 binnen heb ook even de plat halen in alle shooters
Ja, hij dwingt mij ook om deze te installerenquote:
Systeemberichten die voorheen rechts werden weergegeven, worden nu links weergegevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er zou nog meer meekomen toch ?
bah
http://xim4.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is de xim 4?
Ik wil altijd van gekochte games platinum behalen, dan heb ik echt het gevoel dat ik alles uit een game gehaald heb.
Behalve online trophies die haat ik
extreem links?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Systeemberichten die voorheen rechts werden weergegeven, worden nu links weergegeven
wehkamp was 41 met kortingscode.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:51 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU voor maar 42 bij de mediamarkt, doen ze toch wel netjes. Hier wachten tot ie door de brievenbus komt.
Ik heb gewoon een bluetooth usb ding in de PS4 gedaan en mijn toetsenbord werktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://xim4.com/
Kan je je keybord en muis op je ps4 aanslutien
Kan ik eindelijk op een normaal niveau meekomen online
Gewoon bluetooth setje en klaar. (als ps4 weer terug is)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat, kan je dan je muis en toetsenbord als controller gebruiken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een PCquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan niet in game richten met je muisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bluetooth usb ding in de PS4 gedaan en mijn toetsenbord werkt
Daar heb je een controller voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan niet in game richten met je muis
Je kan wel browsen, maar niet gamen metj e muis
Ja want de PC heeft Ps4 exclusives.quote:
Ja, maar ik wil dus spelen met k/m , niet met mn controllerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb je een controller voor.
Tobo en muis alleen handig voor browsen en zo
Playstation Nowquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
Zal mij benieuwen of er ooit een ps3 emulator voor de ps4 komt.
yay !quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
http://www.thesixthaxis.c(...)is-likely-incorrect/
Gerucht lijkt ook inmiddels ontkracht
Voor die mensen is er een speciaal plekje in de hel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
Het schijnt dat er ook mensen met muis en keyboard spelen met BF4 op de PS4.
Tja, als je niet kunt winnen op controller-skills, dan maar cheatenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
Het schijnt dat er ook mensen met muis en keyboard spelen met BF4 op de PS4.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je niet kunt winnen op controller-skills, dan maar cheaten
whoa wat is dezequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
42"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:39 schreef Zuivelkoe het volgende:
Met je keyboard en muis op schoot voor je 40 inch tv zitten
Zo bang als een muis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Voor die mensen is er een speciaal plekje in de hel.
40inch kochten we vroeger...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:39 schreef Zuivelkoe het volgende:
Met je keyboard en muis op schoot voor je 40 inch tv zitten
Ja zeker! Maar heb het idee dat er twee kampen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
Mensen die Destiny gespeeld hebben, voor wie was het overtuigend genoeg om het te gaan kopen straks?
Dus dan kun je hem vandaag al kopen en is ie acht euro goedkoper? Is dat veel werk? Iemand een korte uitleg?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Cikx het volgende:
TLoU is voor 50 dollar te pre-orderen (voor morgen) in de US PS Store, is ongeveer 37 dollar. Of voor 45 euro in de EU PS Store.
http://www.insidegamer.nl(...)se-account-op-je-ps4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus dan kun je hem vandaag al kopen en is ie acht euro goedkoper? Is dat veel werk? Iemand een korte uitleg?.
Carbine: AKU-12quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb gewoon allang geaccepteerd dat ik nooit een goede BF4 speler zal worden.
Type 88 of AK12, fuck dem.
Assault : Aug A3
Engineer : SR-2
Support : AWS
Recon : val dood
dankjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Voor die mensen is er een speciaal plekje in de hel.
Voor een aparte US-account moet je ook extra aparte ps+ halen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)se-account-op-je-ps4
wat is hier cheaten aan ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
als mn xim4 binnen is wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe jij dat ook dan? Met muis en keyb bf4
Yup. Als je ook de US ps+ wil wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een aparte US-account moet je ook extra aparte ps+ halen?
Maar je kan wel gewoon een US game op een NL ps+ account spelen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Als je ook de US ps+ wil wel ja.
Voor games in de store te kopen niet. Wel als je van de extra functies van PS+ gebruik wil maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een aparte US-account moet je ook extra aparte ps+ halen?
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je kan wel gewoon een US game op een NL ps+ account spelen?
Hehe ik doe echt geen ruk met die trophies eerlijk gezegd. Hoogste percentages hier zijn nota bene de Fifa-reeksen (Street, 13 en 14)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:14 schreef Bow het volgende:
Best geinig die PSN profiles
http://psnprofiles.com/BvanE
Ik speel weinig echt goed uit
Ik heb nooit problemen gehad met http://www.offgamers.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef speknek het volgende:
Iemand een goede website voor Amerikaanse PSN kaarten? Dat PCgamesupply werkt voor geen meter.
Word je niet voor gebanned?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als mn xim4 binnen is wel ja.
Nu alleen op de PC
Hij is al gewoon uit. Loop gewoon even naar de mediamarkt daar kost ie ook maar 42 euro. Kun je hem ook nog eens ruilen/verkopen/opeten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon via amazon.comquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef speknek het volgende:
Iemand een goede website voor Amerikaanse PSN kaarten? Dat PCgamesupply werkt voor geen meter.
echt? Geen xtra toeslag??quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Gewoon via amazon.com
Krijg je meteen code in de mail
Alle content die je koopt is met al je accounts gewoon speelbaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
multiplayer is soms regiolocked. Dan kan je dus alleen op us servers spelen, niet relaxed met de extra pingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Alle content die je koopt is met al je accounts gewoon speelbaar.
Ik wil het niet cheaten noemen maar vind het wel zwaar overpowered aangezien je een veel betere precisie hebt dan met het stickie van je controller. Het klopt dat het geen 1 op 1 kloon is van een toetsenbord en muis zoals op de pc (iets met deadzone's enzo) maar je hebt veel meer controlle.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is hier cheaten aan ?
Voor sommige van ons is een controller gewoon niet geschikt. Het is niet opeens dat je uber pro bent als je zn ding hebt. Het verschil zit het erin dat je eerst 2-19 speelt, en nu een stukje beter.
Ik heb bijv een slechte fijne motoriek, dus aimen met mn controller is vrijwel onmogelijk, maar ik wil wel gezellig mee kunnen spelen.
nope, t is en niet illegaal, en niet traceerbaarquote:
de frag vond ik echt heel kut werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:33 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik wil het niet cheaten noemen maar vind het wel zwaar overpowered aangezien je een veel betere precisie hebt dan met het stickie van je controller. Het klopt dat het geen 1 op 1 kloon is van een toetsenbord en muis zoals op de pc (iets met deadzone's enzo) maar je hebt veel meer controlle.
Ik heb zelf jarenlang Cod en Battlefield op de PS3 gespeeld met eerst de FragFX Pro V2 en erna de FragFX Shark. Dat is een soort nunchuk + muis combinatie wat voor mij ideaal werkte.
Persoonlijk vond ik het echt chill spelen, maar veel vrienden van mij bakten er niets mee. Komt misschien omdat ik ook jaren op een wii had gespeeld al. Heb zelf ook jaren actief CoD (1) gespeeld op de PC en zou graag mijn muis en toetsenbord willen gebruiken. Vind alleen $125 veels te veel daarvoor dus wacht wel tot ze wat dalen hopelijk!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de frag vond ik echt heel kut werken.
De xim brengt echt een top precisie mee, maarja voor mi jis t verschil gewoon groot. Ik erger me he-le-maal de tyfus met zn controller. Probeer t al een paar jaar en ik vind shooters heerlijk, maar gewoon niet met zn controllert, en zeker niet online!
Ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb gewoon allang geaccepteerd dat ik nooit een goede BF4 speler zal worden.
Wordt alleen verkocht aan Amerikanen, en om ook nog een Amerikaans account aan te gaan maken...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Gewoon via amazon.com
Krijg je meteen code in de mail
Nope... ik betaal 14,5 euro voor een 20 dollar kaart. Binnen 2 minuten in de mail en creditcard meteen gechargedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
echt? Geen xtra toeslag??
Ik heb www.offgamers.com wel eens gebruikt
http://www.offgamers.com/(...)c-4999-5329-5330.ogm
mwah die 148eur (incl shipping) is me het wel waardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef bakacakes het volgende:
el vrienden van mij bakten er niets mee. Komt misschien omdat ik ook jaren op een wii had gespeeld al. Heb zelf ook jaren actief CoD (1) gespeeld op de PC en zou graag mijn muis en toetsenbord willen gebruiken. Vind alleen $125 veels te veel daarvoor dus wacht we
Niks mis meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef Rijst het volgende:
Lekker met je toetsenbord en muis in de woonkamer zitten.
geniaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
Nope... ik betaal 14,5 euro voor een 20 dollar kaart. Binnen 2 minuten in de mail en creditcard meteen gecharged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |