SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft er al eens gelogen voor bestwil?
Spatieboos
Ik ben ook niet van plan om het heel mijn leven te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk ja, maar niet om heel je leven te doen.
Wie? Ik of Spatieloos?quote:
gewoon 40-50 uurquote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
dientje hoeveel uur maak jij ook alweer per week.
Ja ik ben vrachtwagenchauffeur. Jij ook dan?quote:
jahquote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik ben vrachtwagenchauffeur. Jij ook dan?
Voor welk transportbedrijf rijd je?quote:
Wat voor bedrijf is dat dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om het heel mijn leven te doen.
Binnen 1 maand beging ik op het bedrijf van men vader.
Valt ook nog mee hoor, als je maar niet meer maakt dan 15 uur per dag ofzo, anders is je salaris wel in gevaarquote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja
die bij ons bedrijf werken die maken 12 of 13 uur per dag ofzo
Ik zou het niet willen man. Je bent 2/3 van je leven ongeveer in een vrachtwagen dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt ook nog mee hoor, als je maar niet meer maakt dan 15 uur per dag ofzo, anders is je salaris wel in gevaar
Als ze internationaal rijden dan wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen man. Je bent 2/3 van je leven ongeveer in een vrachtwagen dan.
elektriciteits bedrijf. Vooral industriele elektriciteit. Voor de spoorwegen en colruyt.quote:
Ja die dus. Wij hebben bulgaren, polen etc allemaal die rijden naar onsquote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ze internationaal rijden dan wel.
Jah, die zitten 3 maand in hun wagen en dan gaan ze 1 maand naar huis.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die dus. Wij hebben bulgaren, polen etc allemaal die rijden naar onssommige zijn dan ook echt irritant die constant meekijken met laden en lossen
Die bulgaren en polen rijden voor iedereen. En meekijken met laden en lossen is toch juist goedquote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die dus. Wij hebben bulgaren, polen etc allemaal die rijden naar onssommige zijn dan ook echt irritant die constant meekijken met laden en lossen
Welk bier? Ik hoop voor jou dat het Jupiler is.quote:
vrachtwagens die ik (help) lossen mogen wij niet aan de klep zitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedoel je vrachtwagenchauffeurs of autochauffeurs?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef d4v1d het volgende:
en de helft van die chauffeurs kan niet inparkerenwou er laats een vooruit proberen fille te parkeren in een klein parkeervak
welke auto's hebben een laadklep?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Bedoel je vrachtwagenchauffeurs of autochauffeurs?
Camionettesquote:
Helaas nietquote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Welk bier? Ik hoop voor jou dat het Jupiler is.
quote:
Ik was je maar aan het plagen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ik bedoel een eurotrailer, soms een citytrailer
Hertog Janquote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Ik was je maar aan het plagen hoor.
Eikes.quote:
Ja maar bij ons bedrijf zijn ze ook in dienst bedoel ik te zeggenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die bulgaren en polen rijden voor iedereen. En meekijken met laden en lossen is toch juist goed
Zo dichtbij, maar ook zo ver weg. R.I.P.quote:
Dago, weet jij nog welke users er allemaal bij waren met SER 2011? Ik probeer een lijst samen te stellen van wie ik gemeet heb, maar ik ben wat dement.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo dichtbij, maar ook zo ver weg. R.I.P.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dago, weet jij nog welke users er allemaal bij waren met SER 2011? Ik probeer een lijst samen te stellen van wie ik gemeet heb, maar ik ben wat dement.
Kan je meteen dit topic kicken:quote:Op zondag 10 november 2013 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Update:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
Hmm, die had ik allemaal al. Goed van mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Kan je meteen dit topic kicken:
ONZ / Welke users heb jij gemeet? (2)
Ik was hem ook al kwijtquote:
Yay!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik was hem ook al kwijt
Staat weer tussen de normale topics nu
quote:
Mooi tempo idd.quote:
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebrachtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Not bad.quote:
Zolang je je geld maar krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebracht
jij draait nog XP toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is deze PC traag aan het worden, niet gezond. Mag op zich ook wel na 6 jaar.
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
zou dat ook echt niet pikken ook, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor zo'n kind. en als dat kind dan niet komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, maar ben volgende maand jarig.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.als ik voor een klas zou staan zou het mij ook weinig boeien of een leerling mij serieus zou nemen. maar als je bijles geeft is dat toch een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zelfbouw manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ben volgende maand jarig.Even m'n ouders lief aankijken.
PowNed: Juf (32) neukt leerlingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik voor een klas zou staan zou het mij ook weinig boeien of een leerling mij serieus zou nemen. maar als je bijles geeft is dat toch een ander verhaal
dat soort verhalen staan toch elke dag op de frontpage?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PowNed: Juf (32) neukt leerling
Zal hij haar serieus hebben genomen?
Geen idee, daar kijk ik nooit. Bij PowNed ook niet trouwens maar dat was een van de eerste links in Googlequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat soort verhalen staan toch elke dag op de frontpage?
Mwah, valt wel mee.quote:
Dat is standaard bij waar ik werk, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebracht
snap ik, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor hem/haarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is standaard bij waar ik werk, dus dat zit wel goed.Maar is toch wel even irritant.
Moest nog vroeg opstaan ook, 9 uur godverdomme al.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor hem/haar
was 5 uur al opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest nog vroeg opstaan ook, 9 uur godverdomme al.
jawel, kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit van vakantie gehoord of zo?
Die staat er al 200 delen in ofzo?quote:
Pas om 3 uur gaan slapen wil nog wel eens helpen.quote:
je had hem er laatst uitgehaald toch?quote:
Neuh we hadden laatst 'gestemd' en soort van unaniem besloten dat de jingle echt niet gemist zal worden. Maar Fopje mist hem blijkbaar wel.quote:
Ja, maar meteen daarna alweer teruggezet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je had hem er laatst uitgehaald toch?
of iemand in iedergeval
maar fopje vind hem blijkbaar zo leuk dat hij weer terugmoet
dus fopje is gewoon een dictator?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar meteen daarna alweer teruggezet.
Die heeft er niets mee te maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus fopje is gewoon een dictator?
WP, waarom doet Zlata een koekoeksklok na in dit nummer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga naar de winkel
nu hij nog open is
hahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WP, waarom doet Zlata een koekoeksklok na in dit nummer?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Top 100 voor reeks "[ONZ-SC]" van 19-11-2013 t/m 29-07-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 8820 Rezania
002 8723 LittleBrownie
003 7614 BBQSausage
004 7404 Amarantha
005 6041 d4v1d
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
DIG / PC geblokkeerd met wachtwoord door hackeranno 2014 hier nog intrappen
kun je weer meer wiet van kopenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh manIk kon nog aanvullende beurs krijgen schijnbaar bij DUO
Nee niet echt, ik blow sowieso minder als ik weer naar school ga dus daar bespaar ik ook geld op. Ik ga het verstandig bestedenquote:
waarom stop je nu dan niet met blowen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik blow sowieso minder als ik weer naar school ga dus daar bespaar ik ook geld op. Ik ga het verstandig besteden![]()
Huisje komt zo wel erg dichtbij
![]()
Ja, na 3 weken vakantie werk ik er nogquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PorkLang geleden haha! Werk je nog bij de groenteboer?
Minderen doe ik dan toch staat er?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom stop je nu dan niet met blowen?
of minderen
Nice man!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, na 3 weken vakantie werk ik er nog
Ja, maar waarom nu niet.quote:
Ben jij nog op vakantie geweestquote:
lkkr koud ja, beetje draakje pesten enzo. en om nog niet te spreken over de middeleeuwse praktijken die ze er op nahoudenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
SkyrimIdeaal vakantieland.
Plas in hun konten, hihi.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn zusje heeft een vriendinnetje waarvan de broertjes echt schijtirritant zijn
wou bijna uithalen
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De kracht van het internet wordt weer goed gebruikt.
Daar had ik ook last van, maar dan trok ik juist de nagel van mijn vinger af (quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:31 schreef Amoeba het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig.
Hoe komen jullie onder gewoontes uit?
Ik heb de zieke gewoonte om nagels te bijten en als ik die afgebeten heb om de huid van m'n vingertoppen, zo net onder de nagel, af te bijten. Ben nu 4 dagen gestopt en het heelproces duurt nog minimaal één week.
Er zitten nu allemaal stukjes losse huid die ik dolgraag eraf wil scheuren, en dan ben ik weer terug bij af.
Hoop voor jou als nagelbijter dat je niet ook nog een kontkrabber bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:31 schreef Amoeba het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig.
Hoe komen jullie onder gewoontes uit?
Ik heb de zieke gewoonte om nagels te bijten en als ik die afgebeten heb om de huid van m'n vingertoppen, zo net onder de nagel, af te bijten. Ben nu 4 dagen gestopt en het heelproces duurt nog minimaal één week.
Er zitten nu allemaal stukjes losse huid die ik dolgraag eraf wil scheuren, en dan ben ik weer terug bij af.
Ik win.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FUCK YEAH! PARTY HARD SPACE TIME!
[ afbeelding ]
Rawrquote:
Tijd voor een nieuwe pagina.quote:
we zijn allemaal kut 3d plaatjes, dat nuance verschil is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn we uiteindelijk niet allemaal kutplaatjes
Toch ook wel echt een kutplaatje tenzij een keizersnee, maar dat soort mensen zijn toch het aankijken niet waard. De arrogantie alleen al, 'keizer'sneequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
we zijn allemaal kut 3d plaatjes, dat nuance verschil is wel belangrijk.
Moet je even naar de dokter voor een middeltje, of je schaamhaar scheren.quote:
je kan het ook trimmen, papzakquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je even naar de dokter voor een middeltje, of je schaamhaar scheren.
Jij hebt het over je platjes, kom je met trimmen niet vanaf. En als er iemand geen papzak is ben ik het wel.quote:
Moet je niet werken dan?quote:
Ah op fok tijdens het werk. Zie maar dat je baas dat niet teweten komt.quote:
Dat maakt 'm vrij weinig uit denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah op fok tijdens het werk. Zie maar dat je baas dat niet teweten komt.
Chille baas dan. Wat doe je van werk?quote:
Hiker. Beetje auto's transporteren en in het OV hangen. Ben nu onderweg naar de volgende autoquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Chille baas dan. Wat doe je van werk?
In het OV hangen? Wat OV?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hiker. Beetje auto's transporteren en in het OV hangen. Ben nu onderweg naar de volgende auto
Ah oke. En moet je niet werken wietparkiet?quote:
neequote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah oke. En moet je niet werken wietparkiet?
Ah je bent nog student dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ik ben zojuist wakker gemaakt door mijn moeder met het bericht dat ze weg is tot 6 uur ofzo
En waarom denk je dat?quote:
Werkloos bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |