SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft er al eens gelogen voor bestwil?
Spatieboos
Ik ben ook niet van plan om het heel mijn leven te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk ja, maar niet om heel je leven te doen.
Wie? Ik of Spatieloos?quote:
gewoon 40-50 uurquote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
dientje hoeveel uur maak jij ook alweer per week.
Ja ik ben vrachtwagenchauffeur. Jij ook dan?quote:
jahquote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik ben vrachtwagenchauffeur. Jij ook dan?
Voor welk transportbedrijf rijd je?quote:
Wat voor bedrijf is dat dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om het heel mijn leven te doen.
Binnen 1 maand beging ik op het bedrijf van men vader.
Valt ook nog mee hoor, als je maar niet meer maakt dan 15 uur per dag ofzo, anders is je salaris wel in gevaarquote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja
die bij ons bedrijf werken die maken 12 of 13 uur per dag ofzo
Ik zou het niet willen man. Je bent 2/3 van je leven ongeveer in een vrachtwagen dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt ook nog mee hoor, als je maar niet meer maakt dan 15 uur per dag ofzo, anders is je salaris wel in gevaar
Als ze internationaal rijden dan wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen man. Je bent 2/3 van je leven ongeveer in een vrachtwagen dan.
elektriciteits bedrijf. Vooral industriele elektriciteit. Voor de spoorwegen en colruyt.quote:
Ja die dus. Wij hebben bulgaren, polen etc allemaal die rijden naar onsquote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ze internationaal rijden dan wel.
Jah, die zitten 3 maand in hun wagen en dan gaan ze 1 maand naar huis.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die dus. Wij hebben bulgaren, polen etc allemaal die rijden naar onssommige zijn dan ook echt irritant die constant meekijken met laden en lossen
Die bulgaren en polen rijden voor iedereen. En meekijken met laden en lossen is toch juist goedquote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die dus. Wij hebben bulgaren, polen etc allemaal die rijden naar onssommige zijn dan ook echt irritant die constant meekijken met laden en lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |