Hertog Janquote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Ik was je maar aan het plagen hoor.
Eikes.quote:
Ja maar bij ons bedrijf zijn ze ook in dienst bedoel ik te zeggenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die bulgaren en polen rijden voor iedereen. En meekijken met laden en lossen is toch juist goed
Zo dichtbij, maar ook zo ver weg. R.I.P.quote:
Dago, weet jij nog welke users er allemaal bij waren met SER 2011? Ik probeer een lijst samen te stellen van wie ik gemeet heb, maar ik ben wat dement.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo dichtbij, maar ook zo ver weg. R.I.P.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dago, weet jij nog welke users er allemaal bij waren met SER 2011? Ik probeer een lijst samen te stellen van wie ik gemeet heb, maar ik ben wat dement.
Kan je meteen dit topic kicken:quote:Op zondag 10 november 2013 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Update:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
Hmm, die had ik allemaal al. Goed van mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Kan je meteen dit topic kicken:
ONZ / Welke users heb jij gemeet? (2)
Ik was hem ook al kwijtquote:
Yay!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik was hem ook al kwijt
Staat weer tussen de normale topics nu
quote:
Mooi tempo idd.quote:
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebrachtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Not bad.quote:
Zolang je je geld maar krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebracht
jij draait nog XP toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is deze PC traag aan het worden, niet gezond. Mag op zich ook wel na 6 jaar.
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
zou dat ook echt niet pikken ook, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor zo'n kind. en als dat kind dan niet komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |