Ik was hem ook al kwijtquote:
Yay!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik was hem ook al kwijt
Staat weer tussen de normale topics nu
quote:
Mooi tempo idd.quote:
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebrachtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Not bad.quote:
Zolang je je geld maar krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebracht
jij draait nog XP toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is deze PC traag aan het worden, niet gezond. Mag op zich ook wel na 6 jaar.
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
zou dat ook echt niet pikken ook, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor zo'n kind. en als dat kind dan niet komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, maar ben volgende maand jarig.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.als ik voor een klas zou staan zou het mij ook weinig boeien of een leerling mij serieus zou nemen. maar als je bijles geeft is dat toch een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zelfbouw manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ben volgende maand jarig.Even m'n ouders lief aankijken.
PowNed: Juf (32) neukt leerlingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik voor een klas zou staan zou het mij ook weinig boeien of een leerling mij serieus zou nemen. maar als je bijles geeft is dat toch een ander verhaal
dat soort verhalen staan toch elke dag op de frontpage?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PowNed: Juf (32) neukt leerling
Zal hij haar serieus hebben genomen?
Geen idee, daar kijk ik nooit. Bij PowNed ook niet trouwens maar dat was een van de eerste links in Googlequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat soort verhalen staan toch elke dag op de frontpage?
Mwah, valt wel mee.quote:
Dat is standaard bij waar ik werk, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebracht
snap ik, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor hem/haarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is standaard bij waar ik werk, dus dat zit wel goed.Maar is toch wel even irritant.
Moest nog vroeg opstaan ook, 9 uur godverdomme al.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor hem/haar
was 5 uur al opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest nog vroeg opstaan ook, 9 uur godverdomme al.
jawel, kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit van vakantie gehoord of zo?
Die staat er al 200 delen in ofzo?quote:
Pas om 3 uur gaan slapen wil nog wel eens helpen.quote:
je had hem er laatst uitgehaald toch?quote:
Neuh we hadden laatst 'gestemd' en soort van unaniem besloten dat de jingle echt niet gemist zal worden. Maar Fopje mist hem blijkbaar wel.quote:
Ja, maar meteen daarna alweer teruggezet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je had hem er laatst uitgehaald toch?
of iemand in iedergeval
maar fopje vind hem blijkbaar zo leuk dat hij weer terugmoet
dus fopje is gewoon een dictator?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar meteen daarna alweer teruggezet.
Die heeft er niets mee te maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus fopje is gewoon een dictator?
WP, waarom doet Zlata een koekoeksklok na in dit nummer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga naar de winkel
nu hij nog open is
hahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WP, waarom doet Zlata een koekoeksklok na in dit nummer?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Top 100 voor reeks "[ONZ-SC]" van 19-11-2013 t/m 29-07-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 8820 Rezania
002 8723 LittleBrownie
003 7614 BBQSausage
004 7404 Amarantha
005 6041 d4v1d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |