SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, barvrouw.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Maringo is ze kokkin? (Zoja dan heb je echt zoveel geluk hihi)
Terechte klacht welquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja.. Mijn enige ervaring met Utreg is een negatieve: fucking de hele binnenstad rond Catherijne opengebroken.
Ja preciesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, te erg.
Ook eens met zo'n soort persoon gewerkt. Zelf niks of fout doen, maar andere om de kleinste dingen op de vingers tikken.
weet je zeker dat wij geen collega's zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesen ondertussen lult ie ook over iedereen en loopt ie te slijmen als hij iemand nodig heeft
Jij bent die vervelende collega?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je zeker dat wij geen collega's zijn?
NS, immer terechte klachtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef KitKatChunky het volgende:
Kut ns, vertraging waardoor ik de overstap mis
Ga weg met je meetquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooidraad liefje kom jij ook naar de meet? Ik zal rozen voor je plukken
Ga weg vieze vakantiegangerquote:
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg vieze vakantieganger
Beetje ons laten zitten
We weten nu wel wie je echte vrienden zijn
Vrienden die achter je rug om meets organiserenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg vieze vakantieganger
Beetje ons laten zitten
We weten nu wel wie je echte vrienden zijn
Om op te kotsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesen ondertussen lult ie ook over iedereen en loopt ie te slijmen als hij iemand nodig heeft
Vrienden die hun telefoon nummer niet opnieuw gevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vrienden die achter je rug om meets organiseren
Dit is vast weer een prank. Dan heb je net de wc schoongemaakt met die rozen en dan zit ik er met m'n neus in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooidraad liefje kom jij ook naar de meet? Ik zal rozen voor je plukken
Echt hequote:
Dat zijn heul geen vrienden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden die hun telefoon nummer niet opnieuw geven
Oepsiequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden die hun telefoon nummer niet opnieuw geven
Dat verdienen dat soort mensen ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt heer zijn nog zo veel triestigheden over die man te vertellen maar ik doe het niet.
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat een collega me zo irriteerde als dat hij doetquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat verdienen dat soort mensen ook niet.
Ja, alsof dat het beter maakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat een collega me zo irriteerde als dat hij doet
Vorige keer zei hij in een gesprek: 'Als jij je daardoor zus en zo voelt, sorry.'
"IK HOEF JE SORRY NIET" zei ik toen
Praat jij eens met hemquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, alsof dat het beter maakt.
Fix godver je probleem ipv sorry te zeggen.
Geen prank popjequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit is vast weer een prank. Dan heb je net de wc schoongemaakt met die rozen en dan zit ik er met m'n neus in.
Praten helpt niet..quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Praat jij eens met hemjij lijkt het wel te snappen
Je kunt altijd uitschieten. Net zoals dreigbrieven soms enkel voortkomen uit per ongeluk het toetsenbord raken uit frustratie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Praten helpt niet..
Neerhoeken wel, maar dat heeft andere consequenties.
Ik was laatste de krant aan het verknippen en toen stootte ik per ongeluk het potje lijm om. Gelukkig was het op een leeg a4tje, maar er glipte ook allemaal stukjes krant van mn schoot af. vervolgens pak ik het a4tje op, leek het net alsof ik het koninklijk huis voor 2,4 miljoen euro bedreigde, anders zou ik de prinsesjes dood maken. Dat gebeurde echt zomaar opeens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd uitschieten. Net zoals dreigbrieven soms enkel voortkomen uit per ongeluk het toetsenbord raken uit frustratie.
Klinkt zeer herkenbaar in de oren. Komt vaak ook door verstrooidheid. Zo houd ik mij af en toe zo bezig met afrekenen dat ik heel stom zonder te betalen wegrijd bij een bezinepomp. Als man kan je nou eenmaal geen twee dingen tegelijkertijd he.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was laatste de krant aan het verknippen en toen stootte ik per ongeluk het potje lijm om. Gelukkig was het op een leeg a4tje, maar er glipte ook allemaal stukjes krant van mn schoot af. vervolgens pak ik het a4tje op, leek het net alsof ik het koninklijk huis voor 2,4 miljoen euro bedreigde, anders zou ik de prinsesjes dood maken. Dat gebeurde echt zomaar opeens.Ongeloveloos
![]()
Hoi AIVD
Inderdaad! En de huidige samenzweringsmaatschappij die dat gewoon van ons eist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt zeer herkenbaar in de oren. Komt vaak ook door verstrooidheid. Zo houd ik mij af en toe zo bezig met afrekenen dat ik heel stom zonder te betalen wegrijd bij een bezinepomp. Als man kan je nou eenmaal geen twee dingen tegelijkertijd he.
El Mongo Stinkbombquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Verkapt aivd loktopic
ik heb een bom gemaakt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Praten helpt niet..
Neerhoeken wel, maar dat heeft andere consequenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |