SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, barvrouw.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Maringo is ze kokkin? (Zoja dan heb je echt zoveel geluk hihi)
Terechte klacht welquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja.. Mijn enige ervaring met Utreg is een negatieve: fucking de hele binnenstad rond Catherijne opengebroken.
Ja preciesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, te erg.
Ook eens met zo'n soort persoon gewerkt. Zelf niks of fout doen, maar andere om de kleinste dingen op de vingers tikken.
weet je zeker dat wij geen collega's zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesen ondertussen lult ie ook over iedereen en loopt ie te slijmen als hij iemand nodig heeft
Jij bent die vervelende collega?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je zeker dat wij geen collega's zijn?
NS, immer terechte klachtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef KitKatChunky het volgende:
Kut ns, vertraging waardoor ik de overstap mis
Ga weg met je meetquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooidraad liefje kom jij ook naar de meet? Ik zal rozen voor je plukken
Ga weg vieze vakantiegangerquote:
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg vieze vakantieganger
Beetje ons laten zitten
We weten nu wel wie je echte vrienden zijn
Vrienden die achter je rug om meets organiserenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg vieze vakantieganger
Beetje ons laten zitten
We weten nu wel wie je echte vrienden zijn
Om op te kotsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesen ondertussen lult ie ook over iedereen en loopt ie te slijmen als hij iemand nodig heeft
Vrienden die hun telefoon nummer niet opnieuw gevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vrienden die achter je rug om meets organiseren
Dit is vast weer een prank. Dan heb je net de wc schoongemaakt met die rozen en dan zit ik er met m'n neus in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooidraad liefje kom jij ook naar de meet? Ik zal rozen voor je plukken
Echt hequote:
Dat zijn heul geen vrienden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden die hun telefoon nummer niet opnieuw geven
Oepsiequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden die hun telefoon nummer niet opnieuw geven
Dat verdienen dat soort mensen ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt heer zijn nog zo veel triestigheden over die man te vertellen maar ik doe het niet.
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat een collega me zo irriteerde als dat hij doetquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat verdienen dat soort mensen ook niet.
Ja, alsof dat het beter maakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat een collega me zo irriteerde als dat hij doet
Vorige keer zei hij in een gesprek: 'Als jij je daardoor zus en zo voelt, sorry.'
"IK HOEF JE SORRY NIET" zei ik toen
Praat jij eens met hemquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, alsof dat het beter maakt.
Fix godver je probleem ipv sorry te zeggen.
Geen prank popjequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit is vast weer een prank. Dan heb je net de wc schoongemaakt met die rozen en dan zit ik er met m'n neus in.
Praten helpt niet..quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Praat jij eens met hemjij lijkt het wel te snappen
Je kunt altijd uitschieten. Net zoals dreigbrieven soms enkel voortkomen uit per ongeluk het toetsenbord raken uit frustratie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Praten helpt niet..
Neerhoeken wel, maar dat heeft andere consequenties.
Ik was laatste de krant aan het verknippen en toen stootte ik per ongeluk het potje lijm om. Gelukkig was het op een leeg a4tje, maar er glipte ook allemaal stukjes krant van mn schoot af. vervolgens pak ik het a4tje op, leek het net alsof ik het koninklijk huis voor 2,4 miljoen euro bedreigde, anders zou ik de prinsesjes dood maken. Dat gebeurde echt zomaar opeens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd uitschieten. Net zoals dreigbrieven soms enkel voortkomen uit per ongeluk het toetsenbord raken uit frustratie.
Klinkt zeer herkenbaar in de oren. Komt vaak ook door verstrooidheid. Zo houd ik mij af en toe zo bezig met afrekenen dat ik heel stom zonder te betalen wegrijd bij een bezinepomp. Als man kan je nou eenmaal geen twee dingen tegelijkertijd he.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was laatste de krant aan het verknippen en toen stootte ik per ongeluk het potje lijm om. Gelukkig was het op een leeg a4tje, maar er glipte ook allemaal stukjes krant van mn schoot af. vervolgens pak ik het a4tje op, leek het net alsof ik het koninklijk huis voor 2,4 miljoen euro bedreigde, anders zou ik de prinsesjes dood maken. Dat gebeurde echt zomaar opeens.Ongeloveloos
![]()
Hoi AIVD
Inderdaad! En de huidige samenzweringsmaatschappij die dat gewoon van ons eist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt zeer herkenbaar in de oren. Komt vaak ook door verstrooidheid. Zo houd ik mij af en toe zo bezig met afrekenen dat ik heel stom zonder te betalen wegrijd bij een bezinepomp. Als man kan je nou eenmaal geen twee dingen tegelijkertijd he.
El Mongo Stinkbombquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Verkapt aivd loktopic
ik heb een bom gemaakt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Praten helpt niet..
Neerhoeken wel, maar dat heeft andere consequenties.
Oh jij bent er zo een. Andere vragen je problemen op te lossen zodat jij niet met mogelijke consequenties kan zitten.quote:
Inderdaad en dat ik wel mooi een paar dagen tegen zijn blauwe oog aan mag kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een. Andere vragen je problemen op te lossen zodat jij niet met mogelijke consequenties kan zitten.
wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad en dat ik wel mooi een paar dagen tegen zijn blauwe oog aan mag kijken
weer eens wat anders dan joeequote:
Haha ja prima hoor, met jou dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan joee
alles goed?
te veel werk, maar voor de rest goedquote:
+1quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Dit doen vrouwen voor een eerste vrijpartij
Ik dacht bij de TT aan iets heel anders.Als in het fixen hoe je een man in bed kan krijgen ipv hoe je er uit wil zien voor een neukpartij
Dat had ik ook. Nieuw beddengoed bijv., je daar druk om maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1
Niet alles is herkenbaar overigens
Wie de fuck dóét die dingen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik dacht bij de TT aan iets heel anders.Als in het fixen hoe je een man in bed kan krijgen ipv hoe je er uit wil zien voor een neukpartij
nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel werk, maar voor de rest goed
alsof iemand dan op dat beddengoed gaat lettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nieuw beddengoed bijv., je daar druk om maken.
Ja totaal geen idee. Maar fijn dat hier anderen zijn die er ook zo over denken. Begon bijna aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen. ib4 typisch, wp, snowbells, andere nare mensen.quote:
Omgggg. Je hebt een bloemetjes beddengoed, nu kunnen we niet meer neuken hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof iemand dan op dat beddengoed gaat letten
Ik twijfel altijd aan mijn vrouwelijkheid hier op FOK!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja totaal geen idee. Maar fijn dat hier anderen zijn die er ook zo over denken. Begon bijna aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen. ib4 typisch, wp, snowbells, andere nare mensen.
[..]
Omgggg. Je hebt een bloemetjes beddengoed, nu kunnen we niet meer neuken hoor![]()
![]()
Haha nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Moira. Armaan_Gucci en ik vonden het zeer gezellig met je.
ik heb heul geen bloemetjesdekbedquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja totaal geen idee. Maar fijn dat hier anderen zijn die er ook zo over denken. Begon bijna aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen. ib4 typisch, wp, snowbells, andere nare mensen.
[..]
Omgggg. Je hebt een bloemetjes beddengoed, nu kunnen we niet meer neuken hoor![]()
![]()
had je goed gebbq'ed zaterdag?quote:
Haha voor zover dat lukte met regenachtig weer, was zeker gezellig en het eten ook nog aardig goed geluktquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb heul geen bloemetjesdekbed
en dan nog. Als er een naakte flips ligt heb ik geen ogen voor die bloemetjes
Beste keeper van zijn buurt hoorquote:
nee, jij zou over de bloemetjes gaan zeurenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tering.
[..]
Beste keeper van zijn buurt hoor. Dankzij hem is mijn ranking al zeker 100 punten omlaag.
Mwa. Als er rozen in de print voorkomen zou ik toch wel even de tijd nemen. Toch een jaar in een kas gewerkt, dan raak je gepassioneerd voor dat soort details.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jij zou over de bloemetjes gaan zeuren
Mja, alles is hier toch een beetje hypocriet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd aan mijn vrouwelijkheid hier op FOK!
Sowieso op het internet eigenlijk
Kan me vrijwel nooit herkennen in de 'vrouwendingen' waar men het vaak over heeft
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog. Als er een naakte flips vrouw ligt heb ik geen ogen voor die bloemetjes
Wat een faalgastquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tering.
[..]
Beste keeper van zijn buurt hoor. Dankzij hem is mijn ranking al zeker 100 punten omlaag.
whehe, truequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja, alles is hier toch een beetje hypocriet.De ene helft van de forum gebruikers vindt het een grote onzin, en de andere helft het ander. Je moet ook maar net tegen mensen aanlopen die grotendeels net zoals jij denken.
[..]Als ik moddervet ben, dan bedek ik wel al die bloemetjes inderdaad.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja, alles is hier toch een beetje hypocriet.De ene helft van de forum gebruikers vindt het een grote onzin, en de andere helft het ander. Je moet ook maar net tegen mensen aanlopen die grotendeels net zoals jij denken.
[..]Als ik moddervet ben, dan bedek ik wel al die bloemetjes inderdaad.
Dit is wel slecht gianniquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog. Als er een naakte flips ligt heb ik geen ogen voor die bloemetjes
ik word gehypnotiseerd door jouw UIquote:
hai nijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mooie TT.
Waarom maakte autocorrect daar matching your tie van...
fascinerend hequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik word gehypnotiseerd door jouw UI
Hoiquote:
En terecht. Ik loop altijd nog minstens een week te kloten met een liner dat eigenlijk te leeg isquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Helemaal blij zijn met je nieuwe eyeliner #justgirlythings. Waz met mij.
Ik heb maandenlang wings proberen te maken met kohlpotlood. Heb nu liquidliner. Omgquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht. Ik loop altijd nog minstens een week te kloten met een liner dat eigenlijk te leeg is
Liquidlinerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang wings proberen te maken met kohlpotlood. Heb nu liquidliner. Omg.
Ik heb al enige nuance gebracht in het topic. Geen dank.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag Dven en jou al samen bezig zijn. Wat glimlachjes niet kunnen onderdrukken, toch wel bedankt Lr.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al enige nuance gebracht in het topic. Geen dank.
De FOK!-amateurpsychologen wrijven al in hun handjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic R&P / Man verliefd op een ander en is vreemdgegaan
Alleen ff de OP gelezen. Als ik die vrouw was had ik de relatie per direct beëindigdquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic R&P / Man verliefd op een ander en is vreemdgegaan
Pics.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
ik nam buiten een selfie met een vogel, dat was echt fantastisch.
En al helemaal niet 2 weken de tijd gegeven om na te denken of je bij me wil blijvenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen ff de OP gelezen. Als ik die vrouw was had ik de relatie per direct beëindigd![]()
Iddquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En al helemaal niet 2 weken de tijd gegeven om na te denken of je bij me wil blijven
Nou nou nou niet zo negatiefquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee mijn gezicht is niet leuk op die foto.
inb4 op alle foto's niet.
Ik groet u, boze broeder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Metalnijntje, trouwe bondgenoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Chillin', killin', smokin' some grass.quote:
Gamen dus?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Chillin', killin', smokin' some grass.
Nee, aan het werk. Top van het bedrijf is hier, legitiem de halve dag van de plek.quote:
Gevuld met limonade?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben wel echt heel metal nu met mijn drinkhoorn.
Bedankt langharige strijder.quote:
Nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, aan het werk. Top van het bedrijf is hier, legitiem de halve dag van de plek.
Ik nog een uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice
Ik moet nog precies 4 minuten
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevuld met limonade?![]()
Nee grapje, gij woeste viking.
[..]
Bedankt langharige strijder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zit hier al vanaf half 8 dus vind t weer goed geweestquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik nog een uur en 3 kwartier.
Hoewel, zo erg is dat momenteel niet, vermaak mij prima.
Gevuld met... niks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevuld met limonade?![]()
Nee grapje, gij woeste viking.
[..]
Bedankt langharige strijder.
ik ook, maar moet toch maar wat langer blijven vandaagquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zit hier al vanaf half 8 dus vind t weer goed geweest
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gevuld met... niks.
Ik was selfies aan het maken met dingen die binnen handbereik lagen. Mijn vrienden en ik hebben zeer intellectuele, hoogstaande hobby's.
Ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar moet toch maar wat langer blijven vandaag
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:19 schreef KitKatChunky het volgende:
Mijn scriptie was kennelijk om te huilen![]()
vier weken om Super veel te herschrijven
shiitquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookeen collega had nog een vraag en nu trein gemist.
Kwartier als ik 2x wil overstappen en daarvan 1 overstap 20 min wachten. Of een half uur als ik 1 keer wil overstappen en 8 min wachtenquote:
hmm, dus optie 2?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kwartier als ik 2x wil overstappen en daarvan 1 overstap 20 min wachten. Of een half uur als ik 1 keer wil overstappen en 8 min wachten
9 uur thuis begonnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zit hier al vanaf half 8 dus vind t weer goed geweest
Kusje op?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
GODVERDOMME EN IK SLUIT NET ALLES AF
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
GODVERDOMME EN IK SLUIT NET ALLES AF
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin toch wel erg jaloers op je drinkhoorn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
wat kijk je evilquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar wel een mooi ding inderdaad, heb er alleen nog nooit uit gedronken omdat ik geen standaard heb.
behalve in sushi vorm zekerquote:
quote:
Omnomnomquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..], dat wist ik niet
Gespoilerd, voor jou.
Ik ben gevaarlijk ja.quote:
ik geloof het meteenquote:
Young Vargquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar wel een mooi ding inderdaad, heb er alleen nog nooit uit gedronken omdat ik geen standaard heb.
Omgquote:
Duitser.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weltrusten alvast voor straks
Ja dus niet voor getekende vissen flquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weltrusten alvast voor straks
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dus niet voor getekende vissen fltis geen fobie
Omdat die een paar jaar geleden behoorlijk naar waren voor een bepaalde bevolkingsgroep.quote:
Maar snapte de referentie naar mij dan niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat die een paar jaar geleden behoorlijk naar waren voor een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik heb altijd het gevoel dat ik er zo uitzie als ik wakker word na een avond zuipen.quote:
Omdat jij ook naar tegen een bepaalde groep doet, in dit geval mensen die bang zijn voor vissen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar snapte de referentie naar mij dan niet.
Alleen na een avond zuipen? nou....quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik er zo uitzie als ik wakker word na een avond zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je ook naar tegen mij deedquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar snapte de referentie naar mij dan niet.
Te laat, je bent al onterftquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
srry :$ zal de volgende meet na deze meet rekening houden met je agenda.
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef KitKatChunky het volgende:
eerst een datum prikker posten voor iedereen en die 3 maanden open laten ofc
Er is bier, wat maakt het uit?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zo snel weer een meet?! Dan is het meet-gevoel er toch af?
is pas in juli weer en hopelijk dan WEL met goed weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Zegt het ze snow. een week later is altijd beter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Haha ah.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zegt het ze snow. een week later is altijd beter.
Kunnen we je verjaardag alsnog vieren
Ik weet niet eens wie er allemaal gaan trouwensquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ah.zijn niet echt mijn mensen om te meeten op jou en wat anderen na.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Vind het niet erg om sommige weer zo snel te zien.
Hehe, ach als mono en moira er maar zijn tochquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er allemaal gaan trouwens
Ik weet er nog wel een paarquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, ach als mono en moira er maar zijn toch
Vroeger elke keer met friet halen zondag kregen we stadnaard een softijsje gratis mee om daar te etenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik ga zo een ijsje halen en eten vlak voor het eten
#yolo#genieten#lekkergek#herkenmezelfniet
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik ga zo een ijsje halen en eten vlak voor het eten
#yolo#genieten#lekkergek#herkenmezelfniet
Gratis suikerziekte bij je diabetes nomquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vroeger elke keer met friet halen zondag kregen we stadnaard een softijsje gratis mee om daar te eten
wolla noem je mij dik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gratis suikerziekte bij je diabetes nom
is dat niet hetzelfdequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gratis suikerziekte bij je diabetes nom
Snapt fl toch nietquote:
Al mag Nicki van mij toch wel snel weer een film uitbrengen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |