En terecht. Ik loop altijd nog minstens een week te kloten met een liner dat eigenlijk te leeg isquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Helemaal blij zijn met je nieuwe eyeliner #justgirlythings. Waz met mij.
Ik heb maandenlang wings proberen te maken met kohlpotlood. Heb nu liquidliner. Omgquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht. Ik loop altijd nog minstens een week te kloten met een liner dat eigenlijk te leeg is
Liquidlinerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang wings proberen te maken met kohlpotlood. Heb nu liquidliner. Omg.
Ik heb al enige nuance gebracht in het topic. Geen dank.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Dit doen vrouwen voor een eerste vrijpartij
Ik dacht bij de TT aan iets heel anders.Als in het fixen hoe je een man in bed kan krijgen ipv hoe je er uit wil zien voor een neukpartij
Ik zag Dven en jou al samen bezig zijn. Wat glimlachjes niet kunnen onderdrukken, toch wel bedankt Lr.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al enige nuance gebracht in het topic. Geen dank.
De FOK!-amateurpsychologen wrijven al in hun handjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic R&P / Man verliefd op een ander en is vreemdgegaan
Alleen ff de OP gelezen. Als ik die vrouw was had ik de relatie per direct beëindigdquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic R&P / Man verliefd op een ander en is vreemdgegaan
Pics.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
ik nam buiten een selfie met een vogel, dat was echt fantastisch.
En al helemaal niet 2 weken de tijd gegeven om na te denken of je bij me wil blijvenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen ff de OP gelezen. Als ik die vrouw was had ik de relatie per direct beëindigd![]()
Iddquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En al helemaal niet 2 weken de tijd gegeven om na te denken of je bij me wil blijven
Nou nou nou niet zo negatiefquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee mijn gezicht is niet leuk op die foto.
inb4 op alle foto's niet.
Ik groet u, boze broeder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Metalnijntje, trouwe bondgenoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Chillin', killin', smokin' some grass.quote:
Gamen dus?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Chillin', killin', smokin' some grass.
Nee, aan het werk. Top van het bedrijf is hier, legitiem de halve dag van de plek.quote:
Gevuld met limonade?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben wel echt heel metal nu met mijn drinkhoorn.
Bedankt langharige strijder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |