ik ben natuurlijk ontzettend boos geworden en ook heel verdrietig. Hoe kon hij mij en de kinderen dit nu aandoen? Mijn reactie was dat hij eerst de beslissing moest maken of hij bij mij wilde blijven en zo ja, ik dan wel eens zou gaan nadenken wat ik wil (normaal kauw ik het voor dus ik vond dat hij nu de keuze moest maken), wat ik nu dus ook aan het doen ben. Nu zijn we op het punt dat we het willen proberen maar vervolgens gebeurt er dus niets! Word hier heel boos over en in mijn boos-fase denk ik inderdaad wel eens of dit wel is wat ik wil. Kan ik zo de rest van mijn leven verder?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Frag_adder het volgende:
Ik mis jouw reactie op zijn vreemdgaan in het verhaal. Je lijkt meer verbaast over het feit dat hij ineens niet keihard voor je vecht dan dat je verbaast bent over het feit dat hij vreemd ging. Intereseerd deze relatie jullie beiden uberhaupt nog wel?
Dattie verliefd wordt op een ander oké. Maar dat hij zijn energie liever stak in het beurs naaien van die deerne ipv zijn relatie herstellen geeft hem natuurlijk wel een beetje de verplichting het vertrouwen terug te winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef Jumparound het volgende:
het blijft 2 richtingsverkeer hey, je wordt niet zomaar verliefd op iemand anders
Alleen hem zn reet er af laten werken aan jullie relatie zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen
Hij heeft tegen haar gezegd dat hij geen contact meer wilde omdat hij hier goed over moest nadenken en dat niet kon als hij nog contact had met haar. Daar ging zij mee akkoord. (zij had het namelijk al verteld aan haar relatie en ging gewoon vrolijk verder met de mijn, 2 WEKEN!)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat ie spijt heeft. Hoogstens spijt dat hij betrapt is.
Hij zal zich wss nu even rustig houden, maar je vergeeft hem nu al, dus misschien over een half jaar als ie weer behoefte heeft gaat ie er weer voor.
Is leuk dat hij na wat nadenken voor jou kiest, maar denk eerder dat het te maken heeft dat die andere vrouw al een relatie heeft en neit voor hem kiest en hij niet alleen wil zijn.
hij "naait de deerne" op dit moment niet beurs toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dattie verliefd wordt op een ander oké. Maar dat hij zijn energie liever stak in het beurs naaien van die deerne ipv zijn relatie herstellen geeft hem natuurlijk wel een beetje de verplichting het vertrouwen terug te winnen.
Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef Jumparound het volgende:
het blijft 2 richtingsverkeer hey, je wordt niet zomaar verliefd op iemand anders
Alleen hem zn reet er af laten werken aan jullie relatie zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen
Hij mist dus blijkbaar iets van spanning in z'n relatie. Hij is opzoek geweest naar iets nieuws, iets spannends.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
Tinder of SecondLove dus. (als dat laatste .... ik zou zijn bank/creditcard afschriften na kijken of hij nog steeds lid is. Kans is groot dat hij het nog een keer gaat doen)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
Nee geen datingsitequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:50 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Tinder of SecondLove dus.
Bewust opgezocht, wat een kerel
En daar lig jij nog gezellig naast?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:52 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Nee geen datingsite
Ik vind het moeilijk om hier verder over uit te weiden, ivm privacy.
Hij legde het contact met een andere bedoeling maar toen werd 1 appje heel veel appjes, tot uren appen en uiteindelijk dus ook (herhaaldelijk) afspreken
Nee maar dat heeft hij natuurlijk wel gedaan, in plaats van energie steken in het doven van de vlam, en die van zijn relatie weer op te warmen. Dat is mijn punt meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hij "naait de deerne" op dit moment niet beurs toch?
Volgens mij doet ie nu aan struisvogel-politiek.
maar je hebt gelijk, hij zou wel wat meer inzet mogen tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |