abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139896161
Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie ongezouten mening. Het heeft lang geduurd voordat ik dit hier op durfde te zetten maar ik weet het nu echt niet meer.

Een paar weken geleden heb ik mijn man betrapt met een andere vrouw (die ook een relatie heeft). Er werd toen ook duidelijk dat hij verliefd op haar is.
Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven. Sinds de ontdekking heeft hij geen contact meer met haar.
Nu zijn we nog twee weken verder maar ik merk niet aan hem dat hij zijn best doet voor ons. Ik zie totaal geen vechtlust bij hem, iets wat mij ook heel veel pijn deed in de eerste twee weken (ik dacht dat als je dan betrapt wordt, je wel bij zinnen zou komen en je bij wijze van spreken op je knieën valt om je excuses aan te bieden en er alles aan doet om je relatie te redden).
Zijn verliefde gevoelens voor haar zijn nog niet over waardoor ik erg wantrouwend en achterdochtig ben. Vaak haal ik de beelden in mijn hoofd van hem en haar en word ik of heel verdrietig of heel boos (of allebei).
Wat moet ik nu? Ik weet het echt niet meer.
Ik weet niet of hij dit nog wel wilt, ik weet niet of ik dit nog wel wil aangezien ik totaal geen vechtlust bij hem zie. Hij doet liever alsof er niets gebeurd is. Ook praat hij er met niemand over terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen. Relatietherapie wilt hij ook niet.

Wie geeft mij advies?
Alvast bedankt voor je mening.
(er zijn ook kinderen in het spel)
pi_139896185
vreemd geweest moet het natuurlijk zijn in de titel
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:39:17 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139896197
Ik mis jouw reactie op zijn vreemdgaan in het verhaal. Je lijkt meer verbaast over het feit dat hij ineens niet keihard voor je vecht dan dat je verbaast bent over het feit dat hij vreemd ging. Intereseerd deze relatie jullie beiden uberhaupt nog wel?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:39:37 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139896205
Het ziet er niet naar uit dat ie spijt heeft. Hoogstens spijt dat hij betrapt is.

Hij zal zich wss nu even rustig houden, maar je vergeeft hem nu al, dus misschien over een half jaar als ie weer behoefte heeft gaat ie er weer voor.

Is leuk dat hij na wat nadenken voor jou kiest, maar denk eerder dat het te maken heeft dat die andere vrouw al een relatie heeft en neit voor hem kiest en hij niet alleen wil zijn.
pi_139896207
Stel hem voor de keuze. Hij moet volledig voor jou gaan, of anders niet. En als meneer vreemd is gegaan, mag ie verdomd hard ervoor werken om jou in te laten zien dat jij de enige voor hem bent. Dat vertrouwen moet terug gewonnen worden. Mits jij daar nog voor open staat uiteraard, maar zo klinkt het wel.

Overigens lees ik inderdaad nergens wat jij van het daadwerkelijke vreemdgaan vind. Wat doet dat met jou? Geef je dat ook aan bij hem?
pi_139896215
Lastig met kinderen in het spel, als hij er echt voor wil gaan zal hij een heel goed gesprek met je moeten hebben. Vervolgens moet jij hem het vertrouwen kunnen geven, maar daar moet hij dan natuurlijk wel alles aan doen zodat jij voelt dat je hem kan vertrouwen.

een relatie therapie zoals je aangaf zou een goede optie kunnen zijn, mss hem daar toch van proberen te overtuigen onder het mom van ' voor de kinderen '
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:42:58 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_139896278
het blijft 2 richtingsverkeer hey, je wordt niet zomaar verliefd op iemand anders :)

Alleen hem zn reet er af laten werken aan jullie relatie zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:43:30 #8
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896290
Lastig. Je man is een gore klootzak en dat mag je hem zeker wel even duidelijk maken. En het klinkt misschien hard maar hij zit met zijn hoofd bij die andere vrouw en vindt daarom alles wel best. De jongen is verliefd op een ander en niet meer op jou.

Wat kinderen betreft: neem die mee in je beslissing maar vooral ook je eigen geluk. Zie je nog toekomst met je man?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139896300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Frag_adder het volgende:
Ik mis jouw reactie op zijn vreemdgaan in het verhaal. Je lijkt meer verbaast over het feit dat hij ineens niet keihard voor je vecht dan dat je verbaast bent over het feit dat hij vreemd ging. Intereseerd deze relatie jullie beiden uberhaupt nog wel?
ik ben natuurlijk ontzettend boos geworden en ook heel verdrietig. Hoe kon hij mij en de kinderen dit nu aandoen? Mijn reactie was dat hij eerst de beslissing moest maken of hij bij mij wilde blijven en zo ja, ik dan wel eens zou gaan nadenken wat ik wil (normaal kauw ik het voor dus ik vond dat hij nu de keuze moest maken), wat ik nu dus ook aan het doen ben. Nu zijn we op het punt dat we het willen proberen maar vervolgens gebeurt er dus niets! Word hier heel boos over en in mijn boos-fase denk ik inderdaad wel eens of dit wel is wat ik wil. Kan ik zo de rest van mijn leven verder?
pi_139896306
Tja dan was daar het gat van de deur, hij kreeg vanzelf wel bericht van de advocaat, die kwam er bij mij niet meer in, ging die maar lekker bij zijn schatje slapen, daar is hij toch zo gek op.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:45:18 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef Jumparound het volgende:
het blijft 2 richtingsverkeer hey, je wordt niet zomaar verliefd op iemand anders :)

Alleen hem zn reet er af laten werken aan jullie relatie zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen
Dattie verliefd wordt op een ander oké. Maar dat hij zijn energie liever stak in het beurs naaien van die deerne ipv zijn relatie herstellen geeft hem natuurlijk wel een beetje de verplichting het vertrouwen terug te winnen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139896338
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat ie spijt heeft. Hoogstens spijt dat hij betrapt is.

Hij zal zich wss nu even rustig houden, maar je vergeeft hem nu al, dus misschien over een half jaar als ie weer behoefte heeft gaat ie er weer voor.

Is leuk dat hij na wat nadenken voor jou kiest, maar denk eerder dat het te maken heeft dat die andere vrouw al een relatie heeft en neit voor hem kiest en hij niet alleen wil zijn.
Hij heeft tegen haar gezegd dat hij geen contact meer wilde omdat hij hier goed over moest nadenken en dat niet kon als hij nog contact had met haar. Daar ging zij mee akkoord. (zij had het namelijk al verteld aan haar relatie en ging gewoon vrolijk verder met de mijn, 2 WEKEN!)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:47:29 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_139896369
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dattie verliefd wordt op een ander oké. Maar dat hij zijn energie liever stak in het beurs naaien van die deerne ipv zijn relatie herstellen geeft hem natuurlijk wel een beetje de verplichting het vertrouwen terug te winnen.
hij "naait de deerne" op dit moment niet beurs toch?
Volgens mij doet ie nu aan struisvogel-politiek.

maar je hebt gelijk, hij zou wel wat meer inzet mogen tonen :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_139896407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef Jumparound het volgende:

Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:50:01 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139896429
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
Hij mist dus blijkbaar iets van spanning in z'n relatie. Hij is opzoek geweest naar iets nieuws, iets spannends.
Tja of je dat weer terug kan krijgen in je eigen relatie is maar de vraag. Zeker als ie er niets aan doet.
pi_139896440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
Tinder of SecondLove dus. (als dat laatste .... ik zou zijn bank/creditcard afschriften na kijken of hij nog steeds lid is. Kans is groot dat hij het nog een keer gaat doen)

Bewust opgezocht, wat een kerel :N
pi_139896461
Hou oud zijn je kinderen?
pi_139896483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:50 schreef KoudeVoetjes het volgende:

[..]

Tinder of SecondLove dus.

Bewust opgezocht, wat een kerel :N
Nee geen datingsite
Ik vind het moeilijk om hier verder over uit te weiden, ivm privacy.
Hij legde het contact met een andere bedoeling maar toen werd 1 appje heel veel appjes, tot uren appen en uiteindelijk dus ook (herhaaldelijk) afspreken
pi_139896495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hou oud zijn je kinderen?
onder de 8
pi_139896502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:52 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nee geen datingsite
Ik vind het moeilijk om hier verder over uit te weiden, ivm privacy.
Hij legde het contact met een andere bedoeling maar toen werd 1 appje heel veel appjes, tot uren appen en uiteindelijk dus ook (herhaaldelijk) afspreken
En daar lig jij nog gezellig naast?
pi_139896514
Sterkte
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:54:12 #22
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139896524
Dat lijkt me einde verhaal, je gaat hem nooit meer volledig vertrouwen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:55:19 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

hij "naait de deerne" op dit moment niet beurs toch?
Volgens mij doet ie nu aan struisvogel-politiek.

maar je hebt gelijk, hij zou wel wat meer inzet mogen tonen :)
Nee maar dat heeft hij natuurlijk wel gedaan, in plaats van energie steken in het doven van de vlam, en die van zijn relatie weer op te warmen. Dat is mijn punt meer :P
pi_139896562
Waarom is hij vreemdgegaan?
pi_139896564
Hij wil dus wel bij jou blijven maar er niks voor doen? Val je altijd op luie mannen of wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')