abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139896161
Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie ongezouten mening. Het heeft lang geduurd voordat ik dit hier op durfde te zetten maar ik weet het nu echt niet meer.

Een paar weken geleden heb ik mijn man betrapt met een andere vrouw (die ook een relatie heeft). Er werd toen ook duidelijk dat hij verliefd op haar is.
Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven. Sinds de ontdekking heeft hij geen contact meer met haar.
Nu zijn we nog twee weken verder maar ik merk niet aan hem dat hij zijn best doet voor ons. Ik zie totaal geen vechtlust bij hem, iets wat mij ook heel veel pijn deed in de eerste twee weken (ik dacht dat als je dan betrapt wordt, je wel bij zinnen zou komen en je bij wijze van spreken op je knieën valt om je excuses aan te bieden en er alles aan doet om je relatie te redden).
Zijn verliefde gevoelens voor haar zijn nog niet over waardoor ik erg wantrouwend en achterdochtig ben. Vaak haal ik de beelden in mijn hoofd van hem en haar en word ik of heel verdrietig of heel boos (of allebei).
Wat moet ik nu? Ik weet het echt niet meer.
Ik weet niet of hij dit nog wel wilt, ik weet niet of ik dit nog wel wil aangezien ik totaal geen vechtlust bij hem zie. Hij doet liever alsof er niets gebeurd is. Ook praat hij er met niemand over terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen. Relatietherapie wilt hij ook niet.

Wie geeft mij advies?
Alvast bedankt voor je mening.
(er zijn ook kinderen in het spel)
pi_139896185
vreemd geweest moet het natuurlijk zijn in de titel
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:39:17 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139896197
Ik mis jouw reactie op zijn vreemdgaan in het verhaal. Je lijkt meer verbaast over het feit dat hij ineens niet keihard voor je vecht dan dat je verbaast bent over het feit dat hij vreemd ging. Intereseerd deze relatie jullie beiden uberhaupt nog wel?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:39:37 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139896205
Het ziet er niet naar uit dat ie spijt heeft. Hoogstens spijt dat hij betrapt is.

Hij zal zich wss nu even rustig houden, maar je vergeeft hem nu al, dus misschien over een half jaar als ie weer behoefte heeft gaat ie er weer voor.

Is leuk dat hij na wat nadenken voor jou kiest, maar denk eerder dat het te maken heeft dat die andere vrouw al een relatie heeft en neit voor hem kiest en hij niet alleen wil zijn.
pi_139896207
Stel hem voor de keuze. Hij moet volledig voor jou gaan, of anders niet. En als meneer vreemd is gegaan, mag ie verdomd hard ervoor werken om jou in te laten zien dat jij de enige voor hem bent. Dat vertrouwen moet terug gewonnen worden. Mits jij daar nog voor open staat uiteraard, maar zo klinkt het wel.

Overigens lees ik inderdaad nergens wat jij van het daadwerkelijke vreemdgaan vind. Wat doet dat met jou? Geef je dat ook aan bij hem?
pi_139896215
Lastig met kinderen in het spel, als hij er echt voor wil gaan zal hij een heel goed gesprek met je moeten hebben. Vervolgens moet jij hem het vertrouwen kunnen geven, maar daar moet hij dan natuurlijk wel alles aan doen zodat jij voelt dat je hem kan vertrouwen.

een relatie therapie zoals je aangaf zou een goede optie kunnen zijn, mss hem daar toch van proberen te overtuigen onder het mom van ' voor de kinderen '
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:42:58 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_139896278
het blijft 2 richtingsverkeer hey, je wordt niet zomaar verliefd op iemand anders :)

Alleen hem zn reet er af laten werken aan jullie relatie zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:43:30 #8
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896290
Lastig. Je man is een gore klootzak en dat mag je hem zeker wel even duidelijk maken. En het klinkt misschien hard maar hij zit met zijn hoofd bij die andere vrouw en vindt daarom alles wel best. De jongen is verliefd op een ander en niet meer op jou.

Wat kinderen betreft: neem die mee in je beslissing maar vooral ook je eigen geluk. Zie je nog toekomst met je man?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139896300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Frag_adder het volgende:
Ik mis jouw reactie op zijn vreemdgaan in het verhaal. Je lijkt meer verbaast over het feit dat hij ineens niet keihard voor je vecht dan dat je verbaast bent over het feit dat hij vreemd ging. Intereseerd deze relatie jullie beiden uberhaupt nog wel?
ik ben natuurlijk ontzettend boos geworden en ook heel verdrietig. Hoe kon hij mij en de kinderen dit nu aandoen? Mijn reactie was dat hij eerst de beslissing moest maken of hij bij mij wilde blijven en zo ja, ik dan wel eens zou gaan nadenken wat ik wil (normaal kauw ik het voor dus ik vond dat hij nu de keuze moest maken), wat ik nu dus ook aan het doen ben. Nu zijn we op het punt dat we het willen proberen maar vervolgens gebeurt er dus niets! Word hier heel boos over en in mijn boos-fase denk ik inderdaad wel eens of dit wel is wat ik wil. Kan ik zo de rest van mijn leven verder?
pi_139896306
Tja dan was daar het gat van de deur, hij kreeg vanzelf wel bericht van de advocaat, die kwam er bij mij niet meer in, ging die maar lekker bij zijn schatje slapen, daar is hij toch zo gek op.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:45:18 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef Jumparound het volgende:
het blijft 2 richtingsverkeer hey, je wordt niet zomaar verliefd op iemand anders :)

Alleen hem zn reet er af laten werken aan jullie relatie zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen
Dattie verliefd wordt op een ander oké. Maar dat hij zijn energie liever stak in het beurs naaien van die deerne ipv zijn relatie herstellen geeft hem natuurlijk wel een beetje de verplichting het vertrouwen terug te winnen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139896338
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat ie spijt heeft. Hoogstens spijt dat hij betrapt is.

Hij zal zich wss nu even rustig houden, maar je vergeeft hem nu al, dus misschien over een half jaar als ie weer behoefte heeft gaat ie er weer voor.

Is leuk dat hij na wat nadenken voor jou kiest, maar denk eerder dat het te maken heeft dat die andere vrouw al een relatie heeft en neit voor hem kiest en hij niet alleen wil zijn.
Hij heeft tegen haar gezegd dat hij geen contact meer wilde omdat hij hier goed over moest nadenken en dat niet kon als hij nog contact had met haar. Daar ging zij mee akkoord. (zij had het namelijk al verteld aan haar relatie en ging gewoon vrolijk verder met de mijn, 2 WEKEN!)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:47:29 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_139896369
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dattie verliefd wordt op een ander oké. Maar dat hij zijn energie liever stak in het beurs naaien van die deerne ipv zijn relatie herstellen geeft hem natuurlijk wel een beetje de verplichting het vertrouwen terug te winnen.
hij "naait de deerne" op dit moment niet beurs toch?
Volgens mij doet ie nu aan struisvogel-politiek.

maar je hebt gelijk, hij zou wel wat meer inzet mogen tonen :)
Ecosia
pi_139896407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef Jumparound het volgende:

Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:50:01 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139896429
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
Hij mist dus blijkbaar iets van spanning in z'n relatie. Hij is opzoek geweest naar iets nieuws, iets spannends.
Tja of je dat weer terug kan krijgen in je eigen relatie is maar de vraag. Zeker als ie er niets aan doet.
pi_139896440
quote:

[..]

Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
Tinder of SecondLove dus. (als dat laatste .... ik zou zijn bank/creditcard afschriften na kijken of hij nog steeds lid is. Kans is groot dat hij het nog een keer gaat doen)

Bewust opgezocht, wat een kerel :N
pi_139896461
Hou oud zijn je kinderen?
pi_139896483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:50 schreef KoudeVoetjes het volgende:

[..]

Tinder of SecondLove dus.

Bewust opgezocht, wat een kerel :N
Nee geen datingsite
Ik vind het moeilijk om hier verder over uit te weiden, ivm privacy.
Hij legde het contact met een andere bedoeling maar toen werd 1 appje heel veel appjes, tot uren appen en uiteindelijk dus ook (herhaaldelijk) afspreken
pi_139896495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hou oud zijn je kinderen?
onder de 8
pi_139896502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:52 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nee geen datingsite
Ik vind het moeilijk om hier verder over uit te weiden, ivm privacy.
Hij legde het contact met een andere bedoeling maar toen werd 1 appje heel veel appjes, tot uren appen en uiteindelijk dus ook (herhaaldelijk) afspreken
En daar lig jij nog gezellig naast?
pi_139896514
Sterkte
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:54:12 #22
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139896524
Dat lijkt me einde verhaal, je gaat hem nooit meer volledig vertrouwen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:55:19 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

hij "naait de deerne" op dit moment niet beurs toch?
Volgens mij doet ie nu aan struisvogel-politiek.

maar je hebt gelijk, hij zou wel wat meer inzet mogen tonen :)
Nee maar dat heeft hij natuurlijk wel gedaan, in plaats van energie steken in het doven van de vlam, en die van zijn relatie weer op te warmen. Dat is mijn punt meer :P
pi_139896562
Waarom is hij vreemdgegaan?
pi_139896564
Hij wil dus wel bij jou blijven maar er niks voor doen? Val je altijd op luie mannen of wat?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:56:27 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896579
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef Scorpie het volgende:
Hij wil dus wel bij jou blijven maar er niks voor doen? Val je altijd op luie mannen of wat?
Hij is overduidelijk nog verliefd op die andere vrouw zoals TS aangeeft. Hij zal dus wel even wat liefdesverdriet hebben van het verbroken contact?
pi_139896581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:52 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

onder de 8
Het is sowieso een lul, maar met zulke jonge kinderen helemaal. Puur egoïstisch, meneer ging bewust op zoek naar iets anders. Snap sowieso niet dat je het überhaupt kunt, laat staan met kinderen waar je verantwoordelijk voor bent. Kan enorm veel impact hebben op hun ontwikkeling.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:57:25 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896607
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef zarGon het volgende:
Waarom is hij vreemdgegaan?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:58:50 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139896635
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het is sowieso een lul, maar met zulke jonge kinderen helemaal. Puur egoïstisch, meneer ging bewust op zoek naar iets anders. Snap sowieso niet dat je het überhaupt kunt, laat staan met kinderen waar je verantwoordelijk voor bent. Kan enorm veel impact hebben op hun ontwikkeling.
Veel mensen denken vooral aan zich zelf en wat op dat moment goed voelt, de gevolgen zien ze dan wel.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_139896643
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zie eerder reactie op een post
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:03:48 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:59 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Vieze zwakke vent heb je aan touw die blijkbaar niet voor jou kan kiezen. Hij heeft gewoon moedwillig iemand anders geneukt, en is daar verliefd op geworden en toont totaal geen inzet voor jou. Kan jij daar mee leven?

Wil jij je kinderen het voorbeeld geven om maar bij een notoire vreemdganger te blijven? Wil je zo op je spreekwoordelijke rug gaan liggen voor deze man?
pi_139896784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:59 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de reden dat je verder wil gaan met hem? Omdat kinderen? Of omdat gewoonte? Of omdat angst voor het onbekende? Of liefde?
pi_139896828
Misschien erg bot en kort door de bocht. Maar ik ben van menig dat je beter uit elkaar kunt gaan. Dat je verliefd wordt op een ander, dat kan. Maar doe er niks mee en stort je op je eigen relatie. Hij is vreemd gegaan met de vrouw waarop hij verliefd is. Wat weerhoudt hem om dat nog een keer te doen in de toekomst, als hij op een ander verlieft wordt. Blijkbaar is hij niet tevreden met jullie relatie.

Wat betreft de kinderen. Die voelen echt wel dat er iets niet in de haak zit. Dat is niet goed voor de kinderen. Scheiden is ook pijnlijk en zeer vervelend voor de kinderen. Maar als jullie het op een nette manier doen en het niet over de rug van de kinderen gaan spelen, dan komt het wel goed.

Bij elkaar blijven voor de kinderen is in mijn optiek het slechtste wat je kan doen. De sfeer en spanningen die daardoor kan ontstaan is niet goed voor de kinderen en die voelen zich dan niet meer prettig en fijn thuis. En als men zich ergens prettig en fijn moet voelen, is dat thuis wel. Dan kan je er beter voor zorgen dat ze 2 plekken hebben waar ze zich prettig en fijn voelen, dan 1 plek waar het kut is.

Maar nogmaals, dit is mijn mening. Ik weet natuurlijk niet hoe de precieze situatie is bij jullie.
pi_139896843
Bekijk het eens zo, heb jij nu nog zin om zijn was te wassen, zijn rommel op te ruimen, lekker eten voor hem te koken, als hij eens zin heeft om hem tussen je benen te hebben?
Heb jij nu nog zin om moeite voor hem te doen, terwijl hij liefdesverdriet heeft?

Echt, ik zal niet zeggen dat het geen pijn doet, maar trap die lul het huis uit, jij verdiend zoveel beter dan zo'n man, wees trots, dit laat je niet met je gebeuren, waarom zou je maar altijd vergevingsgezind zijn, hij heeft jou een trap gegeven en lag in bed met een andere vrouw.
Hij had niet eens het lef om te zeggen dat hij iets miste, die moet jij dan vertrouwen, die vertrouwde ik nooit weer, daar waren zijn spullen, optieven met die vent en zijn gejank.
pi_139896845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vieze zwakke vent heb je aan touw die blijkbaar niet voor jou kan kiezen. Hij heeft gewoon moedwillig iemand anders geneukt, en is daar verliefd op geworden en toont totaal geen inzet voor jou. Kan jij daar mee leven?

Wil jij je kinderen het voorbeeld geven om maar bij een notoire vreemdganger te blijven? Wil je zo op je spreekwoordelijke rug gaan liggen voor deze man?
Als je het zo stelt niet nee ;(
Ik heb nu nog steeds zoiets van: wat kan ons helpen? Wat moet ik van hem vragen zodat dit ooit nog gaat werken tussen ons? En de angst voor wat komen gaat, ik kan het heus wel zonder hem maar hoe en wat gaat er dan allemaal gebeuren? Waarom kon hij niet gewoon tegen mij vertellen dat hij gevoelens kreeg voor iemand voordat hij zijn *** in haar stak ;(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:10:22 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:08 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik heb nu nog steeds zoiets van: wat kan ons helpen? Wat moet ik van hem vragen zodat dit ooit nog gaat werken tussen ons? En de angst voor wat komen gaat, ik kan het heus wel zonder hem maar hoe en wat gaat er dan allemaal gebeuren? Waarom kon hij niet gewoon tegen mij vertellen dat hij gevoelens kreeg voor iemand voordat hij zijn *** in haar stak ;(
Wat wil je zelf dan? Ik proef een beetje in jouw reacties dat je graag verder wilt met je man.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:10:36 #37
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139896890
quote:

[..]

Niets waarschijnlijk.
Dat ie het nooooiiiit meer zal doen, maar geloof jij dat?
Niemand weet wat de toekomst brengt, that's life.
Waarom niet? Omdat hij zichzelf belangrijker vond dan jou of jullie relatie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139896906
quote:

[..]

Niets. Hij heeft het nu 1 keer gedaan, en komt er blijkbaar mee weg. Grote kans dat hij zijn leuter nogmaals in een ander steekt maar er nu voor gaat zorgen dat jij er niet achter komt.
pi_139896920
quote:

[..]

:maar hoe en wat gaat er dan allemaal gebeuren?
Dat weet niemand. Maar je zal toch ooit eens de stap moeten zetten. Of wil je lekker zo door blijven modderen en ongelukkig worden.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:13:00 #40
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139896944
Ik zou mijn partner wel een nieuwe kans kunnen geven mits hij echt vecht voor de relatie.
Dat doet je man dus niet hij wil niet eens relatietherapie :X

Dat door blijven modderen lijkt mij geen optie!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:14:54 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:13 schreef Moppert het volgende:
Ik zou mijn partner wel een nieuwe kans kunnen geven mits hij echt vecht voor de relatie.
Dat doet je man dus niet hij wil niet eens relatietherapie :X

Dat door blijven modderen lijkt mij geen optie!
Er zijn genoeg vrouwen die bij de man zouden blijven als hij een keer of twee vreemdgaat. Vind ik altijd een beetje raar. Als iemand vreemdgaat is er immers per definitie een betere beschikbaar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:15:14 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_139897003
quote:

[..]

sleur, angst voor het onbekende, geen beslissing durven nemen etc. etc.
Het een zeggen maar het ander voelen is denk ik schering en inslag binnen relaties.

misschien op zoek naar spanning en avontuur, of knetter geil en kon hij het bij jou niet kwijt.

Of de relatie is over maar moet iemand nog de stop er uit trekken...
Ecosia
pi_139897023
Wel eens aan gedacht dat hij jou ook in gevaar bracht, stel dat die vrouw een soa had, had hij jou daar zo even mee besmet, herpes verdwijnt nooit meer.
pi_139897038
Ik ben nu in m'n boos-fase en heel veel in mij zegt, laat hem lekker oprotten, hij heeft niets voor je over.
Maar ik wil geen overhaaste beslissingen maken, is dat zo slecht van mij? Of verwacht ik dat er nog dingen gaan komen die er toch niet komen?

Dit had ik nooit voor ogen voor mijn kinderen...
pi_139897077
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:16 schreef stacy_lace het volgende:
Ik ben nu in m'n boos-fase en heel veel in mij zegt, laat hem lekker oprotten, hij heeft niets voor je over.
Maar ik wil geen overhaaste beslissingen maken, is dat zo slecht van mij? Of verwacht ik dat er nog dingen gaan komen die er toch niet komen?

Dat heeft niemand, iedereen ziet zichzelf samen als oude besjes leuk in de tuin met de kleinkinderen of zelfs achter kleinkinderen
pi_139897103
quote:

Merk je dat jij meer vecht voor hem dan hij voor jou?

Hij moet degene zijn die moet nadenken hoe hij het goed kan maken. Hij moet degene zijn die dit soort topics gaat openen. Hij moet degene zijn die aan zijn kinderen denkt.
pi_139897105
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niets. Hij heeft het nu 1 keer gedaan, en komt er blijkbaar mee weg. Grote kans dat hij zijn leuter nogmaals in een ander steekt maar er nu voor gaat zorgen dat jij er niet achter komt.
Iets doet mij overigens zeggen dat, dat al vaker is gebeurd. Tis dat ze er nu achter is gekomen anders kwam het nooit aan het licht. Meneer kiest niet voor ts, en heeft daar naar mijn idee ook totaal geen zin in.
pi_139897124
Dat sletgeroep kan achterwege blijven.
pi_139897196
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Iets doet mij overigens zeggen dat, dat al vaker is gebeurd. Tis dat ze er nu achter is gekomen anders kwam het nooit aan het licht. Meneer kiest niet voor ts, en heeft daar naar mijn idee ook totaal geen zin in.
Ik ga er van uit dat hij dit nooit eerder heeft gedaan. Wij hebben altijd open en eerlijk met elkaar over alles kunnen praten maar nu is hij verliefd en daar kan ik niet tegenop boksen
pi_139897232
quote:

Je gaat je leven wegcijferen voor je kinderen begrijp ik? Die gaan dit heus wel meekrijgen hoor, maak je daar maar geen zorgen om.
pi_139897234
quote:

Ach, als jij er mee kan leven dat je af en toe een andere vrouw proeft als je hem pijpt zou ik gewoon lekker bij hem blijven.

Wat ik dus wil zeggen is dat je onzinargumenten aan draagt. Blijkbaar ben je niet goed genoeg en gaat hij lekker buiten de deur eten. Dat zal hij altijd blijven doen waarschijnlijk, maar wat zeker is dat jij hem nooit meer kan vertrouwen. Heb je daar de komende 50 jaar zin in?

Ik zeg gauw wegwezen, kids zijn nu nog jong genoeg om te missen waar het om gaat. Probeer het fatsoenlijk en zonder stront gooien op te lossen en start je eigen leven.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:25:27 #52
33189 RM-rf
1/998001
pi_139897273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef stacy_lace het volgende:
Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven.
hallo?

Hij gaat vreemd en jij staat toe dat 'hij er een paar weekjes over na kan gaan denken' of hij het noge een kans wil geven?

Heb je ook nog je excuses aangeboden dat je hem betrapt hebt ? ... En belooft voortaan eerst goed te kloppen op de deur voordat je ergens binnengaat?

Het is absoluut verschrikkelijk als je in een relatie niet een gelijkwaardige positie krijgt met je partner... maar zélf kun je daaraan ook wat doen en dat is om te beginnen ophouden met jezelf als een voetveeg op te stellen en 'hem' alle beslissingen te laten nemen en te laten bepalen wat er gebeurt.

de vraag is vooral wat JIJ nu gaat doen met die relatie en eerlijk gezegd zou ik je serieus aanraden eens af te wegen wat er gaat gebeuren als je deze relatie met een persoon die de indruk wekt er niet aan te willen werken of jou als gelijkwaardig te zien, beeindigt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_139897281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat hij dit nooit eerder heeft gedaan. Wij hebben altijd open en eerlijk met elkaar over alles kunnen praten maar nu is hij verliefd en daar kan ik niet tegenop boksen
quote:

Waarom kon hij niet gewoon tegen mij vertellen dat hij gevoelens kreeg voor iemand voordat hij zijn *** in haar stak ;(
Uhuh, jullie hebben altijd open en eerlijk kunnen praten en hij is altijd eerlijk tegen je geweest.

Anders nog iets?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:26:09 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139897289
Nouja als mevrouw vreemdgaan niet echt als een 'big deal' ziet. Wat is dan het probleem? :P
pi_139897297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij moet degene zijn die moet nadenken hoe hij het goed kan maken. Hij moet degene zijn die dit soort topics gaat openen. Hij moet degene zijn die aan zijn kinderen denkt.
Ja, ik wil er over praten, kijken wat we kunnen verbeteren, of dit is wat we willen, of we nog verder willen.
Hij zal er niet met iemand over praten als hij niet hoeft, bijna niemand van zijn vrienden weten het, hij houdt het liever voor zichzelf
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, ik wil kijken wat er nog is voor ons, heeft het nog zin en zo ja, wat moeten we er aan doen om het te verbeteren? Hij praat er met niemand over, liever ook niet met mij, gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is.
pi_139897324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:26 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ja, ik wil er over praten, kijken wat we kunnen verbeteren, of dit is wat we willen, of we nog verder willen.
Hij zal er niet met iemand over praten als hij niet hoeft, bijna niemand van zijn vrienden weten het, hij houdt het liever voor zichzelf

[..]

Ja, ik wil kijken wat er nog is voor ons, heeft het nog zin en zo ja, wat moeten we er aan doen om het te verbeteren? Hij praat er met niemand over, liever ook niet met mij, gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is.
Dat doe jij toch ook? Jij gaat ook gewoon lekker door alsof er niks aan de hand is. Hell, je hebt hem niet eens buiten de deur getrapt of hem ervoor laten werken. Win/win situatie voor hem.
pi_139897329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, daarom ging hij ook vreemd omdat hij altijd open en eerlijk was/is.
pi_139897338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Nouja als mevrouw vreemdgaan niet echt als een 'big deal' ziet. Wat is dan het probleem? :P
Daarom zeg ik, TS d'r vent gaat nog beter zijn best doen het geheim te houden, maar stoppen ho maar.
pi_139897354
Waarom maak je er dan een probleem van, ik zou hem nu een abo geven voor een seksclub, weet je tenminste waar hij uithangt.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:28:32 #60
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139897363
quote:

[..]

[..]

Ik geef je wel gelijk hoor. Je moet zeker even rustig nadenken en geen overhaaste beslissingen maken. Wij posters vergeten nog wel eens dat we ook met mensen te maken hebben, en in dit geval ook met kinderen. :P

Denk een paar weken na, kijk hoe je man het oppakt, of je daarmee kunt leven en of je er dan zelf nog iets in ziet. Weeg het rustig af.

Maar niemand neemt het je kwalijk als je oprot bij die gozer. En ik hoop bij god niet dat je hem een vrijbrief geeft door het zo te accepteren.
pi_139897373
quote:
Hij praat er met niemand over, liever ook niet met mij, gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is.
...
pi_139897385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ach, als jij er mee kan leven dat je af en toe een andere vrouw proeft als je hem pijpt zou ik gewoon lekker bij hem blijven.

Wat ik dus wil zeggen is dat je onzinargumenten aan draagt. Blijkbaar ben je niet goed genoeg en gaat hij lekker buiten de deur eten. Dat zal hij altijd blijven doen waarschijnlijk, maar wat zeker is dat jij hem nooit meer kan vertrouwen. Heb je daar de komende 50 jaar zin in?

Ik zeg gauw wegwezen, kids zijn nu nog jong genoeg om te missen waar het om gaat. Probeer het fatsoenlijk en zonder stront gooien op te lossen en start je eigen leven.
Nee, is dat zo? Kan ik hem nooit meer vertrouwen? Moet ik maar gewoon accepteren dat, ondanks dat hij zegt dat hij van mij houdt en voor onze relatie wilt gaan, het toch niet gaat werken?
De angst regeert denk ik momenteel, bang voor wat komen gaat, wat doe ik de kinderen aan door ze met gescheiden ouders te laten opgroeien? Het is zo moeilijk om te denken dat je 13 jaar zomaar weg kan gooien...
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:29:40 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139897393
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, TS d'r vent gaat nog beter zijn best doen het geheim te houden, maar stoppen ho maar.
Die kerel muncht zoveel mogelijk coochies c_/
pi_139897399
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

...
Dat is gemakkelijker
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:30:23 #65
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139897406
quote:
Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven.
Voorlopig was hij degene die vreemdging. Volgens mij zit er iets flink scheef in jullie relatie. Als hij vreemdgaat en hij is degene die het nog een kans moet geven (omdat jij dat kennelijk sowieso al doet) dat zit er iets flink fout.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:32:45 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139897452
quote:

[..]

Hij kan jullie helpen maar doet dat niet.
Ik zou er klaar mee zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139897471
Kinderen hebben het vermogen om zich heel gemakkelijk aan te passen, daarbij zal je dan vanzelf weer heel gelukkig worden, iemand leren kennen die voor jou kiest en is mama weer happy, maar je kan ook blijven en nog 13 jaar de kinderen in spanning laten leven, met argwaan en de vraag of papa niet misschien weer een andere vrouw gaat palen en mama aan het huilen maakt
pi_139897483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:29 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nee, is dat zo? Kan ik hem nooit meer vertrouwen? Moet ik maar gewoon accepteren dat, ondanks dat hij zegt dat hij van mij houdt en voor onze relatie wilt gaan, het toch niet gaat werken?
De angst regeert denk ik momenteel, bang voor wat komen gaat, wat doe ik de kinderen aan door ze met gescheiden ouders te laten opgroeien? Het is zo moeilijk om te denken dat je 13 jaar zomaar weg kan gooien...
Je kan hem pas weer vertrouwen wanneer hij voor de relatie gaat vechten. Aangezien hij dat niet doet kan je hem voorlopig niet vertrouwen nee. Denk je dat dat ooit gaat veranderen?

En puhlease, je kinderen alles leuk en aardig, maar die zitten nu met een spanning in huis van heb ik jou daar omdat ma zichzelf opvreet en pa er niks aan doet. Dat is minstens net zo schadelijk. Stop met het verzinnen van excuses over de rug van je kinderen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:35:01 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139897501
quote:

[..]

Hij heeft die afweging kennelijk al gemaakt.... en daarbij waren twee opties:
- Die 13 jaar relatie boeien hem niet voldoende.
- Hij wist dat hij er wel mee weg zou komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139897559
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:26 schreef inslagenreuring het volgende:
In my face.. you're right
pi_139897580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:37 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

In my face.. you're right
Wat vind je erger, dat hij zijn pik in een ander stopt of dat hij jou dat niet vertelt?
pi_139897689
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat vind je erger, dat hij zijn pik in een ander stopt of dat hij jou dat niet vertelt?
Allebei, door jullie posts word ik wel bewust van iets wat ik al wel dacht: Ik heb mijzelf te soft opgesteld. Ik dacht dat als ik hem tijdelijk eruit zou gooien, ik onze kans van slagen ook gelijk ermee uit zou gooien maar dit is ook geen leven.
Maar jeetje, wat een keuze wordt dit, alles achterlaten wat je lief was. Dit is wel heel moeilijk.

Ik doe het niet over de rug van mijn kinderen, ik zeg alleen dat ik dit nooit voor ogen had.
Wij praten er niet over als de kinderen erbij zijn, tenminste IK begin er niet over, hij sowieso niet. We doen wel gewoon alles samen met de kinderen, samen naar bed brengen, verhaaltje lezen, spelletje doen. Dus nee, ik doen niets over de rug van mijn kinderen en verschuil mij er ook niet achter, dit is alleen niet het beeld wat ik voor ogen voor mijn kinderen, dat wil ik er mee zeggen.
pi_139897728
quote:

[..]

Noem eens 1 reden waarom hij zijn pielemuisje niet weer in een ander stopt? Blijkbaar is houden van jou niet voldoende, dat is gebleken.

Geloof mij, vanaf nu ga jij elke keer als je weet dat hij met een andere dame is in de stress. En als hij weer eens een nacht niet thuiskomt ook.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:46:54 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139897757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:43 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Allebei, door jullie posts word ik wel bewust van iets wat ik al wel dacht: Ik heb mijzelf te soft opgesteld. Ik dacht dat als ik hem tijdelijk eruit zou gooien, ik onze kans van slagen ook gelijk ermee uit zou gooien maar dit is ook geen leven.
Maar jeetje, wat een keuze wordt dit, alles achterlaten wat je lief was. Dit is wel heel moeilijk.

Ik doe het niet over de rug van mijn kinderen, ik zeg alleen dat ik dit nooit voor ogen had.
Wij praten er niet over als de kinderen erbij zijn, tenminste IK begin er niet over, hij sowieso niet. We doen wel gewoon alles samen met de kinderen, samen naar bed brengen, verhaaltje lezen, spelletje doen. Dus nee, ik doen niets over de rug van mijn kinderen en verschuil mij er ook niet achter, dit is alleen niet het beeld wat ik voor ogen voor mijn kinderen, dat wil ik er mee zeggen.
Natuurlijk niet maar dan zou het betekenen dat het hebben van kinderen een vrijbrief is voor je man, om vreemd te gaan. Jij blijft toch wel bij hem.

Je zou heus niet de laatste zijn die succesvol met kinderen kan scheiden. Mijn ouders zijn ook gescheiden in een vroeg stadium en daar heb ik eigenlijk nooit echt last van gehad. Vooral niet toen het besef bij mij kwam dat ze totaal niet bij elkaar pasten.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:47:41 #75
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_139897782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:38 schreef stacy_lace het volgende:
vreemd geweest moet het natuurlijk zijn in de titel
Nee, het is: vreemgegaan.
pi_139897806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:47 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee, het is: vreemgegaan.
fijn bedankt
pi_139897815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar dan zou het betekenen dat het hebben van kinderen een vrijbrief is voor je man, om vreemd te gaan. Jij blijft toch wel bij hem.

Je zou heus niet de laatste zijn die succesvol met kinderen kan scheiden. Mijn ouders zijn ook gescheiden in een vroeg stadium en daar heb ik eigenlijk nooit echt last van gehad. Vooral niet toen het besef bij mij kwam dat ze totaal niet bij elkaar pasten.
Daar ben ik het niet mee eens.
pi_139897858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat het kan, ook dat ik het kan maar de stap zetten is ten tweede, dat is wat moeilijk is en dan "zomaar" alles opgeven. Ik wil ook zeker niet dat hij denkt dat het een vrijbrief is, ik wil dat hier een beslissing gemaakt gaat worden, vanuit mij.
pi_139897989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat het kan, ook dat ik het kan maar de stap zetten is ten tweede, dat is wat moeilijk is en dan "zomaar" alles opgeven. Ik wil ook zeker niet dat hij denkt dat het een vrijbrief is, ik wil dat hier een beslissing gemaakt gaat worden, vanuit mij.
En toch geef je hem de volledige regie in handen. Rara politiepet.
pi_139898012
Dit is toch eigenlijk wel een reden om meteen af te haken en hem te verlaten:
quote:
"Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven. "
Hij heeft dus twee weken kunnen nadenken of hij z'n lul ooit nog omhoog krijgt van jou TS. Dat klinkt echt als de ultieme vernedering. Het is best verstandig om geen overhaaste beslissingen te nemen, ook vanwege je kinderen, maar dit klinkt echt heel erg fout.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:57:11 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898030
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Ik had ook niets anders verwacht van je hoor :7
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:58:43 #82
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Dit is zoals het hoort. En dan kan het ook prima zijn dat je bij hem blijft hoor, want het is jouw beslissing helemaal en daar heeft niemand iets mee te maken.

Het gaat erom dat jij het heft in handen neemt en alles even op de weegschaal gooit. Een goed onderbouwde beslissing is belangrijk, weggaan kan immers altijd nog, maar inderdaad VANUIT JOU!
pi_139898106
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En puhlease, je kinderen alles leuk en aardig, maar die zitten nu met een spanning in huis van heb ik jou daar omdat ma zichzelf opvreet en pa er niks aan doet. Dat is minstens net zo schadelijk. Stop met het verzinnen van excuses over de rug van je kinderen.
Inderdaad. En een ma die over zich heen laat lopen en oogluikend toestaat dat pa vreemdgaat is een heel slecht voorbeeld voor de kinderen.
pi_139898116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is toch eigenlijk wel een reden om meteen af te haken en hem te verlaten:

[..]

Hij heeft dus twee weken kunnen nadenken of hij z'n lul ooit nog omhoog krijgt van jou TS. Dat klinkt echt als de ultieme vernedering. Het is best verstandig om geen overhaaste beslissingen te nemen, ook vanwege je kinderen, maar dit klinkt echt heel erg fout.
Dat is dus ook wat mij het meeste pijn doet, geen vechtlust direct na het ontdekken.
Maar hoe moet ik deze moeilijke keuze maken? Ik snap wel: ja zeggen dat hij kan gaan maar dan is het ook echt klaar. En aan de ene kant wil ik dat heel graag zeggen en aan de andere kant hoop ik toch nog dat hij nog ergens het licht ziet. Als ik het nu zo opschrijf denk ik bij mezelf: Wat ben je toch een stomme trut, laat niet zo over je heen lopen, kom voor jezelf en de kinderen op, laat hem lekker z'n eikel achterna lopen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:03:42 #85
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_139898204
quote:
Het is zo moeilijk om te denken dat je 13 jaar zomaar weg kan gooien...
Hij heeft dat al gedaan door met dat andere wijf te neuken...
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:05:56 #86
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898276
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Dat is dus ook wat mij het meeste pijn doet, geen vechtlust direct na het ontdekken.
Maar hoe moet ik deze moeilijke keuze maken? Ik snap wel: ja zeggen dat hij kan gaan maar dan is het ook echt klaar. En aan de ene kant wil ik dat heel graag zeggen en aan de andere kant hoop ik toch nog dat hij nog ergens het licht ziet. Als ik het nu zo opschrijf denk ik bij mezelf: Wat ben je toch een stomme trut, laat niet zo over je heen lopen, kom voor jezelf en de kinderen op, laat hem lekker z'n eikel achterna lopen.
Nouja ik begrijp je ergens wel. Je man is natuurlijk ook een mens en houdt erg veel van jou en je kinderen. Maar hij is verliefd op die ander en heeft zich overgeleverd aan zijn hormonen, en heeft nu overduidelijk liefdesverdriet door het gestopte contact.

Anderzijds heeft hij een grens overschreden die gewoon vernederend is voor jou. Hij heeft je in de steek gelaten en bedrogen. Bedenk wel dat er genoeg mannen zijn die je wel bijstaan, ook als het even wat tegenzit.
pi_139898348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nouja ik begrijp je ergens wel. Je man is natuurlijk ook een mens en houdt erg veel van jou en je kinderen. Maar hij is verliefd op die ander en heeft zich overgeleverd aan zijn hormonen, en heeft nu overduidelijk liefdesverdriet door het gestopte contact.

Anderzijds heeft hij een grens overschreden die gewoon vernederend is voor jou. Hij heeft je in de steek gelaten en bedrogen. Bedenk wel dat er genoeg mannen zijn die je wel bijstaan, ook als het even wat tegenzit.
thx, zo voelt het ook
pi_139898359
quote:
Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie ongezouten mening. Het heeft lang geduurd voordat ik dit hier op durfde te zetten maar ik weet het nu echt niet meer.

Een paar weken geleden heb ik mijn man betrapt met een andere vrouw (die ook een relatie heeft). Er werd toen ook duidelijk dat hij verliefd op haar is.
Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven. Sinds de ontdekking heeft hij geen contact meer met haar.
Nu zijn we nog twee weken verder maar ik merk niet aan hem dat hij zijn best doet voor ons. Ik zie totaal geen vechtlust bij hem, iets wat mij ook heel veel pijn deed in de eerste twee weken (ik dacht dat als je dan betrapt wordt, je wel bij zinnen zou komen en je bij wijze van spreken op je knieën valt om je excuses aan te bieden en er alles aan doet om je relatie te redden).
Zijn verliefde gevoelens voor haar zijn nog niet over waardoor ik erg wantrouwend en achterdochtig ben. Vaak haal ik de beelden in mijn hoofd van hem en haar en word ik of heel verdrietig of heel boos (of allebei).
Wat moet ik nu? Ik weet het echt niet meer.
Ik weet niet of hij dit nog wel wilt, ik weet niet of ik dit nog wel wil aangezien ik totaal geen vechtlust bij hem zie. Hij doet liever alsof er niets gebeurd is. Ook praat hij er met niemand over terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen. Relatietherapie wilt hij ook niet.

Wie geeft mij advies?
Alvast bedankt voor je mening.
(er zijn ook kinderen in het spel)
De eerste keer dat mijn vader vreemd ging, zei ik tegen mijn moeder " je moet gewoon van hem scheiden, papa zal het waarschijnlijk nog eens doen en je moet niet met hem blijven voor ons, we redden het wel".

Mijn moeder zei: "je bent nog jong , je gaat het later begrijpen".

Ik zei "ik begrijp het nu al, als je niet gaat scheiden en doen alsof er niets gebeurd is en verder gaan met hem, gaat hij dat sowieso opnieuw doen"

Mijn moeder antwoordde opnieuw " neen, uw vader heeft het maar 1 keer gedaan en dat zal zich niet herhalen"

6 maanden later en nog jaren later bleef mijn vader haar bedriegen, tot IK besloot zelf weg te gaan.

Wat wil ik hiermee zeggen: denk aub aan uw kinderen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139898362
quote:
:') Echt hij heeft nagedacht om jullie nog een kans te geven omdat hij is vreemdgegaan. De wereld op zijn kop.
pi_139898417
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:09 schreef complicate het volgende:

[..]

De eerste keer dat mijn vader vreemd ging, zei ik tegen mijn moeder " je moet gewoon van hem scheiden, papa zal het waarschijnlijk nog eens doen en je moet niet met hem blijven voor ons, we redden het wel".

Mijn moeder zei: "je bent nog jong , je gaat het later begrijpen".

Ik zei "ik begrijp het nu al, als je niet gaat scheiden en doen alsof er niets gebeurd is en verder gaan met hem, gaat hij dat sowieso opnieuw doen"

Mijn moeder antwoordde opnieuw " neen, uw vader heeft het maar 1 keer gedaan en dat zal zich niet herhalen"

6 maanden later en nog jaren later bleef mijn vader haar bedriegen zelfs, tot IK besloot zelf weg te gaan.

Wat wil ik hiermee zeggen: denk aub aan uw kinderen. :)
Dankjewel voor je verhaal en je input
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:11:47 #91
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

:') Echt hij heeft nagedacht om jullie nog een kans te geven omdat hij is vreemdgegaan. De wereld op zijn kop.
Klopt. Maar ergens is het wel broodnodig dat hij ook nog wil natuurlijk. De man is verliefd op een ander, die is dus niet helemaal voor rede vatbaar.
pi_139898455
quote:

[..]

Nee is heel normaal, zij blijft leuk zijn ondergoedjes wassen zodat hij straks wel als een heertje bij het volgende neukertje staat
pi_139898501
quote:

[..]

Er zit wel meer achter, ik heb hem voor de keuze gesteld uiteindelijk: of wel of niet voor mij kiezen en kan je niet kiezen, dan ga je er maar uit.
Ik wilde perse dat hij deze keuze ging maken omdat ik het niet voor hem wilde doen (dat doe ik namelijk meestal al omdat hij het liever aan mij over laat), met de gedachte dat als hij niet voor mij kiest, ik niets meer te kiezen heb. Kiest hij wel voor mij, dan kan ik gaan nadenken wat ik wil, of ik dit nog wil, of ik dit nog kan. Ook hem de kans geven om zichzelf te bewijzen. Helaas is daar tot nu toe nog niets van te zien.
Dus ik zit nu in mijn wat-wil-ik-fase
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:14:02 #94
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898505
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:12 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee is heel normaal, zij blijft leuk zijn ondergoedjes wassen zodat hij straks wel als een heertje bij het volgende neukertje staat
Haha ik betrap jou op vrij weinig genuanceerde teksten in dit topic. Het ligt natuurlijk niet zo simpel als "Oprotten, wegwezen" vooral als er ook nog een huis, kinderen en een huwelijk meedingen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:14:40 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139898528
Volgens mij is het minst slechte resultaat wat je hieruit kan verwachten dat je jouw man door op zijn schuldgevoel te werken bij je kan houden. Wie weet komt er aan zijn kant nog een keer een soort van berusting in zijn lot en kunnen jullie er het beste van maken en heel misschien ziet hij ooit het licht en wordt hij helemaal weer verliefd op je maar volgens mij gebeurd dat alleen maar in films en sprookjes.

Succes in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_139898570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haha ik betrap jou op vrij weinig genuanceerde teksten in dit topic. Het ligt natuurlijk niet zo simpel als "Oprotten, wegwezen" vooral als er ook nog een huis, kinderen en een huwelijk meedingen.
Reken maar dat het zo simpel kan gaan, je gaat toch niet als de huissloof achter je vent aan, die ging bij mij eruit, direct en belde een advocaat om alles te regelen, hij ging maar lekker bij zijn schatje wonen kon die lekker tussen haar en haar vriend liggen.
pi_139898596
quote:

wat doe ik de kinderen aan door ze met gescheiden ouders te laten opgroeien? Het is zo moeilijk om te denken dat je 13 jaar zomaar weg kan gooien...
Maar jij hebt dat niet gedaan, dat heeft hij gedaan. Hij gaat zo met zijn vrouw en kinderen om. Nu is aan jou de keuze om dit door te laten modderen. Maar dan ligt inderdaad de schuld wel bij jou.
pi_139898602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:12 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Hier heb ik dus niets aan, je kan gewoon je mening hier over geven, waar ik om gevraagd heb.
Maar als niet weet waar je over praat, kan je beter niets zeggen en niet het topic bevuilen met rare praat.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:17:47 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Reken maar dat het zo simpel kan gaan, je gaat toch niet als de huissloof achter je vent aan, die ging bij mij eruit, direct en belde een advocaat om alles te regelen, hij ging maar lekker bij zijn schatje wonen kon die lekker tussen haar en haar vriend liggen.
Waarom denk je dat het zo makkelijk is?

Serieuze vraag.
pi_139898639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Als je beter leest, lees je dat ik niet als een huissloof achter hem aanga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')