abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:56:27 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896579
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef Scorpie het volgende:
Hij wil dus wel bij jou blijven maar er niks voor doen? Val je altijd op luie mannen of wat?
Hij is overduidelijk nog verliefd op die andere vrouw zoals TS aangeeft. Hij zal dus wel even wat liefdesverdriet hebben van het verbroken contact?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139896581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:52 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

onder de 8
Het is sowieso een lul, maar met zulke jonge kinderen helemaal. Puur egoïstisch, meneer ging bewust op zoek naar iets anders. Snap sowieso niet dat je het überhaupt kunt, laat staan met kinderen waar je verantwoordelijk voor bent. Kan enorm veel impact hebben op hun ontwikkeling.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:57:25 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896607
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef zarGon het volgende:
Waarom is hij vreemdgegaan?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:58:50 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139896635
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het is sowieso een lul, maar met zulke jonge kinderen helemaal. Puur egoïstisch, meneer ging bewust op zoek naar iets anders. Snap sowieso niet dat je het überhaupt kunt, laat staan met kinderen waar je verantwoordelijk voor bent. Kan enorm veel impact hebben op hun ontwikkeling.
Veel mensen denken vooral aan zich zelf en wat op dat moment goed voelt, de gevolgen zien ze dan wel.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_139896643
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zie eerder reactie op een post
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:03:48 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:59 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Vieze zwakke vent heb je aan touw die blijkbaar niet voor jou kan kiezen. Hij heeft gewoon moedwillig iemand anders geneukt, en is daar verliefd op geworden en toont totaal geen inzet voor jou. Kan jij daar mee leven?

Wil jij je kinderen het voorbeeld geven om maar bij een notoire vreemdganger te blijven? Wil je zo op je spreekwoordelijke rug gaan liggen voor deze man?
pi_139896784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:59 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de reden dat je verder wil gaan met hem? Omdat kinderen? Of omdat gewoonte? Of omdat angst voor het onbekende? Of liefde?
pi_139896828
Misschien erg bot en kort door de bocht. Maar ik ben van menig dat je beter uit elkaar kunt gaan. Dat je verliefd wordt op een ander, dat kan. Maar doe er niks mee en stort je op je eigen relatie. Hij is vreemd gegaan met de vrouw waarop hij verliefd is. Wat weerhoudt hem om dat nog een keer te doen in de toekomst, als hij op een ander verlieft wordt. Blijkbaar is hij niet tevreden met jullie relatie.

Wat betreft de kinderen. Die voelen echt wel dat er iets niet in de haak zit. Dat is niet goed voor de kinderen. Scheiden is ook pijnlijk en zeer vervelend voor de kinderen. Maar als jullie het op een nette manier doen en het niet over de rug van de kinderen gaan spelen, dan komt het wel goed.

Bij elkaar blijven voor de kinderen is in mijn optiek het slechtste wat je kan doen. De sfeer en spanningen die daardoor kan ontstaan is niet goed voor de kinderen en die voelen zich dan niet meer prettig en fijn thuis. En als men zich ergens prettig en fijn moet voelen, is dat thuis wel. Dan kan je er beter voor zorgen dat ze 2 plekken hebben waar ze zich prettig en fijn voelen, dan 1 plek waar het kut is.

Maar nogmaals, dit is mijn mening. Ik weet natuurlijk niet hoe de precieze situatie is bij jullie.
pi_139896843
Bekijk het eens zo, heb jij nu nog zin om zijn was te wassen, zijn rommel op te ruimen, lekker eten voor hem te koken, als hij eens zin heeft om hem tussen je benen te hebben?
Heb jij nu nog zin om moeite voor hem te doen, terwijl hij liefdesverdriet heeft?

Echt, ik zal niet zeggen dat het geen pijn doet, maar trap die lul het huis uit, jij verdiend zoveel beter dan zo'n man, wees trots, dit laat je niet met je gebeuren, waarom zou je maar altijd vergevingsgezind zijn, hij heeft jou een trap gegeven en lag in bed met een andere vrouw.
Hij had niet eens het lef om te zeggen dat hij iets miste, die moet jij dan vertrouwen, die vertrouwde ik nooit weer, daar waren zijn spullen, optieven met die vent en zijn gejank.
pi_139896845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vieze zwakke vent heb je aan touw die blijkbaar niet voor jou kan kiezen. Hij heeft gewoon moedwillig iemand anders geneukt, en is daar verliefd op geworden en toont totaal geen inzet voor jou. Kan jij daar mee leven?

Wil jij je kinderen het voorbeeld geven om maar bij een notoire vreemdganger te blijven? Wil je zo op je spreekwoordelijke rug gaan liggen voor deze man?
Als je het zo stelt niet nee ;(
Ik heb nu nog steeds zoiets van: wat kan ons helpen? Wat moet ik van hem vragen zodat dit ooit nog gaat werken tussen ons? En de angst voor wat komen gaat, ik kan het heus wel zonder hem maar hoe en wat gaat er dan allemaal gebeuren? Waarom kon hij niet gewoon tegen mij vertellen dat hij gevoelens kreeg voor iemand voordat hij zijn *** in haar stak ;(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:10:22 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:08 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik heb nu nog steeds zoiets van: wat kan ons helpen? Wat moet ik van hem vragen zodat dit ooit nog gaat werken tussen ons? En de angst voor wat komen gaat, ik kan het heus wel zonder hem maar hoe en wat gaat er dan allemaal gebeuren? Waarom kon hij niet gewoon tegen mij vertellen dat hij gevoelens kreeg voor iemand voordat hij zijn *** in haar stak ;(
Wat wil je zelf dan? Ik proef een beetje in jouw reacties dat je graag verder wilt met je man.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:10:36 #37
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139896890
quote:

[..]

Niets waarschijnlijk.
Dat ie het nooooiiiit meer zal doen, maar geloof jij dat?
Niemand weet wat de toekomst brengt, that's life.
Waarom niet? Omdat hij zichzelf belangrijker vond dan jou of jullie relatie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139896906
quote:

[..]

Niets. Hij heeft het nu 1 keer gedaan, en komt er blijkbaar mee weg. Grote kans dat hij zijn leuter nogmaals in een ander steekt maar er nu voor gaat zorgen dat jij er niet achter komt.
pi_139896920
quote:

[..]

:maar hoe en wat gaat er dan allemaal gebeuren?
Dat weet niemand. Maar je zal toch ooit eens de stap moeten zetten. Of wil je lekker zo door blijven modderen en ongelukkig worden.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:13:00 #40
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139896944
Ik zou mijn partner wel een nieuwe kans kunnen geven mits hij echt vecht voor de relatie.
Dat doet je man dus niet hij wil niet eens relatietherapie :X

Dat door blijven modderen lijkt mij geen optie!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:14:54 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139896991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:13 schreef Moppert het volgende:
Ik zou mijn partner wel een nieuwe kans kunnen geven mits hij echt vecht voor de relatie.
Dat doet je man dus niet hij wil niet eens relatietherapie :X

Dat door blijven modderen lijkt mij geen optie!
Er zijn genoeg vrouwen die bij de man zouden blijven als hij een keer of twee vreemdgaat. Vind ik altijd een beetje raar. Als iemand vreemdgaat is er immers per definitie een betere beschikbaar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:15:14 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_139897003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Heb hem ook herhaaldelijk gevraagd wat er dan mis is in onze relatie. Hij heeft er goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat alles eigenlijk wel goed was en er eigenlijk geen reden was om verliefd te worden. We hebben het de laatste tijd wel druk gehad maar dit was van beide kanten. Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je maar een ander zoekt voor aandacht? Hij heeft dit contact trouwens zelf gelegd, hoe en wat ga ik niet verder over uitweiden maar van het een kwam het ander zeg maar. (van 1 appje naar afspreken)
sleur, angst voor het onbekende, geen beslissing durven nemen etc. etc.
Het een zeggen maar het ander voelen is denk ik schering en inslag binnen relaties.

misschien op zoek naar spanning en avontuur, of knetter geil en kon hij het bij jou niet kwijt.

Of de relatie is over maar moet iemand nog de stop er uit trekken...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_139897023
Wel eens aan gedacht dat hij jou ook in gevaar bracht, stel dat die vrouw een soa had, had hij jou daar zo even mee besmet, herpes verdwijnt nooit meer.
pi_139897038
Ik ben nu in m'n boos-fase en heel veel in mij zegt, laat hem lekker oprotten, hij heeft niets voor je over.
Maar ik wil geen overhaaste beslissingen maken, is dat zo slecht van mij? Of verwacht ik dat er nog dingen gaan komen die er toch niet komen?

Dit had ik nooit voor ogen voor mijn kinderen...
pi_139897077
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:16 schreef stacy_lace het volgende:
Ik ben nu in m'n boos-fase en heel veel in mij zegt, laat hem lekker oprotten, hij heeft niets voor je over.
Maar ik wil geen overhaaste beslissingen maken, is dat zo slecht van mij? Of verwacht ik dat er nog dingen gaan komen die er toch niet komen?

Dat heeft niemand, iedereen ziet zichzelf samen als oude besjes leuk in de tuin met de kleinkinderen of zelfs achter kleinkinderen
pi_139897103
quote:

Merk je dat jij meer vecht voor hem dan hij voor jou?

Hij moet degene zijn die moet nadenken hoe hij het goed kan maken. Hij moet degene zijn die dit soort topics gaat openen. Hij moet degene zijn die aan zijn kinderen denkt.
pi_139897105
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niets. Hij heeft het nu 1 keer gedaan, en komt er blijkbaar mee weg. Grote kans dat hij zijn leuter nogmaals in een ander steekt maar er nu voor gaat zorgen dat jij er niet achter komt.
Iets doet mij overigens zeggen dat, dat al vaker is gebeurd. Tis dat ze er nu achter is gekomen anders kwam het nooit aan het licht. Meneer kiest niet voor ts, en heeft daar naar mijn idee ook totaal geen zin in.
pi_139897124
Dat sletgeroep kan achterwege blijven.
pi_139897196
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Iets doet mij overigens zeggen dat, dat al vaker is gebeurd. Tis dat ze er nu achter is gekomen anders kwam het nooit aan het licht. Meneer kiest niet voor ts, en heeft daar naar mijn idee ook totaal geen zin in.
Ik ga er van uit dat hij dit nooit eerder heeft gedaan. Wij hebben altijd open en eerlijk met elkaar over alles kunnen praten maar nu is hij verliefd en daar kan ik niet tegenop boksen
pi_139897232
quote:

Je gaat je leven wegcijferen voor je kinderen begrijp ik? Die gaan dit heus wel meekrijgen hoor, maak je daar maar geen zorgen om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')