Inderdaad en dat ik wel mooi een paar dagen tegen zijn blauwe oog aan mag kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een. Andere vragen je problemen op te lossen zodat jij niet met mogelijke consequenties kan zitten.
wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad en dat ik wel mooi een paar dagen tegen zijn blauwe oog aan mag kijken
weer eens wat anders dan joeequote:
Haha ja prima hoor, met jou dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan joee
alles goed?
te veel werk, maar voor de rest goedquote:
+1quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Dit doen vrouwen voor een eerste vrijpartij
Ik dacht bij de TT aan iets heel anders.Als in het fixen hoe je een man in bed kan krijgen ipv hoe je er uit wil zien voor een neukpartij
Dat had ik ook. Nieuw beddengoed bijv., je daar druk om maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1
Niet alles is herkenbaar overigens
Wie de fuck dóét die dingen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik dacht bij de TT aan iets heel anders.Als in het fixen hoe je een man in bed kan krijgen ipv hoe je er uit wil zien voor een neukpartij
nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel werk, maar voor de rest goed
alsof iemand dan op dat beddengoed gaat lettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nieuw beddengoed bijv., je daar druk om maken.
Ja totaal geen idee. Maar fijn dat hier anderen zijn die er ook zo over denken. Begon bijna aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen. ib4 typisch, wp, snowbells, andere nare mensen.quote:
Omgggg. Je hebt een bloemetjes beddengoed, nu kunnen we niet meer neuken hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof iemand dan op dat beddengoed gaat letten
Ik twijfel altijd aan mijn vrouwelijkheid hier op FOK!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja totaal geen idee. Maar fijn dat hier anderen zijn die er ook zo over denken. Begon bijna aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen. ib4 typisch, wp, snowbells, andere nare mensen.
[..]
Omgggg. Je hebt een bloemetjes beddengoed, nu kunnen we niet meer neuken hoor![]()
![]()
Haha nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Moira. Armaan_Gucci en ik vonden het zeer gezellig met je.
ik heb heul geen bloemetjesdekbedquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja totaal geen idee. Maar fijn dat hier anderen zijn die er ook zo over denken. Begon bijna aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen. ib4 typisch, wp, snowbells, andere nare mensen.
[..]
Omgggg. Je hebt een bloemetjes beddengoed, nu kunnen we niet meer neuken hoor![]()
![]()
had je goed gebbq'ed zaterdag?quote:
Haha voor zover dat lukte met regenachtig weer, was zeker gezellig en het eten ook nog aardig goed geluktquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb heul geen bloemetjesdekbed
en dan nog. Als er een naakte flips ligt heb ik geen ogen voor die bloemetjes
Beste keeper van zijn buurt hoorquote:
nee, jij zou over de bloemetjes gaan zeurenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tering.
[..]
Beste keeper van zijn buurt hoor. Dankzij hem is mijn ranking al zeker 100 punten omlaag.
Mwa. Als er rozen in de print voorkomen zou ik toch wel even de tijd nemen. Toch een jaar in een kas gewerkt, dan raak je gepassioneerd voor dat soort details.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jij zou over de bloemetjes gaan zeuren
Mja, alles is hier toch een beetje hypocriet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd aan mijn vrouwelijkheid hier op FOK!
Sowieso op het internet eigenlijk
Kan me vrijwel nooit herkennen in de 'vrouwendingen' waar men het vaak over heeft
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog. Als er een naakte flips vrouw ligt heb ik geen ogen voor die bloemetjes
Wat een faalgastquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tering.
[..]
Beste keeper van zijn buurt hoor. Dankzij hem is mijn ranking al zeker 100 punten omlaag.
whehe, truequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja, alles is hier toch een beetje hypocriet.De ene helft van de forum gebruikers vindt het een grote onzin, en de andere helft het ander. Je moet ook maar net tegen mensen aanlopen die grotendeels net zoals jij denken.
[..]Als ik moddervet ben, dan bedek ik wel al die bloemetjes inderdaad.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja, alles is hier toch een beetje hypocriet.De ene helft van de forum gebruikers vindt het een grote onzin, en de andere helft het ander. Je moet ook maar net tegen mensen aanlopen die grotendeels net zoals jij denken.
[..]Als ik moddervet ben, dan bedek ik wel al die bloemetjes inderdaad.
Dit is wel slecht gianniquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog. Als er een naakte flips ligt heb ik geen ogen voor die bloemetjes
ik word gehypnotiseerd door jouw UIquote:
hai nijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mooie TT.
Waarom maakte autocorrect daar matching your tie van...
fascinerend hequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik word gehypnotiseerd door jouw UI
Hoiquote:
En terecht. Ik loop altijd nog minstens een week te kloten met een liner dat eigenlijk te leeg isquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Helemaal blij zijn met je nieuwe eyeliner #justgirlythings. Waz met mij.
Ik heb maandenlang wings proberen te maken met kohlpotlood. Heb nu liquidliner. Omgquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht. Ik loop altijd nog minstens een week te kloten met een liner dat eigenlijk te leeg is
Liquidlinerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang wings proberen te maken met kohlpotlood. Heb nu liquidliner. Omg.
Ik heb al enige nuance gebracht in het topic. Geen dank.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag Dven en jou al samen bezig zijn. Wat glimlachjes niet kunnen onderdrukken, toch wel bedankt Lr.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al enige nuance gebracht in het topic. Geen dank.
De FOK!-amateurpsychologen wrijven al in hun handjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic R&P / Man verliefd op een ander en is vreemdgegaan
Alleen ff de OP gelezen. Als ik die vrouw was had ik de relatie per direct beëindigdquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic R&P / Man verliefd op een ander en is vreemdgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |