ik geloof het meteenquote:
Young Vargquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar wel een mooi ding inderdaad, heb er alleen nog nooit uit gedronken omdat ik geen standaard heb.
Omgquote:
Duitser.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weltrusten alvast voor straks
Ja dus niet voor getekende vissen flquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weltrusten alvast voor straks
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dus niet voor getekende vissen fltis geen fobie
Omdat die een paar jaar geleden behoorlijk naar waren voor een bepaalde bevolkingsgroep.quote:
Maar snapte de referentie naar mij dan niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat die een paar jaar geleden behoorlijk naar waren voor een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik heb altijd het gevoel dat ik er zo uitzie als ik wakker word na een avond zuipen.quote:
Omdat jij ook naar tegen een bepaalde groep doet, in dit geval mensen die bang zijn voor vissen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar snapte de referentie naar mij dan niet.
Alleen na een avond zuipen? nou....quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik er zo uitzie als ik wakker word na een avond zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je ook naar tegen mij deedquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar snapte de referentie naar mij dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |