SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, barvrouw.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Maringo is ze kokkin? (Zoja dan heb je echt zoveel geluk hihi)
Terechte klacht welquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja.. Mijn enige ervaring met Utreg is een negatieve: fucking de hele binnenstad rond Catherijne opengebroken.
Ja preciesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, te erg.
Ook eens met zo'n soort persoon gewerkt. Zelf niks of fout doen, maar andere om de kleinste dingen op de vingers tikken.
weet je zeker dat wij geen collega's zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesen ondertussen lult ie ook over iedereen en loopt ie te slijmen als hij iemand nodig heeft
Jij bent die vervelende collega?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je zeker dat wij geen collega's zijn?
NS, immer terechte klachtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef KitKatChunky het volgende:
Kut ns, vertraging waardoor ik de overstap mis
Ga weg met je meetquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooidraad liefje kom jij ook naar de meet? Ik zal rozen voor je plukken
Ga weg vieze vakantiegangerquote:
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg vieze vakantieganger
Beetje ons laten zitten
We weten nu wel wie je echte vrienden zijn
Vrienden die achter je rug om meets organiserenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg vieze vakantieganger
Beetje ons laten zitten
We weten nu wel wie je echte vrienden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |