Ik was hem ook al kwijtquote:
Yay!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik was hem ook al kwijt
Staat weer tussen de normale topics nu
quote:
Mooi tempo idd.quote:
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebrachtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Not bad.quote:
Zolang je je geld maar krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Rezania het volgende:
Moet vandaag bijles geven, 11 uur afgesproken, dat kind is er nog steeds niet.
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon moeders bellen en zeggen dat niet nagekomen afspraken ook in rekening worden gebracht
jij draait nog XP toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is deze PC traag aan het worden, niet gezond. Mag op zich ook wel na 6 jaar.
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
zou dat ook echt niet pikken ook, jij maakt ook gewoon tijd vrij voor zo'n kind. en als dat kind dan niet komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, maar ben volgende maand jarig.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo voelen leraren zich continu denk ik als ze zich niet serieus genomen voelen.als ik voor een klas zou staan zou het mij ook weinig boeien of een leerling mij serieus zou nemen. maar als je bijles geeft is dat toch een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zelfbouw manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ben volgende maand jarig.Even m'n ouders lief aankijken.
PowNed: Juf (32) neukt leerlingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik voor een klas zou staan zou het mij ook weinig boeien of een leerling mij serieus zou nemen. maar als je bijles geeft is dat toch een ander verhaal
dat soort verhalen staan toch elke dag op de frontpage?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PowNed: Juf (32) neukt leerling
Zal hij haar serieus hebben genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |