Ik win.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FUCK YEAH! PARTY HARD SPACE TIME!
[ afbeelding ]
Rawrquote:
Tijd voor een nieuwe pagina.quote:
we zijn allemaal kut 3d plaatjes, dat nuance verschil is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn we uiteindelijk niet allemaal kutplaatjes
Toch ook wel echt een kutplaatje tenzij een keizersnee, maar dat soort mensen zijn toch het aankijken niet waard. De arrogantie alleen al, 'keizer'sneequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
we zijn allemaal kut 3d plaatjes, dat nuance verschil is wel belangrijk.
Moet je even naar de dokter voor een middeltje, of je schaamhaar scheren.quote:
je kan het ook trimmen, papzakquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je even naar de dokter voor een middeltje, of je schaamhaar scheren.
Jij hebt het over je platjes, kom je met trimmen niet vanaf. En als er iemand geen papzak is ben ik het wel.quote:
Moet je niet werken dan?quote:
Ah op fok tijdens het werk. Zie maar dat je baas dat niet teweten komt.quote:
Dat maakt 'm vrij weinig uit denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah op fok tijdens het werk. Zie maar dat je baas dat niet teweten komt.
Chille baas dan. Wat doe je van werk?quote:
Hiker. Beetje auto's transporteren en in het OV hangen. Ben nu onderweg naar de volgende autoquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Chille baas dan. Wat doe je van werk?
In het OV hangen? Wat OV?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hiker. Beetje auto's transporteren en in het OV hangen. Ben nu onderweg naar de volgende auto
Ah oke. En moet je niet werken wietparkiet?quote:
neequote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah oke. En moet je niet werken wietparkiet?
Ah je bent nog student dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ik ben zojuist wakker gemaakt door mijn moeder met het bericht dat ze weg is tot 6 uur ofzo
En waarom denk je dat?quote:
Werkloos bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |