quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
DIG / PC geblokkeerd met wachtwoord door hackeranno 2014 hier nog intrappen
kun je weer meer wiet van kopenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh manIk kon nog aanvullende beurs krijgen schijnbaar bij DUO
Nee niet echt, ik blow sowieso minder als ik weer naar school ga dus daar bespaar ik ook geld op. Ik ga het verstandig bestedenquote:
waarom stop je nu dan niet met blowen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik blow sowieso minder als ik weer naar school ga dus daar bespaar ik ook geld op. Ik ga het verstandig besteden![]()
Huisje komt zo wel erg dichtbij
![]()
Ja, na 3 weken vakantie werk ik er nogquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PorkLang geleden haha! Werk je nog bij de groenteboer?
Minderen doe ik dan toch staat er?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom stop je nu dan niet met blowen?
of minderen
Nice man!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, na 3 weken vakantie werk ik er nog
Ja, maar waarom nu niet.quote:
Ben jij nog op vakantie geweestquote:
lkkr koud ja, beetje draakje pesten enzo. en om nog niet te spreken over de middeleeuwse praktijken die ze er op nahoudenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
SkyrimIdeaal vakantieland.
Plas in hun konten, hihi.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn zusje heeft een vriendinnetje waarvan de broertjes echt schijtirritant zijn
wou bijna uithalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |