Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ik ben niet hooggeleid, g.quote:
Hooggeleid?quote:
Zeg, ik beledig jouw geloof toch ook niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ja, jouw spaghetti monster is nou eenmaal gewoon een randdebiel
Sjezusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik beledig jouw geloof toch ook niet?
Dan is de kans kleinerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@stim: Ja maar dan vergeet je hem dus. Als je normaal gebruikt dan kan er weinig misgaan, toch?
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.quote:
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich steeds overal tussen wringt en poep is bij iedere peterselie.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
Dat is wel zielig.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
niet mijn winkel, halve kont staat open slet, vervolgdelen sydney, etc etcquote:
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.
Nietusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Dames, kunnen jullie het niet laten voor wat het is?
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
true.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan is de kans kleiner
Heb btw bbq vlees gehad. En cacik. En tatli. En sarma.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Doe even een kleine samenvatting voor de mensen die meelezen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Jij gaat nog door over topics van 2009quote:Op zondag 27 juli 2014 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.
Nee, dat was jij weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nog door over topics van 2009
Ga weg. Dit topic gaat spetterend ten einde.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Daarom. Dit topic is niks zonder ons.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij. We zijn even psychisch gestoord remember.
Zijn jullie permanent ongesteld ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij. We zijn even psychisch gestoord remember.
Samenvatting!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom. Dit topic is niks zonder ons.
Ik haat die presentatricequote:
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geef hem gelijk het geld, wil je.
Het gaat mij meer om dat filmpje/de vraag.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met Toblerone is echt
Ik wil die met oreo proberen maar hier in dit topic zeiden ze dat het niks was.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee die met Oreo was echt niet lekker. Van die 3 is Toblerone the one to goquote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil die met oreo proberen maar hier in dit topic zeiden ze dat het niks was.
Wij hebben die met daim ook btw.
Goeiemorgen, die post al redelijk wat jaartjes niet meer op dit forum.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting!
En waar is Emel eik gebleven?
Waar koop je die?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar koop je dat? Gewoon bij de Appie?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedere allochtoon kiest zijn moeder behalve die Tata.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om dat filmpje/de vraag.
Welk cijfer zou jij jezelf geven?
Of mensen die vragen of jij jezelf mooi vindt.gtfoo
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goeiemorgen, die post als redelijk wat jaartjes niet meer op dit forum.
WAAR HAAL JE DIT OMGquote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar koop je dat? Gewoon bij de Appie?
getrouwdquote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting!
En waar is Emel eik gebleven?
Dat bakje voelt altijd super licht aan btw. Lijkt net alsof er niks in zit.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die met Oreo was echt niet lekker. Van die 3 is Toblerone the one to go
getrouwd.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?
Groot genoeg voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat bakje voelt altijd super licht aan btw. Lijkt net alsof er niks in zit.
wat is mtquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.
Allebei de Emel's zijn gestopt met posten. Bilmiyorem - Emel is getrouwd met Burakius heb ik gehoord. Die andere Emel weet ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?
em-té hebben we hierquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.
De emte is mijn minst favoriete supermarkt. Dunnow why.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.emte.nl/Pages/home.aspx
Ha, ok. Thanks. Hebben we hier niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.emte.nl/Pages/home.aspx
Emte is niet zo groot. Weinig verschillende producten. Als ik variatie wil moet ik naar de AH XL een stad verderopquote:Op zondag 27 juli 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De emte is mijn minst favoriete supermarkt. Dunnow why.
Hmmmz.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allebei de Emel's zijn gestopt met posten. Bilmiyorem - Emel is getrouwd met Burakius heb ik gehoord. Die andere Emel weet ik niet.
Die paardebek....quote:
Is gewoon een AH maar dan kleinerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:24 schreef Blocko het volgende:
De naam em-té doet me vermoeden dat het hier gaat om een soort Aldi voor den Bourgondische medemens.
We hebben in Utrecht wel een netorama.quote:
2,5 Jaar Jan Linders vakkenvuller meld zich.quote:
Jan Linders. Het voordeel van het Zuiden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
2,5 Jaar Jan Linders vakkenvuller meld zich.
Die tijden waar we gewoon chocolade letters en masse naar huis mochten meenemen. Elke dag 5 letters naar huis.
Was ik maar weer 16
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.
Waar woon jij schatje.. Laten wij de volgende Emel en Burakius worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.
Mijn generatie had dat filiaal bij ons hierzo overgenomen. Volgens mij was 70% van het personeelsbestand allochtoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jan Linders. Het voordeel van het Zuiden.
Op straatquote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar woon jij schatje.. Laten wij de volgende Emel en Burakius worden.
Dit wijf...quote:EBRU UMAR - HET ZULLEN JE KINDEREN MAAR ZIJN
ebrupica100pix11.jpeg IK BEN ZO KLAAR MET DIE KLOTE MAROKKANEN. ZO FOKKING, FOKKING KLAAR. Ik ben er klaar mee. Alsof het niet genoeg is dat de Albert Heijn op zondagmiddag in Bos en Lommer achter alle vier de kassa’s een caissière met een hoofddoek heeft zitten (niets mis met diversiteit, we leggen ons daar al jaren met zuchten bij neer maar dit is redelijk doorgeschoten. Of is de wijk al overgenomen door de ayatollah’s?), kun je niet eens meer met twee tassen boodschappen rustig naar huis lopen. Een stel Marokkanen staat pontificaal op de stoep. What ever. Je zult er toch langs moeten en als ze zelfs ruimte maken om te passeren, schaam je je bijna voor je slechte gedachten. Totdat je ze hoort: “Oprotten jij.” Oh gelukkig, m’n nare oordeel over Marokkanen klopt nog steeds. Ze zijn met z’n vijven, vijf mannen, en ze hebben blijkbaar niets beters te doen dan zich druk maken over mij met mijn twee Albert Heijn tassen. Dus draai je je om. Zwijgen zilver? Zwijgen is voor NSB’ers. “Heb ik jou wat misdaan?” De een doet een dreigende pas in mijn richting, bij de tweede wordt ‘ie tegengehouden maar niet voordat hij tiert: “OPROTTEN JIJ, WIL JE SOMS EEN PAK SLAAG!?” Ik herhaal mijn vraag: “Wat heb ik jou misdaan?” Zijn vriend houdt hem vast: “Laat gaan.”
Laat gaan.
Laat fokking gaan.
Man, jij, jullie... Jullie verdienen een rampartij van hier tot Tokio. Van het soort dat Badr aan Koen Everink gaf. Ik zweer je, ik zou het onderspit delven, ik zou door jullie verbouwd worden – zeker met z’n vijven maar nooit, never nooit, zal ik jullie uit de weg gaan. Jullie moeten je schamen. En als jullie het al niet doen, schamen jullie ouders zich wel om jullie. Klote Marokkanen.
Ebru Umar | 27-07-14 | 20:59 |
Laten we samen op straat leven in liefde schatje. Samen slapen op een stuk karton naast de Aldi. Ons zelf wassen bij Dirk van den Broek, klantentoilet. Een broodje scoren uit de bakken van de AH. Laten we dronken worden van de 1 euro wijn van de Liddl.quote:
Is zij niet de zus van Ozil?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we samen op straat leven in liefde schatje. Samen slapen op een stuk karton naast de Aldi. Ons zelf wassen bij Dirk van den Broek, klantentoilet. Een broodje scoren uit de bakken van de AH. Laten we dronken worden van de 1 euro wijn van de Liddl.
Ik vind je wel bij haar passen. Srsquote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind haar wel teksten wel grappig.
Wat vond je van mijn grapje?quote:
Ik wilde net roepen dat er in Nijmegen ook een emté is, maar dat is inderdaad buiten de randstad.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind jou ook grappigquote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, leedvermaak dat iemand zich zo voor lul kan zetten.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wrm negeer je mijn liefdesverklaring.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef Che_ het volgende:
Je leest wel erg vaak op GeenStijl.nl, stimorol-
Dus? Genoeg andere sites die weer anti joods of Nederlands zijn. En ik vind hun artikelen feitelijk altijd wel sterk. Ze gaan altijd goed op onderzoek uit en altijd met bronvermelding.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk anti alles wat niet joods of Nederlands is.
Welke?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm negeer je mijn liefdesverklaring.
twitter:umarebru twitterde op zondag 27-07-2014 om 19:43:21Klote Marokkanen. There. I said it. Onopgevoed tuig. Waardeloze ouders. Schande voor hun moeders. Drama voor ons burgers. reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we samen op straat leven in liefde schatje. Samen slapen op een stuk karton naast de Aldi. Ons zelf wassen bij Dirk van den Broek, klantentoilet. Een broodje scoren uit de bakken van de AH. Laten we dronken worden van de 1 euro wijn van de Liddl.
quote:
Ik vond ze sterk. Nu niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus? Genoeg andere sites die weer anti joods of Nederlands zijn. En ik vind hun artikelen feitelijk altijd wel sterk. Ze gaan altijd goed op onderzoek uit en altijd met bronvermelding.
'Ze gaan altijd op onderzoek uit', aub zeg, het enige wat die mensen doen is simplistische dingen uitmelken om het beeld te verneukenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus? Genoeg andere sites die weer anti joods of Nederlands zijn. En ik vind hun artikelen feitelijk altijd wel sterk. Ze gaan altijd goed op onderzoek uit en altijd met bronvermelding.
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 27-07-2014 om 19:43:21Klote Marokkanen. There. I said it. Onopgevoed tuig. Waardeloze ouders. Schande voor hun moeders. Drama voor ons burgers. reageer retweet
Hoelang moet ik achter je kont aan gaan rennen om jou de mijne te maken. Omgekeerde wereld dit.quote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet dagelijks op Geenstijl ben en alle artikelen lees, maar de artikelen die ik wel lees(over ISIS) vaak, zijn wel allemaal feitelijk waar. En verfrissend omdat andere sites elkaar veel napratenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Ze gaan altijd op onderzoek uit', aub zeg, het enige wat die mensen doen is simplistische dingen uitmelken om het beeld te verneuken
Dat ze pro-joods zijn is onzin natuurlijk. Maar ik vind dat ze doorslaan in het stukje 'ongenuanceerd en nodeloos kwetsend'. Hun artikelen zijn echt heel irritant om te lezen en van slechte kwaliteit. Ze zijn een beetje een relnicht geworden. Alles om maar stoer over te komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry, ben al bezetquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoelang moet ik achter je kont aan gaan rennen om jou de mijne te maken. Omgekeerde wereld dit.
Ik zou haar nog gelijk geven wanneer ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoordt en ook haar onderbuik laat spreken door de gesluierde kassameisjes, waar ze helemaal geen last van heeft, erbij te slepen. Maar goed, zo is zij.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Metro toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ebru Umar schrijft voor GeenStijl.
Dat zegt genoeg imo.
Oh? Dunnow. Ze schreef ooit ook voor geenstijl. Maar goed, ik volg ze alledrie niet dus kan best zijn dat dat niet meer zo is.quote:
quote:
Zou jij dat kunnen? Een koppel uit elkaar drijven als je verliefd zou zijn op een getrouwde/bezette man?quote:
Wat is er nu weer, helder licht... Waren die twee regels te veel voor je om te lezen dat je zo snel bent afgehaakt.quote:
Tbh, Nee. Zo´n goor walgelijk iemand ben ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Zou jij dat kunnen? Een koppel uit elkaar drijven als je verliefd zou zijn op een getrouwde/bezette man?
Goedzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tbh, Nee. Zo´n goor walgelijk iemand ben ik niet.
Bezet is bezet, dus handen af.
Niet alle vrouwen denken zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tbh, Nee. Zo´n goor walgelijk iemand ben ik niet.
Bezet is bezet, dus handen af.
Zelfs mannen kunnen zo ver gaan. Snap dat soort mensen niet.quote:
Maar wat voor waarde heeft jouw relatie die je krijgt nadat je je zin hebt gekregen. De gene kan ook zo weer weggaan voor de volgende persoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs mannen kunnen zo ver gaan. Snap dat soort mensen niet.
En dan verbaasd zijn wanneer ze hetzelfde overkomt.
Ja, zo denk ik dus ook. Maar genoeg anderen niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat voor waarde heeft jouw relatie die je krijgt nadat je je zin hebt gekregen. De gene kan ook zo weer weggaan voor de volgende persoon.
Rare mensen.
Laat mij erbuitenquote:
Is gewoon grijs hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06 twaalf vierendertig 5 zevenenzestig achtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yvonne geef mij zijn nummer.![]()
Please.
Kut. Geen BTG, kan iemand mij BTG sturen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
06 twaalf vierendertig 5 zevenenzestig acht
Maar alle gekkigheid op een stokkie, dm je nummer maar. Deze reeks is afgelopen dus we gaan verder in groepschat.quote:
Nee. Je wil Yvonne zeg je. Ik hoef niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar alle gekkigheid op een stokkie, dm je nummer maar. Deze reeks is afgelopen dus we gaan verder in groepschat.
Ik mag vier vrouwen, niet moeilijk doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Je wil Yvonne zeg je. Ik hoef niet meer.
Geloof je daar nog in ja?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen. Monogamie staat voorop bij mij.
veel vertrouwen voor nodig. Heel veel vertrouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik van jou, jij van mij. Zo niet, op siktiren svp.
Twijfels.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik van jou, jij van mij. Zo niet, op siktiren svp.
Ik weet, maar dat kan ik iemand wel geven als ik vertrouw op de relatie zelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
veel vertrouwen voor nodig. Heel veel vertrouwen.
Want Marokkanen zijn de enige die onopgevoed kunnen zijn?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou haar nog gelijk geven wanneer ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoordt en ook haar onderbuik laat spreken door de gesluierde kassameisjes, waar ze helemaal geen last van heeft, erbij te slepen. Maar goed, zo is zij.
Deel broer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
Ik heb haar nummer. Ik zie de rest wel verschijnen
Nee. Hoe maak je dat daaruit op?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Want Marokkanen zijn de enige die onopgevoed kunnen zijn?
Dat is nog hoopvol van je.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet, maar dat kan ik iemand wel geven als ik vertrouw op de relatie zelf.
Ze mogen wel wat blijer kijken.quote:
Haar stijlenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Ben mijn haren aan het stijlen. Krijg er slechte zin van en heet. Maja, het is eleid morgen.
'Ik zou haar nog gelijk geven als ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoord''quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Hoe maak je dat daaruit op?
Ik ook al meer dan een jaar. Sinds ik mijn haren had afgeknipt tot mijn schoudersquote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Haar stijlenAl jaaaaar niet gedaan. Wat heb je voor stijltang
En alleen telegrammen zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee, kan niet. Heb alle nummers van foksters gecodeerd op mn mobiel
True.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het alternatief. Mensen niet durven vertrouwen is ook niet alles.
Je kan beter een Che hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook al meer dan een jaar. Sinds ik mijn haren had afgeknipt tot mijn schouders![]()
Ik heb eentje van mijn nicht geleend. Een Chi
Vergeet je bescherming niet he. Ik heb een Biosilk. Ik stijlde mijn haar veel toen ik geen hijab droeg. Daarna interesseerde het me niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook al meer dan een jaar. Sinds ik mijn haren had afgeknipt tot mijn schouders![]()
Ik heb eentje van mijn nicht geleend. Een Chi
Heb al 4 jaar dit nummer. Wil niet weer mijn nummer veranderen na een slechte relatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DM me je nummer. Ik reply altijd terug.
Jammer dat je mij niet vertrouwt.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb al 4 jaar dit nummer. Wil niet weer mijn nummer veranderen na een slechte relatie.
Doet er m.i. wel toe.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'Ik zou haar nog gelijk geven als ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoord''
Het doet er niet toe welke nationaliteit de misdragende partij heeft. Het gaat erom dat ze zich misdragen niets meer en minder.
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.quote:
Alcohol helpt tegen wonden, toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.
Tijd heelt wonden zeggen ze.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.
Vanavond. Club Hollywood.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de wond. Tegen infecties.
Man man man...
Geloof ik niet!quote:
Same hier. Altijd stijlen en van die ''bombshell curls'' maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vergeet je bescherming niet he. Ik heb een Biosilk. Ik stijlde mijn haar veel toen ik geen hijab droeg. Daarna interesseerde het me niet meer.
Iedereen heeft een kont. Wat wil je, konten verbieden?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Ramadan voorbij en dan gelijk over konten hebben.
Lol, daar heeft het niks mee te makenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ha, Marokko dumbasses altijd willen ze ook weer apart gaan doen.
Marokko vast niet volgens Saudi Arabië. Tenminste veel niet..quote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je postte net toch zelf een tekst?
Zij vinden toch ook dat SA het fout doet? Want zij zeggen dat Mohammed(vzmh) het met zijn ogen waarnam en niet met telescopen. Daarom vinden zij dat SA het fout doet.quote:
Ik ga een soort extra lange winterslaap houden. Volgend jaar ben ik er weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Wat gaan we hierna doen met onze levenloze leven.
Vanaf volgende week begint mn volwassen leven mennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 27 juli 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga een soort extra lange winterslaap houden. Volgend jaar ben ik er weer.
Dan weer ramadan dagen inhalen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar dagen kan ik weer normaal gaan leven. Dus met mij komt het wel goed.
Aftellen naar volgend jaarquote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Wat gaan we hierna doen met onze levenloze leven.
Haha.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
fakkk helemaal niet over nagedacht.
Maar ik ga dat lekker in de winter doen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
Che. SNEL VOOR HET TE LAAT IS GEEF JE PING, APP ENSOW
Alsof je die nog niet had...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ok, omdat je zo vasthoudend bent. Zie dmquote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
Wat praat je over hem in een vreemde taal.quote:
Ga je ochtendgebed ook in moskee doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Blocko het volgende:
morgen sta ik om 3 uur op om iedereen in huis van zijn/haar slaap te beroven en me luidruchtig klaar te maken voor het ochtendgebed.
baas dat ik ben.
Op de TM-tour. Maar je hebt gelijk, ik wil dat ze minimaal geband wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat praat je over hem in een vreemde taal.
TR gemacht
Ja toch, standaard die ook in de moskee. En dan samen met alle diehards wachten op bayram namazi.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je ochtendgebed ook in moskee doen?
Via mobiel kan je niet TR'en.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de TM-tour. Maar je hebt gelijk, ik wil dat ze minimaal geband wordt.
Allah kabul etsin!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja toch, standaard die ook in de moskee. En dan samen met alle diehards wachten op bayram namazi.![]()
Is wel gezellig beetje thee sippen.
Wilde ook posten, maar dacht uygunsuz olur simdi.quote:
The fuck heb ik net gekeken?quote:
Dit is niet te volgen voor jou....quote:
Zag dit laatst. Vroeg me af wat ze precies zegt?quote:
ja ze heeft iets dat ze niet wil geven.quote:
Ik ga niet geven, ik ga niet geven, het is toch van mij, ik ga niet geven, al droogt hij helemaal op, ik ga niet geven, al is het koppigheid, ik ga niet geven. hehehehhehequote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zag dit laatst. Vroeg me af wat ze precies zegt?
Zal wel iets met haar mond te maken hebben want ze likt haar lippen wel steeds opzichtig.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Blocko het volgende:
[..]
ja ze heeft iets dat ze niet wil geven.
Wat dat precies is snap ik niet, waarschijnlijk snappen alleen de insiders dat.
hihi..quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet geven, ik ga niet geven, het is toch van mij, ik ga niet geven, al droogt hij helemaal op, ik ga niet geven, al is het koppigheid, ik ga niet geven. hehehehhehe
Wat een player ben jij ook. Zo'n dingen vallen mij nooit op.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal wel iets met haar mond te maken hebben want ze likt haar lippen wel steeds opzichtig.
Thanks broer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:03 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat een player ben jij ook. Zo'n dingen vallen mij nooit op.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:04 schreef Crip het volgende:
Helft van mn haar gedaan. Andere helft morgen.
Vind het jammer dat men de technologie voor handen niet gebruikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Aloulou het volgende:
In tunesie is het 3ied maar dat maan niet waargenomen (Maliki wetschool moet je maan met blote oog zien). De mufti haalt de hadith aan dat ramadan begint en eindigt met waarnemen van de maand, geeft aan dat in geen enkele provincie is waargenomen en zegt iedkoum mubarakmen volgt dan Saudie Arabie ivm "eenheid van de oemmah". Apart.
wutquote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Aloulou het volgende:
In tunesie is het 3ied maar dat maan niet waargenomen (Maliki wetschool moet je maan met blote oog zien). De mufti haalt de hadith aan dat ramadan begint en eindigt met waarnemen van de maand, geeft aan dat in geen enkele provincie is waargenomen en zegt iedkoum mubarakmen volgt dan Saudie Arabie ivm "eenheid van de oemmah". Apart.
Deze kleur:quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Crip het volgende:
Ik wil mijn haren verven in een gekke pastel kleur. Ik heb die drang.
Voor jezelf?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begrijp het ook niet.. Waarom zou je je haar verven als je jezelf toch bedekt...
Toch is het raar. Net als je haar stijlen als je je haar bedekt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Pastel kleurteveel anime's gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |