Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ik ben niet hooggeleid, g.quote:
Hooggeleid?quote:
Zeg, ik beledig jouw geloof toch ook niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ja, jouw spaghetti monster is nou eenmaal gewoon een randdebiel
Sjezusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik beledig jouw geloof toch ook niet?
Dan is de kans kleinerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@stim: Ja maar dan vergeet je hem dus. Als je normaal gebruikt dan kan er weinig misgaan, toch?
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.quote:
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich steeds overal tussen wringt en poep is bij iedere peterselie.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
Dat is wel zielig.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
niet mijn winkel, halve kont staat open slet, vervolgdelen sydney, etc etcquote:
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.
Nietusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Dames, kunnen jullie het niet laten voor wat het is?
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
true.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan is de kans kleiner
Heb btw bbq vlees gehad. En cacik. En tatli. En sarma.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Doe even een kleine samenvatting voor de mensen die meelezen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Jij gaat nog door over topics van 2009quote:Op zondag 27 juli 2014 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.
Nee, dat was jij weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nog door over topics van 2009
Ga weg. Dit topic gaat spetterend ten einde.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Daarom. Dit topic is niks zonder ons.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij. We zijn even psychisch gestoord remember.
Zijn jullie permanent ongesteld ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij. We zijn even psychisch gestoord remember.
Samenvatting!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom. Dit topic is niks zonder ons.
Ik haat die presentatricequote:
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geef hem gelijk het geld, wil je.
Het gaat mij meer om dat filmpje/de vraag.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met Toblerone is echt
Ik wil die met oreo proberen maar hier in dit topic zeiden ze dat het niks was.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee die met Oreo was echt niet lekker. Van die 3 is Toblerone the one to goquote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil die met oreo proberen maar hier in dit topic zeiden ze dat het niks was.
Wij hebben die met daim ook btw.
Goeiemorgen, die post al redelijk wat jaartjes niet meer op dit forum.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting!
En waar is Emel eik gebleven?
Waar koop je die?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar koop je dat? Gewoon bij de Appie?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedere allochtoon kiest zijn moeder behalve die Tata.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om dat filmpje/de vraag.
Welk cijfer zou jij jezelf geven?
Of mensen die vragen of jij jezelf mooi vindt.gtfoo
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goeiemorgen, die post als redelijk wat jaartjes niet meer op dit forum.
WAAR HAAL JE DIT OMGquote:Op zondag 27 juli 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar koop je dat? Gewoon bij de Appie?
getrouwdquote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting!
En waar is Emel eik gebleven?
Dat bakje voelt altijd super licht aan btw. Lijkt net alsof er niks in zit.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die met Oreo was echt niet lekker. Van die 3 is Toblerone the one to go
getrouwd.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?
Groot genoeg voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat bakje voelt altijd super licht aan btw. Lijkt net alsof er niks in zit.
wat is mtquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.
Allebei de Emel's zijn gestopt met posten. Bilmiyorem - Emel is getrouwd met Burakius heb ik gehoord. Die andere Emel weet ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?
em-té hebben we hierquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.
De emte is mijn minst favoriete supermarkt. Dunnow why.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.emte.nl/Pages/home.aspx
Ha, ok. Thanks. Hebben we hier niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.emte.nl/Pages/home.aspx
Emte is niet zo groot. Weinig verschillende producten. Als ik variatie wil moet ik naar de AH XL een stad verderopquote:Op zondag 27 juli 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De emte is mijn minst favoriete supermarkt. Dunnow why.
Hmmmz.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allebei de Emel's zijn gestopt met posten. Bilmiyorem - Emel is getrouwd met Burakius heb ik gehoord. Die andere Emel weet ik niet.
Die paardebek....quote:
Is gewoon een AH maar dan kleinerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:24 schreef Blocko het volgende:
De naam em-té doet me vermoeden dat het hier gaat om een soort Aldi voor den Bourgondische medemens.
We hebben in Utrecht wel een netorama.quote:
2,5 Jaar Jan Linders vakkenvuller meld zich.quote:
Jan Linders. Het voordeel van het Zuiden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
2,5 Jaar Jan Linders vakkenvuller meld zich.
Die tijden waar we gewoon chocolade letters en masse naar huis mochten meenemen. Elke dag 5 letters naar huis.
Was ik maar weer 16
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.
Waar woon jij schatje.. Laten wij de volgende Emel en Burakius worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.
Mijn generatie had dat filiaal bij ons hierzo overgenomen. Volgens mij was 70% van het personeelsbestand allochtoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jan Linders. Het voordeel van het Zuiden.
Op straatquote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar woon jij schatje.. Laten wij de volgende Emel en Burakius worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |