Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ik ben niet hooggeleid, g.quote:
Hooggeleid?quote:
Zeg, ik beledig jouw geloof toch ook niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou ja, jouw spaghetti monster is nou eenmaal gewoon een randdebiel
Sjezusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik beledig jouw geloof toch ook niet?
Dan is de kans kleinerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@stim: Ja maar dan vergeet je hem dus. Als je normaal gebruikt dan kan er weinig misgaan, toch?
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.quote:
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich steeds overal tussen wringt en poep is bij iedere peterselie.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
Dat is wel zielig.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
niet mijn winkel, halve kont staat open slet, vervolgdelen sydney, etc etcquote:
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.
Nietusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Dames, kunnen jullie het niet laten voor wat het is?
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
true.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan is de kans kleiner
Heb btw bbq vlees gehad. En cacik. En tatli. En sarma.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Doe even een kleine samenvatting voor de mensen die meelezen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Jij gaat nog door over topics van 2009quote:Op zondag 27 juli 2014 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.
Nee, dat was jij weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nog door over topics van 2009
Ga weg. Dit topic gaat spetterend ten einde.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |