Dit is niet te volgen voor jou....quote:
Zag dit laatst. Vroeg me af wat ze precies zegt?quote:
ja ze heeft iets dat ze niet wil geven.quote:
Ik ga niet geven, ik ga niet geven, het is toch van mij, ik ga niet geven, al droogt hij helemaal op, ik ga niet geven, al is het koppigheid, ik ga niet geven. hehehehhehequote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zag dit laatst. Vroeg me af wat ze precies zegt?
Zal wel iets met haar mond te maken hebben want ze likt haar lippen wel steeds opzichtig.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Blocko het volgende:
[..]
ja ze heeft iets dat ze niet wil geven.
Wat dat precies is snap ik niet, waarschijnlijk snappen alleen de insiders dat.
hihi..quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet geven, ik ga niet geven, het is toch van mij, ik ga niet geven, al droogt hij helemaal op, ik ga niet geven, al is het koppigheid, ik ga niet geven. hehehehhehe
Wat een player ben jij ook. Zo'n dingen vallen mij nooit op.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal wel iets met haar mond te maken hebben want ze likt haar lippen wel steeds opzichtig.
Thanks broer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:03 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat een player ben jij ook. Zo'n dingen vallen mij nooit op.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:04 schreef Crip het volgende:
Helft van mn haar gedaan. Andere helft morgen.
Vind het jammer dat men de technologie voor handen niet gebruikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Aloulou het volgende:
In tunesie is het 3ied maar dat maan niet waargenomen (Maliki wetschool moet je maan met blote oog zien). De mufti haalt de hadith aan dat ramadan begint en eindigt met waarnemen van de maand, geeft aan dat in geen enkele provincie is waargenomen en zegt iedkoum mubarakmen volgt dan Saudie Arabie ivm "eenheid van de oemmah". Apart.
wutquote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Aloulou het volgende:
In tunesie is het 3ied maar dat maan niet waargenomen (Maliki wetschool moet je maan met blote oog zien). De mufti haalt de hadith aan dat ramadan begint en eindigt met waarnemen van de maand, geeft aan dat in geen enkele provincie is waargenomen en zegt iedkoum mubarakmen volgt dan Saudie Arabie ivm "eenheid van de oemmah". Apart.
Deze kleur:quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Crip het volgende:
Ik wil mijn haren verven in een gekke pastel kleur. Ik heb die drang.
Voor jezelf?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begrijp het ook niet.. Waarom zou je je haar verven als je jezelf toch bedekt...
Toch is het raar. Net als je haar stijlen als je je haar bedekt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Pastel kleurteveel anime's gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |