Ik ga een soort extra lange winterslaap houden. Volgend jaar ben ik er weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Wat gaan we hierna doen met onze levenloze leven.
Vanaf volgende week begint mn volwassen leven mennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 27 juli 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga een soort extra lange winterslaap houden. Volgend jaar ben ik er weer.
Dan weer ramadan dagen inhalen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar dagen kan ik weer normaal gaan leven. Dus met mij komt het wel goed.
Aftellen naar volgend jaarquote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Wat gaan we hierna doen met onze levenloze leven.
Haha.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
fakkk helemaal niet over nagedacht.
Maar ik ga dat lekker in de winter doen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
Che. SNEL VOOR HET TE LAAT IS GEEF JE PING, APP ENSOW
Alsof je die nog niet had...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ok, omdat je zo vasthoudend bent. Zie dmquote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
Wat praat je over hem in een vreemde taal.quote:
Ga je ochtendgebed ook in moskee doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Blocko het volgende:
morgen sta ik om 3 uur op om iedereen in huis van zijn/haar slaap te beroven en me luidruchtig klaar te maken voor het ochtendgebed.
baas dat ik ben.
Op de TM-tour. Maar je hebt gelijk, ik wil dat ze minimaal geband wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat praat je over hem in een vreemde taal.
TR gemacht
Ja toch, standaard die ook in de moskee. En dan samen met alle diehards wachten op bayram namazi.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je ochtendgebed ook in moskee doen?
Via mobiel kan je niet TR'en.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de TM-tour. Maar je hebt gelijk, ik wil dat ze minimaal geband wordt.
Allah kabul etsin!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja toch, standaard die ook in de moskee. En dan samen met alle diehards wachten op bayram namazi.![]()
Is wel gezellig beetje thee sippen.
Wilde ook posten, maar dacht uygunsuz olur simdi.quote:
The fuck heb ik net gekeken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |