Doet er m.i. wel toe.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'Ik zou haar nog gelijk geven als ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoord''
Het doet er niet toe welke nationaliteit de misdragende partij heeft. Het gaat erom dat ze zich misdragen niets meer en minder.
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.quote:
Alcohol helpt tegen wonden, toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.
Tijd heelt wonden zeggen ze.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.
Vanavond. Club Hollywood.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de wond. Tegen infecties.
Man man man...
Geloof ik niet!quote:
Same hier. Altijd stijlen en van die ''bombshell curls'' maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vergeet je bescherming niet he. Ik heb een Biosilk. Ik stijlde mijn haar veel toen ik geen hijab droeg. Daarna interesseerde het me niet meer.
Iedereen heeft een kont. Wat wil je, konten verbieden?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Ramadan voorbij en dan gelijk over konten hebben.
Lol, daar heeft het niks mee te makenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ha, Marokko dumbasses altijd willen ze ook weer apart gaan doen.
Marokko vast niet volgens Saudi Arabië. Tenminste veel niet..quote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je postte net toch zelf een tekst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |