veel vertrouwen voor nodig. Heel veel vertrouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik van jou, jij van mij. Zo niet, op siktiren svp.
Twijfels.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik van jou, jij van mij. Zo niet, op siktiren svp.
Ik weet, maar dat kan ik iemand wel geven als ik vertrouw op de relatie zelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
veel vertrouwen voor nodig. Heel veel vertrouwen.
Want Marokkanen zijn de enige die onopgevoed kunnen zijn?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou haar nog gelijk geven wanneer ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoordt en ook haar onderbuik laat spreken door de gesluierde kassameisjes, waar ze helemaal geen last van heeft, erbij te slepen. Maar goed, zo is zij.
Deel broer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
Ik heb haar nummer. Ik zie de rest wel verschijnen
Nee. Hoe maak je dat daaruit op?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Want Marokkanen zijn de enige die onopgevoed kunnen zijn?
Dat is nog hoopvol van je.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet, maar dat kan ik iemand wel geven als ik vertrouw op de relatie zelf.
Ze mogen wel wat blijer kijken.quote:
Haar stijlenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Ben mijn haren aan het stijlen. Krijg er slechte zin van en heet. Maja, het is eleid morgen.
'Ik zou haar nog gelijk geven als ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoord''quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Hoe maak je dat daaruit op?
Ik ook al meer dan een jaar. Sinds ik mijn haren had afgeknipt tot mijn schoudersquote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Haar stijlenAl jaaaaar niet gedaan. Wat heb je voor stijltang
En alleen telegrammen zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee, kan niet. Heb alle nummers van foksters gecodeerd op mn mobiel
True.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het alternatief. Mensen niet durven vertrouwen is ook niet alles.
Je kan beter een Che hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook al meer dan een jaar. Sinds ik mijn haren had afgeknipt tot mijn schouders![]()
Ik heb eentje van mijn nicht geleend. Een Chi
Vergeet je bescherming niet he. Ik heb een Biosilk. Ik stijlde mijn haar veel toen ik geen hijab droeg. Daarna interesseerde het me niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook al meer dan een jaar. Sinds ik mijn haren had afgeknipt tot mijn schouders![]()
Ik heb eentje van mijn nicht geleend. Een Chi
Heb al 4 jaar dit nummer. Wil niet weer mijn nummer veranderen na een slechte relatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DM me je nummer. Ik reply altijd terug.
Jammer dat je mij niet vertrouwt.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb al 4 jaar dit nummer. Wil niet weer mijn nummer veranderen na een slechte relatie.
Doet er m.i. wel toe.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'Ik zou haar nog gelijk geven als ze het niet zo achterlijk en generaliserend verwoord''
Het doet er niet toe welke nationaliteit de misdragende partij heeft. Het gaat erom dat ze zich misdragen niets meer en minder.
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.quote:
Alcohol helpt tegen wonden, toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.
Tijd heelt wonden zeggen ze.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Nog te veel open wonden.
Vanavond. Club Hollywood.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de wond. Tegen infecties.
Man man man...
Geloof ik niet!quote:
Same hier. Altijd stijlen en van die ''bombshell curls'' maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vergeet je bescherming niet he. Ik heb een Biosilk. Ik stijlde mijn haar veel toen ik geen hijab droeg. Daarna interesseerde het me niet meer.
Iedereen heeft een kont. Wat wil je, konten verbieden?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Ramadan voorbij en dan gelijk over konten hebben.
Lol, daar heeft het niks mee te makenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ha, Marokko dumbasses altijd willen ze ook weer apart gaan doen.
Marokko vast niet volgens Saudi Arabië. Tenminste veel niet..quote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je postte net toch zelf een tekst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |