quote:
Zou jij dat kunnen? Een koppel uit elkaar drijven als je verliefd zou zijn op een getrouwde/bezette man?quote:
Wat is er nu weer, helder licht... Waren die twee regels te veel voor je om te lezen dat je zo snel bent afgehaakt.quote:
Tbh, Nee. Zo´n goor walgelijk iemand ben ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Zou jij dat kunnen? Een koppel uit elkaar drijven als je verliefd zou zijn op een getrouwde/bezette man?
Goedzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tbh, Nee. Zo´n goor walgelijk iemand ben ik niet.
Bezet is bezet, dus handen af.
Niet alle vrouwen denken zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tbh, Nee. Zo´n goor walgelijk iemand ben ik niet.
Bezet is bezet, dus handen af.
Zelfs mannen kunnen zo ver gaan. Snap dat soort mensen niet.quote:
Maar wat voor waarde heeft jouw relatie die je krijgt nadat je je zin hebt gekregen. De gene kan ook zo weer weggaan voor de volgende persoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs mannen kunnen zo ver gaan. Snap dat soort mensen niet.
En dan verbaasd zijn wanneer ze hetzelfde overkomt.
Ja, zo denk ik dus ook. Maar genoeg anderen niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat voor waarde heeft jouw relatie die je krijgt nadat je je zin hebt gekregen. De gene kan ook zo weer weggaan voor de volgende persoon.
Rare mensen.
Laat mij erbuitenquote:
Is gewoon grijs hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |