Familie, 2 man.quote:
Kun je me je blog DM'en? Ik zou 'm graag willen lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef expans het volgende:
Is er een NL nieuwssite die melding maakt van ongelukken/sterfgevallen in het buitenland?
Of zal het eerder een random bericht zijn geweest door de telegraaf oid?
Gewoon vbl slowchat daarna.quote:
Ik overdrijf graag op FOK! om mijn punt extra kracht te zetten. Wel typisch dat men (volgens mij alleen TheMagnificent, en nu jij) enkel over het woordje 'fel' valt, en niet ingaat op de rest van de reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij?
Erg jammer dat je denkt dat ik door die opmerking gefrustreerd was. Maar goed, toedels.quote:Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag op FOK! om mijn punt extra kracht te zetten. Wel typisch dat men (volgens mij alleen TheMagnificent, en nu jij) enkel over het woordje 'fel' valt, en niet ingaat op de rest van de reactie.
[..]
Erg jammer dat je denkt dat ik door die opmerking gefrustreerd was. Maar goed, toedels.
Geen zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken.Aaaaai. Je bent in mn oog gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank youuuquote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik sta morgen er alleen voor op de zaak![]()
Alle ongelovigen zijn op vakantie en de moslims hebben feest.
Toch gun ik mijn collegae hun vrije dag.
Gefeliciteerd met het voltooien van deze maand, het was niet bepaald gemakkelijk, met lange warme dagen. Geniet van het verdiende feest morgen
Baas jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Gefeliciteerd met het voltooien van deze maand, het was niet bepaald gemakkelijk, met lange warme dagen. Geniet van het verdiende feest morgen
Het is maar 1 dagje. Ik denk dat ik de voicemail aanzet, zodat ik geen last van telefoontjes heb.quote:
Ik ging op vakantie. Daardoor kon ik een dag niet vasten. Daarnabweer gevast. Tijdens het vasten met een gehuurde auto uren gereden buiten verblijfplaats. Het verblijf is dus niet meer geldig en dus moet ik mijn vasten later inhalen. Alles ga ik gewoon vasten in de winter als de dagen heel kort zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Zit jij nou te fokken op de wcquote:Op zondag 27 juli 2014 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trigger. Altijd lief en meelevend. Hm.
Hehe, bedoelde meer je complete reactie he.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is maar 1 dagje. Ik denk dat ik de voicemail aanzet, zodat ik geen last van telefoontjes heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |