Wat voor berber shizzle zal dat nou wezenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; kijk gewoon Shoef! Shoef! de Serie!
Niet kut over doen, die gasten zijn super grappig, jou hele familie ligt in een deuk en die Samira is ook leuk!
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef darkmond het volgende:
Van die nummers die je ooit luisterde en je aan bepaalde dingen herinneren
Berbers zijn grappig, de rest niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat voor berber shizzle zal dat nou wezen
Weet ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Blocko het volgende:
[..]
Berbers zijn grappig, de rest niet?
Is Ali B ook een berber?
'My Heart Will Go On' van de Titanic-film doet me nog steeds denken aan het schuifelen op de basisschool.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef darkmond het volgende:
Van die nummers die je ooit luisterde en je aan bepaalde dingen herinneren
Vroeger op mbc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je moet gewoon op puratebay if kickassstorrent gewoon zoeken naar bv Game of Thrones season 1 islam cut version.
Voila!
It's like I give a damn shitquote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: Nee, je posts en topics slaan nergens op!
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkijequote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger op mbc.
Gingen ze naar slaapkamer en kwamen ze gelijk uit. Je wist niet wat ze deden. Waarom ze ineens moe waren.
Zag laatst een aflevering op de Turkse tv. De nog acceptabele stukken worden geblurred (dus wanneer er alleen wat bloots te zien is), maar bij andere stukken gaan ze over op reclames.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je moet gewoon op puratebay if kickassstorrent gewoon zoeken naar bv Game of Thrones season 1 islam cut version.
Voila!
Hoezo dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is slecht. Niet gebruiken. gratis tip.
Serieus? Lijkt me echt awkward.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkije
Het valt anderen ook op.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat klets jij? Ik klikte op de post waar sylvesterrr naar linkte en vond er niets fels of aanvallends aan. En stop eens met dat ouwe wijvengezeik de hele tijd.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger op mbc.
Gingen ze naar slaapkamer en kwamen ze gelijk uit. Je wist niet wat ze deden. Waarom ze ineens moe waren.
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij? Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.quote:
Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel alsof alle vrouwen/meisjes die ik ken tampons gebruiken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan infecties veroorzaken. En dat is shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wallah bakmadim. Moest gewoon gillen om TM.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij? Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.
Gek.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind de laatste tijd zwarte olijven opeens lekkerder dan de groene.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel alsof alle vrouwen/meisjes die ik ken tampons gebruiken.Niet meer. Is slecht voor je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn reetgat ging er juist meer door bloeden
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkije
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn reetgat ging er juist meer door bloeden
Bilmem ik zie (of hoor) iedereen ze nog steeds gebruiken. Mensen kijken mij zelfs raar aan als ik zeg dat ik gewoon bez gebruik. Dan reageren ze met 'iewhhh' enzo.quote:
En toen kwam Janet Jackson.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.
Cher was de eerste die haar navel liet zien op tv.
Because she was strong enough..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.
Cher was de eerste die haar navel liet zien op tv.
Ik zag laatst een interessant olijven recept voorbij komen in het foodgawker topic. Gefrituurde olijven in paneermeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Crip het volgende:
GROENE OLIJVEN GEMARINEERD MET SAMBAL EN KNOFLOOKKKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal ik altijd bij de toerkoe.
Lekker random ben jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef expans het volgende:
Is er een NL nieuwssite die melding maakt van ongelukken/sterfgevallen in het buitenland?
Of zal het eerder een random bericht zijn geweest door de telegraaf oid?
Familie, 2 man.quote:
Kun je me je blog DM'en? Ik zou 'm graag willen lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef expans het volgende:
Is er een NL nieuwssite die melding maakt van ongelukken/sterfgevallen in het buitenland?
Of zal het eerder een random bericht zijn geweest door de telegraaf oid?
Gewoon vbl slowchat daarna.quote:
Ik overdrijf graag op FOK! om mijn punt extra kracht te zetten. Wel typisch dat men (volgens mij alleen TheMagnificent, en nu jij) enkel over het woordje 'fel' valt, en niet ingaat op de rest van de reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij?
Erg jammer dat je denkt dat ik door die opmerking gefrustreerd was. Maar goed, toedels.quote:Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag op FOK! om mijn punt extra kracht te zetten. Wel typisch dat men (volgens mij alleen TheMagnificent, en nu jij) enkel over het woordje 'fel' valt, en niet ingaat op de rest van de reactie.
[..]
Erg jammer dat je denkt dat ik door die opmerking gefrustreerd was. Maar goed, toedels.
Geen zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken.Aaaaai. Je bent in mn oog gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank youuuquote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik sta morgen er alleen voor op de zaak![]()
Alle ongelovigen zijn op vakantie en de moslims hebben feest.
Toch gun ik mijn collegae hun vrije dag.
Gefeliciteerd met het voltooien van deze maand, het was niet bepaald gemakkelijk, met lange warme dagen. Geniet van het verdiende feest morgen
Baas jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Gefeliciteerd met het voltooien van deze maand, het was niet bepaald gemakkelijk, met lange warme dagen. Geniet van het verdiende feest morgen
Het is maar 1 dagje. Ik denk dat ik de voicemail aanzet, zodat ik geen last van telefoontjes heb.quote:
Ik ging op vakantie. Daardoor kon ik een dag niet vasten. Daarnabweer gevast. Tijdens het vasten met een gehuurde auto uren gereden buiten verblijfplaats. Het verblijf is dus niet meer geldig en dus moet ik mijn vasten later inhalen. Alles ga ik gewoon vasten in de winter als de dagen heel kort zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Zit jij nou te fokken op de wcquote:Op zondag 27 juli 2014 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trigger. Altijd lief en meelevend. Hm.
Hehe, bedoelde meer je complete reactie he.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is maar 1 dagje. Ik denk dat ik de voicemail aanzet, zodat ik geen last van telefoontjes heb.
quote:
Er gaan sirenes af hoor als jullie Turks typenquote:
Smerigtasking.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat daarvoor zoiets heeft moeten gebeuren.
[..]
Multitasking!
Zal niet TM zijn dit keer.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er gaan sirenes af hoor als jullie Turks typen
Hele buurt in rep en roer.
Blasfemie!quote:
Jazeker.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bedoelde jij net tamponziekte.
poepen in België=neuken. Just sayin'quote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
poepen is smerig, fokken is smerig, dus fokken = poepen
We zijn op fok.NL dus gewoon Nederlands praten aub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |