Wat voor berber shizzle zal dat nou wezenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; kijk gewoon Shoef! Shoef! de Serie!
Niet kut over doen, die gasten zijn super grappig, jou hele familie ligt in een deuk en die Samira is ook leuk!
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef darkmond het volgende:
Van die nummers die je ooit luisterde en je aan bepaalde dingen herinneren
Berbers zijn grappig, de rest niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat voor berber shizzle zal dat nou wezen
Weet ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Blocko het volgende:
[..]
Berbers zijn grappig, de rest niet?
Is Ali B ook een berber?
'My Heart Will Go On' van de Titanic-film doet me nog steeds denken aan het schuifelen op de basisschool.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef darkmond het volgende:
Van die nummers die je ooit luisterde en je aan bepaalde dingen herinneren
Vroeger op mbc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je moet gewoon op puratebay if kickassstorrent gewoon zoeken naar bv Game of Thrones season 1 islam cut version.
Voila!
It's like I give a damn shitquote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: Nee, je posts en topics slaan nergens op!
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkijequote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger op mbc.
Gingen ze naar slaapkamer en kwamen ze gelijk uit. Je wist niet wat ze deden. Waarom ze ineens moe waren.
Zag laatst een aflevering op de Turkse tv. De nog acceptabele stukken worden geblurred (dus wanneer er alleen wat bloots te zien is), maar bij andere stukken gaan ze over op reclames.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je moet gewoon op puratebay if kickassstorrent gewoon zoeken naar bv Game of Thrones season 1 islam cut version.
Voila!
Hoezo dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is slecht. Niet gebruiken. gratis tip.
Serieus? Lijkt me echt awkward.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkije
Het valt anderen ook op.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat klets jij? Ik klikte op de post waar sylvesterrr naar linkte en vond er niets fels of aanvallends aan. En stop eens met dat ouwe wijvengezeik de hele tijd.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger op mbc.
Gingen ze naar slaapkamer en kwamen ze gelijk uit. Je wist niet wat ze deden. Waarom ze ineens moe waren.
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij? Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |