Marokkaanse koekjes!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maken en/of eten ze bij jullie iets speciaals met eid? Zoals baklava bij Turken bijvoorbeeld typisch iets is dat met eid wordt genuttigd en uitgedeeld...

Marokkanen hebben chebakia.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maken en/of eten ze bij jullie iets speciaals met eid? Zoals baklava bij Turken bijvoorbeeld typisch iets is dat met eid wordt genuttigd en uitgedeeld...

Ook morgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer vieren (Irakeze) Koerden nou feest, ook morgen of kan dat verschillen?

Ook morgen. Meestal met SA.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer vieren (Irakeze) Koerden nou feest, ook morgen of kan dat verschillen?

Marokkaanse koekjes en verschillende andere zoetigheden. Marokkaanse koekjes is gewoon standaard, ik maak morgen wel even een foto!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is niet belangrijk. 'Eid welquote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is jouw verjaardag en ze maken ruzie..

Dat is echt lekker ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Blocko het volgende:
[..]
Marokkanen hebben chebakia.
Dat is super lekker. Daarom morgen even langsgaan bij onze Marokkaanse matties.

"He Crip, welke kleur zal ik morgen dragen..groen of geel"quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wijvenissues. You don't wanna know.

not even close.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
"He Crip, welke kleur zal ik morgen dragen..groen of geel"

Ja, doe.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkaanse koekjes en verschillende andere zoetigheden. Marokkaanse koekjes is gewoon standaard, ik maak morgen wel even een foto!
[..]

Stagfirullah. Je zei n****nquote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Blauw of paars dan.. niet zo mierenneuken jij.

Onze imam had het daar laatst over. Dat we allemaal treurig zouden zijn omdat de ramadan bijna voorbij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |