Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel alsof alle vrouwen/meisjes die ik ken tampons gebruiken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan infecties veroorzaken. En dat is shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wallah bakmadim. Moest gewoon gillen om TM.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij? Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.
Gek.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind de laatste tijd zwarte olijven opeens lekkerder dan de groene.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel alsof alle vrouwen/meisjes die ik ken tampons gebruiken.Niet meer. Is slecht voor je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn reetgat ging er juist meer door bloeden
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkije
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn reetgat ging er juist meer door bloeden
Bilmem ik zie (of hoor) iedereen ze nog steeds gebruiken. Mensen kijken mij zelfs raar aan als ik zeg dat ik gewoon bez gebruik. Dan reageren ze met 'iewhhh' enzo.quote:
En toen kwam Janet Jackson.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.
Cher was de eerste die haar navel liet zien op tv.
Because she was strong enough..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.
Cher was de eerste die haar navel liet zien op tv.
Ik zag laatst een interessant olijven recept voorbij komen in het foodgawker topic. Gefrituurde olijven in paneermeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Crip het volgende:
GROENE OLIJVEN GEMARINEERD MET SAMBAL EN KNOFLOOKKKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal ik altijd bij de toerkoe.
Lekker random ben jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef expans het volgende:
Is er een NL nieuwssite die melding maakt van ongelukken/sterfgevallen in het buitenland?
Of zal het eerder een random bericht zijn geweest door de telegraaf oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |