SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
hospiteren lijkt me zo engquote:Op zondag 27 juli 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
dm
redelijk goede locatie en goede verbinding met bus naar skool
nee joh, sowieso te ver van haar skool afquote:
valt reuze meequote:
zijn favoriete vakantiebestemming is zeker kaap de goede hoop xdquote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ji jzat zet zekr te wachten op kaap en nog falen
zit ze uithof?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee joh, sowieso te ver van haar skool af
[..]
valt reuze mee
als het leuke mensen zijn, dan heb je gewoon een gezellig avondje
ja zo denk ik er ook over, naast dat ik het eng vindquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet mee doen aan dat circus inderdaad
Kaapstadquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn favoriete vakantiebestemming is zeker kaap de goede hoop xd
is niks meer man afrikaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn favoriete vakantiebestemming is zeker kaap de goede hoop xd
op andere manieren kan je niet echt een kamer in utrecht krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet mee doen aan dat circus inderdaad
maar hoezo vind je het eng schatjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zo denk ik er ook over, naast dat ik het eng vind
liever wat meer betalen dan voor normale huurder
nee rijnsweerdquote:
Het is echt geen londen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
op andere manieren kan je niet echt een kamer in utrecht krijgen
ja als student ;')quote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt geen londen hoor.
gewoon beetje geld spenden
zuid afrika was gewoon blankquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wacht op je historische verhalen toen afrika ooit wel wat was
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt hetquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
hospiteren heeft ook voordelen he?
je weet meteen met wat voor mensen je in huis komt te zitten
het is niet alleen zo dat zij jou kiezen, maar ook andersom
ja gevoel dat ze gaan keurenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar hoezo vind je het eng schatje
ik ben wel principieel tegen zulke ongein
dat hadden ze anders zelf ook wel gedaanquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika was gewoon blank
mandela heeft land geruineerd
ja oke truequote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
hospiteren heeft ook voordelen he?
je weet meteen met wat voor mensen je in huis komt te zitten
het is niet alleen zo dat zij jou kiezen, maar ook andersom
Is hun goedrecht natuurlijk. Maar daarom doe ik niet mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt het
Je moet je ook niet overal voor afslujiten, ook met intro alquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook niet overal voor afslujiten, ook met intro al
wat?quote:
blijft wel handig, want ik zou het echt drie keer niks vinden om in een huis te gaan wonen waarbij later blijkt dat je huisgenoten echt heel kut zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt het
jawel vind ik welquote:
ok sofquote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
misschien ga ik wel daar bij studentenvolleybalvereniging en bij studievereniging die geen intro's hebben?????
beter blijf je gewoon FOK!kenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
misschien ga ik wel daar bij studentenvolleybalvereniging en bij studievereniging die geen intro's hebben?????
Ga je naar uni?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
ben niet boos maar vind het apart dat je gelijk altijd die conclusies trektquote:
het valt echt reuze mee met hoe eng het isquote:
nee hboquote:
okquote:Op zondag 27 juli 2014 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ben niet boos maar vind het apart dat je gelijk altijd die conclusies trekt
kreeg brief van studieverenigingquote:Op zondag 27 juli 2014 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhh. Van waar studievereniging en zo dan?
elke dag in pak naar school, borrelen.quote:
oké misschien maar keer doen danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
het valt echt reuze mee met hoe eng het is
elke hospiteeravond is anders, dus echt voorbereiden kan je niet
gewoon jezelf zijn en niet al te veel napraten wat andere zeggen (bijv. als je jezelf voorstelt)
waarom studentenvereniging?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
beter studentenverening
studievereniging lijkt me niks
hoezoquote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
beter studentenverening
studievereniging lijkt me niks
Ah dat is wel tof. Gewoon kijken wat je leuk vindt, en je bent nooit verplicht om je erbij aan te sluiten. Tevens is het ook geen verplicht onderdeel voor je studieverloop. Ken genoeg mensen die nog nooit bij zo iets hebben gezeten, en een toffe studietijd hebben gehad. Dit wil ik even kwijt.quote:
ezell is zo goed hier inquote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Ezell het volgende:
en beetje goede vragen stellen, wat zeker handig is als je verder verlegen bent tijdens zo'n avond
voorbeelden: hoe is de huisbaas? hoe druk is het hier in de weekenden?
het is heel lastig om op andere manieren een kamer te krijgen, dus je hebt niet veel keuzequote:
je wordt wel erg beperkt in het opleggen van andere contacten buiten je dispuut.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
contacten opdoen. Komt altijd van pas.
Bedoel je dat je het niet per se hoeft te doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof. Gewoon kijken wat je leuk vindt, en je bent nooit verplicht om je erbij aan te sluiten. Tevens is het ook geen verplicht onderdeel voor je studieverloop. Ken genoeg mensen die nog nooit bij zo iets hebben gezeten, en een toffe studietijd hebben gehad. Dit wil ik even kwijt.
Mwah, dat betwijfel ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
je wordt wel erg beperkt in het opleggen van andere contacten buiten je dispuut.
Ze verwachten wel dat je alles doet he, met hun.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, dat betwijfel ik.
Maar die gemiste contacten wegen niet op tegen de potentiele contacten bij een SV.
puur op carriereb ekeken
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het niet per se hoeft te doen?
ja is zoquote:Op zondag 27 juli 2014 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb het van beide kanten meegemaakt he
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar voor je netwerk is het inderdaad wel goed
Ja ik heb er helemaal niks mee verder hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.
bij ons heeft de bakker 4 vestigingenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.
heeft ook wel een te stereotype beeldquote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb er helemaal niks mee verder hoor
het zijn net klonen die gasten
rijd ie porschequote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons heeft de bakker 4 vestigingen
is beetje de 'marokkannenbuurt'quote:
jeetjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons heeft de bakker 4 vestigingen
Dit meen je toch niet he?quote:
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt mequote:
Mijn buurman met uitkering rijdt in een BMWquote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt me
Mwaoh, genoeg mensen met modaal salaris die BMW rijdenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt me
Hm misschien was het vroeger wel voor boven modaal danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, genoeg mensen met modaal salaris die BMW rijden
Meer dan nu jaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm misschien was het vroeger wel voor boven modaal dan
Als je niks om autos geeft inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in Nederland ook genoeg mensen die prima verdienen die skeere auto rijden
Zou ik nooit doen he.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks om autos geeft inderdaad.
Gewoon VW Golfje
quote:
Audi polenbakquote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
chille audi/bmw is natuurlijk wel hoge middenklasser
Audi r8quote:
Ik heb echt 0 verstand van auto`s hoorquote:
lelijke bak manquote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
zou mooiste moment van mn leven zijn in porsche cayenne
vind hem ook niet heel geweldig neequote:
Dat is echt de ultieme bak voor mensen van de onderklasse die geld hebben gemaakt.quote:
Krijg toch nooit een auto dus ik besloot me er ook maar niet voor te interesserenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ook, maar ik vind dat wel een toffe auto
of maserati quattroporte donraja stijlquote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt de ultieme bak voor mensen van de onderklasse die geld hebben gemaakt.
de donquote:Op zondag 27 juli 2014 02:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
of maserati quattroporte donraja stijl
Hoezo krijg je nooit een auto?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg toch nooit een auto dus ik besloot me er ook maar niet voor te interesseren
Ogenquote:
Geeft niet hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ja, excuus, ik kan me zo iets herinneren
Ja, maar die worden wel tering duur ben ikbangquote:
koop ik voor jequote:Op zondag 27 juli 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die worden wel tering duur ben ikbang
quote:
moet je money makenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon langer wachten, mits het ene hype wordt, verschijnen er vanzelf goedkopere versies.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon 25km autootje, dat mag welquote:
Serieus? Die wagentjes zijn best ideaal man. Gewoon versnellingsbak plaatje op lassen. In zn 2 kan je ook makkelijk nog 40-45 rijden. Scheelt ook nog een heleboel centen zon wagenquote:
Mensen die geen tweede hypotheek voor hun auto nemenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Pauperbak maar wel meer dan een ton dit dat
Nu ik erover nadenk vraag ik me af waarom dat wel mag, zzelfde principe, misschien mag dat ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Serieus? Die wagentjes zijn best ideaal man. Gewoon versnellingsbak plaatje op lassen. In zn 2 kan je ook makkelijk nog 40-45 rijden. Scheelt ook nog een heleboel centen zon wagen
Eens met het 2e.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die geen tweede hypotheek voor hun auto nemen
Mensen die niet begrijpen dat aanzien alles is
nee 80 weg ook niet volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vraag ik me af waarom dat wel mag, zzelfde principe, misschien mag dat ook niet![]()
snelweg mag je er soiweso niet mee op toch?
ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie wilt een leuk verhaal van m'n Poolse oma?
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JanCees het volgende:
Ik ga sofs advies opvolgen en een goede nacht proberen te maken![]()
Welterusten
vroeger bij haar in polen was aanzien echt heel belangrijkquote:
wel beetje laat ;squote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JanCees het volgende:
Welterusten
Een goede nacht proberen te maken buiten FOK! net nu Inso een anekdote uittypt?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JanCees het volgende:
Welterusten
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger bij haar in polen was aanzien echt heel belangrijk
als je gasten kreeg werd er gewoon goed diner op tafel gezet, en dan aten ze gewoon 3 weken (!) bijna niets.maar aanzien was belangrijkst.
en toen in nederland ontdekte ze dat je maar 1 koekje kreeg als gast ergens
mooie tories
wowquote:
mijn oma heeft dat nog steeds heel erg.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:40 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet
Is ook overtrokken, bij veel families zul je vast ook wel meerdere koekjes krijgenquote:
dat is hier ookquote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oma heeft dat nog steeds heel erg.
gasten idioot veel eten geven enzo
zal vroeger wel erger zijn geweest gok ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook overtrokken, bij veel families zul je vast ook wel meerdere koekjes krijgen
Bij mijn opa en oma mocht ik altijd zoveel koekjes pakken als ik wilde.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook overtrokken, bij veel families zul je vast ook wel meerdere koekjes krijgen
nu ook nte meerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is hier ook![]()
alleen niet drie weken leven op niks daarna
Ja na de oorlog he, zuinig iedereenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal vroeger wel erger zijn geweest gok ik
toen mn oma in nederland woonde
echt?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mijn opa en oma mocht ik altijd zoveel koekjes pakken als ik wilde.Behalve mijn dikke neef, die mocht dat niet.
![]()
hmmquote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu ook nte meer
maar mn omas familie was vroeger echt konko arm he
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mijn opa en oma mocht ik altijd zoveel koekjes pakken als ik wilde.Behalve mijn dikke neef, die mocht dat niet.
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat me wel tegenviel vroeger als kind van "Nederlandse" gezinnen. Is dat je in tegenstelling tot turkse/mocros/whatever echt zelden voor eten werd uitgenodigd als je om 5 uur daar nog aan het spelen was.quote:
Echt ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?![]()
![]()
![]()
wat zeiden ze dan
JIJ MAG NIET DIKKIE
Niet echt helaasquote:
quote:
Ja dat is wel lame inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige wat me wel tegenviel vroeger als kind van "Nederlandse" gezinnen. Is dat je in tegenstelling tot turkse/mocros/whatever echt zelden voor eten werd uitgenodigd als je om 5 uur daar nog aan het spelen was.
mja, weet wel dat vroegah dat iets anders was in mijn familiequote:Op zondag 27 juli 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet met konko arm. God bless dit dat.
Dit. Of moeilijk doen als je onverwachts niet mee eet.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel lame inderdaadook altijd moeilijk doen als iemand onverwacht mee-eet. Heb dat ook nooit begrepen
had als kind zon brada was surinamerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel lame inderdaadook altijd moeilijk doen als iemand onverwacht mee-eet. Heb dat ook nooit begrepen
ja in het communistische tijden is het geen pretjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, weet wel dat vroegah dat iets anders was in mijn familie
aan mijn moeders kant werd het jongste kind vanwege geldgebrek ter adoptie gedaan
ooo, dat vind ik altijd zo raarquote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd mensne die om 5 uur zeiden "ja we gaan zo eten"
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd mensne die om 5 uur zeiden "ja we gaan zo eten"
bedenk mij nu ineens dat mijn moeders kant van de familie beetje de 'pauperkant' isquote:Op zondag 27 juli 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in het communistische tijden is het geen pretje
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
altijd eerst bellen naar huis om te vragen wat je anders thuis zou eten en dan beslissen waar je at
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof je persee mte het gezin moest eten
Thuis eten was toch 99 van de 100 keer zaad bij mijquote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
altijd eerst bellen naar huis om te vragen wat je anders thuis zou eten en dan beslissen waar je at
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thuis eten was toch 99 van de 100 keer zaad bij mij
Ik heb dat dus echt totaal niet verder. Komt ook door opvoeding dit dat.quote:
Deze post komt erg incestueus overquote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thuis eten was toch 99 van de 100 keer zaad bij mij
Ik at vaak alleen met m'n vader of alleen met m'n moeder bijna nooit met allebei.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wilde patatdag niet missen hoor thuis
omgquote:
beetje overdreven gedoequote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus echt totaal niet verder. Komt ook door opvoeding dit dat.
Maar heb het idee dat Nederlanders echt vanaf hun geboorte tot 18e bijna elke dag alleen met het gezin eten.
is toch anders.
hoezo niet tegelijk?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik at vaak alleen met m'n vader of alleen met m'n moeder bijna nooit met allebei.
Bij mn vader standaard friet
weet eigenlijk niet.quote:
heb je veel familie in nederland of nog veel in china ik heb geen idee?quote:
ohh okequote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet.
of de een had avond/nachtdienst of de ander.
geen ideequote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je veel familie in nederland of nog veel in china ik heb geen idee?
Naar Nederland?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen ideewat ooms en tantes aan mijn moeders kant alleen (ken ze niet echt) en de andere kant van de familie is bijna allemaal geïmmigreerd
Vind het wel fijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat van dat eten binnen het gezin vind ik oprecht wel heel bijzonder.
oh tofquote:
Gewoon, mijn vader was vroeger nauwelijks thuis, en als hij er dan was met eten was het echt leuk, allemaal bij elkaar. De dag doornemen, verhalen vertellen, grapjes maken.quote:
Voor veel gezinnen een stukje socializen, als je tijdens het eten je ouders ook al niet zietquote:
Dit jaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, mijn vader was vroeger nauwelijks thuis, en als hij er dan was met eten was het echt leuk, allemaal bij elkaar. De dag doornemen, verhalen vertellen, grapjes maken.
oh dat, nee dat vind ik niet erg hoor, maar vind eten met gezin wel fijn gewoon. als er iemand bij is vind ik dat juist leukquote:Op zondag 27 juli 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
je eetplezier verdwijnt toch niet door een gast
Lekker onpersoonlijk danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:55 schreef Ezell het volgende:
ik at ong. één keer per maand met de hele familie samen
Want je kunt enkel tijdens het eten met elkaar socializen? Wellicht bouwde Ezell wel met het hele gezin muren in het weekend.quote:
En die werkten elke dag tot savonds laat?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja, je moet toch wat als je ouders moeten werken
Mijn ouders wel hoor. In ieder geval altijd wel 1quote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die werkten elke dag tot savonds laat?
Ja dat hadden mijn ouders ookquote:
wauw*quote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef Drabit het volgende:
Wouw. Hier zijn gewoon nog een aantal mensen van jng. Jullie zijn er al wel lang zeg!
Heel onregelmatige diensten dan zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien 2-3 keer per maand ofzo.
En dan meestal zondagen
werk ligt nou niet bepaald voor het oprapen als je geen diploma's hebt en de nederlandse taal niet volledig beheerst... dus ja, dan heb je niet echt veel keuze in wat voor werk je gaat doenquote:
quote:
Precies dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
werk ligt nou niet bepaald voor het oprapen als je geen diploma's hebt en de nederlandse taal niet volledig beheerst... dus ja, dan heb je niet echt veel keuze in wat voor werk je gaat doen
Nee oke, daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
werk ligt nou niet bepaald voor het oprapen als je geen diploma's hebt en de nederlandse taal niet volledig beheerst... dus ja, dan heb je niet echt veel keuze in wat voor werk je gaat doen
Jau ken ik nog niet :pquote:
haha awwwquote:Op zondag 27 juli 2014 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner me nog wel dat als mijn ouders tegelijk vakantie hadden in de zomer dat dat echt heel bijzonder was voor mij als kind
Dan was het wel wat quality time goed maken zeker?quote:
Stuart niet meer, LB welquote:
Meestal gingen we dan een keer uit eten en videobanden kijken enzoquote:Op zondag 27 juli 2014 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was het wel wat quality time goed maken zeker?
Dat heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 03:02 schreef Ezell het volgende:
vind het daardoor altijd wel een beetje bijzonder als je dan ziet hoe anders sommige andere gezinnen in elkaar zitten
Aha, ben nog steeds blij met mijn avatar die zij getekend heeftquote:
Bijzonder in positieve of negatieve zin?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:02 schreef Ezell het volgende:
vind het daardoor altijd wel een beetje bijzonder als je dan ziet hoe anders sommige andere gezinnen in elkaar zitten
hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder in positieve of negatieve zin?
Nou je vindt het bijzonder hoe andere gezinnen in elkaar stekenquote:
En daarna? Ben je toen verwaarloost?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan heb ik nog wel ouders die de eerste 14-15 jaar oprecht hun best hebben gedaan.
weet niet, gewoonquote:Op zondag 27 juli 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je vindt het bijzonder hoe andere gezinnen in elkaar steken
Wat vind je dan bijzondere dingen bijvoorbeeld?
Je bent het gewoon zo gewend vanuit je eigen omgeving dat je het als normaal ziet. Maar is het inderdaad niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond en vind het nog steeds bijzonder hoe mensen een goed gezinsleven voor lief nemen als vanzelfsprekend.
Trustenquote:
Know dat feel bro.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet niet, gewoonsimpele dingen ook... bijv. avondeten, vakanties, feestelijke shit etc.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 pruimen verder Inso. Nog altijd niet naar het toilet moeten rennen
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Ezell het volgende:
"we gaan deze vakantie niet eens ergens heen"
dat vond ik altijd zo raar, als mensen dat zeidenje hebt van die gezinnen die standaard met bepaalde schoolvakanties weggingen
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Ezell het volgende:
dat vond ik altijd zo raar, als mensen dat zeidenje hebt van die gezinnen die standaard met bepaalde schoolvakanties weggingen
de leefquote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Know dat feel bro.
Ik vind dat dit onze band heeft versterkt.
Ja prolly. Maar vind het nog steeds niet vreemd hoe ik het heb ervaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent het gewoon zo gewend vanuit je eigen omgeving dat je het als normaal ziet. Maar is het inderdaad niet.
Ach geeft toch ook verder niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef Ezell het volgende:
IK GING PAS OP MIJN TWAALFDE VOOR HET EERST OP VAKNATIE GVD
EN DAT WAS EEN WEEKJE BIJ FAMILIE ERGENS IN BRABANT
ZEIKERDS
Ik begin wel ietwat winderig te worden. Wellicht is het een voorteken. Ik eet nu pruim nummer 8 weg.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn het mijn slechte darmen.
Kiwis kan ik ook slecht verdragen.
ligt eraan welke leeftijdquote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
En savonds standaard met je ouders voor de buis tv kijken vroeger.
Vinden jullie ook bijzonder zeker?
nee, maar daarom snapte ik ook nooit waarom mensen het zo raar vonden als ze een keer niet gingenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach geeft toch ook verder niet?
Zijn genoeg mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest dus
nu soms nog welquote:Op zondag 27 juli 2014 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
ligt eraan welke leeftijd
[..]
nee, maar daarom snapte ik ook nooit waarom mensen het zo raar vonden als ze een keer niet gingen
damnquote:Op zondag 27 juli 2014 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs nog een keer bestolen als kind door een oppasser![]()
250 gulden en kinderkleding.quote:
je bedoelt een gezin met autisten?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap het dan weer niet dat je elke dag alleen maar op je kamer kan zitten en alleen naar beneden/je ouders komt als je gaat eten/drinken.
Zouden mijn ouders vroeger echt zwaar afgekeurd hebben
Omdat die meiden waarschijnlijk blijven zeuren dat ze willen oppassen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:11 schreef Ezell het volgende:
snap sowieso niet waarom sommige ouders van die 14-jarige meisjes op hun kinderen laat passen
Nee, lees het wel vaker hierquote:
Misschien zijn dat vaak gezinnen met een slechte sfeer in huis, dan snap ik wel dat de kinderen wegvluchten.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, lees het wel vaker hier
Ja oke autistenNee maar gewoon
![]()
Is toch ongezellig?
wij altijdquote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Ezell het volgende:
of een leeftijd waar de kinderen aan het puberen zijn of te oud zijn om elke avond met mams en paps te hangenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misschien zijn dat vaak gezinnen met een slechte sfeer in huis, dan snap ik wel dat de kinderen wegvluchten.
Ja maar ja, sommige kinderen kunnen daar ook aan meewerken door juist zich af te zonderen de hele dagquote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misschien zijn dat vaak gezinnen met een slechte sfeer in huis, dan snap ik wel dat de kinderen wegvluchten.
Dat deed ik wel extreem.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja, sommige kinderen kunnen daar ook aan meewerken door juist zich af te zonderen de hele dag![]()
Doe je sowieso wel een beetje als puber natuurlijk, maaar om alleen je gezicht te laten zien als je moet eten vind ik wel erg overdreven
doe ik nuquote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja, sommige kinderen kunnen daar ook aan meewerken door juist zich af te zonderen de hele dag![]()
Doe je sowieso wel een beetje als puber natuurlijk, maaar om alleen je gezicht te laten zien als je moet eten vind ik wel erg overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |