quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Ezell het volgende:
"we gaan deze vakantie niet eens ergens heen"
dat vond ik altijd zo raar, als mensen dat zeidenje hebt van die gezinnen die standaard met bepaalde schoolvakanties weggingen
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Ezell het volgende:
dat vond ik altijd zo raar, als mensen dat zeidenje hebt van die gezinnen die standaard met bepaalde schoolvakanties weggingen
de leefquote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Know dat feel bro.
Ik vind dat dit onze band heeft versterkt.
Ja prolly. Maar vind het nog steeds niet vreemd hoe ik het heb ervaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent het gewoon zo gewend vanuit je eigen omgeving dat je het als normaal ziet. Maar is het inderdaad niet.
Ach geeft toch ook verder niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef Ezell het volgende:
IK GING PAS OP MIJN TWAALFDE VOOR HET EERST OP VAKNATIE GVD
EN DAT WAS EEN WEEKJE BIJ FAMILIE ERGENS IN BRABANT
ZEIKERDS
Ik begin wel ietwat winderig te worden. Wellicht is het een voorteken. Ik eet nu pruim nummer 8 weg.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn het mijn slechte darmen.
Kiwis kan ik ook slecht verdragen.
ligt eraan welke leeftijdquote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
En savonds standaard met je ouders voor de buis tv kijken vroeger.
Vinden jullie ook bijzonder zeker?
nee, maar daarom snapte ik ook nooit waarom mensen het zo raar vonden als ze een keer niet gingenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach geeft toch ook verder niet?
Zijn genoeg mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest dus
nu soms nog welquote:Op zondag 27 juli 2014 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
ligt eraan welke leeftijd
[..]
nee, maar daarom snapte ik ook nooit waarom mensen het zo raar vonden als ze een keer niet gingen
damnquote:Op zondag 27 juli 2014 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs nog een keer bestolen als kind door een oppasser![]()
250 gulden en kinderkleding.quote:
je bedoelt een gezin met autisten?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap het dan weer niet dat je elke dag alleen maar op je kamer kan zitten en alleen naar beneden/je ouders komt als je gaat eten/drinken.
Zouden mijn ouders vroeger echt zwaar afgekeurd hebben
Omdat die meiden waarschijnlijk blijven zeuren dat ze willen oppassen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:11 schreef Ezell het volgende:
snap sowieso niet waarom sommige ouders van die 14-jarige meisjes op hun kinderen laat passen
Nee, lees het wel vaker hierquote:
Misschien zijn dat vaak gezinnen met een slechte sfeer in huis, dan snap ik wel dat de kinderen wegvluchten.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, lees het wel vaker hier
Ja oke autistenNee maar gewoon
![]()
Is toch ongezellig?
wij altijdquote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Ezell het volgende:
of een leeftijd waar de kinderen aan het puberen zijn of te oud zijn om elke avond met mams en paps te hangenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misschien zijn dat vaak gezinnen met een slechte sfeer in huis, dan snap ik wel dat de kinderen wegvluchten.
Ja maar ja, sommige kinderen kunnen daar ook aan meewerken door juist zich af te zonderen de hele dagquote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misschien zijn dat vaak gezinnen met een slechte sfeer in huis, dan snap ik wel dat de kinderen wegvluchten.
Dat deed ik wel extreem.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja, sommige kinderen kunnen daar ook aan meewerken door juist zich af te zonderen de hele dag![]()
Doe je sowieso wel een beetje als puber natuurlijk, maaar om alleen je gezicht te laten zien als je moet eten vind ik wel erg overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |